Wersja obowiązująca od 2023-08-11 (Dz.U.2023.1593 tekst jednolity)
[Światła przeszkodowe] Światła przeszkodowe, o których mowa w rozdziale 8 „Systemy elektryczne” pkt 8.1.10 lit. b Załącznika 14 tom I, zlokalizowane w pasie drogi startowej, mają zapewnione rezerwowe źródło zasilania.
Wersja obowiązująca od 2023-08-11 (Dz.U.2023.1593 tekst jednolity)
[Światła przeszkodowe] Światła przeszkodowe, o których mowa w rozdziale 8 „Systemy elektryczne” pkt 8.1.10 lit. b Załącznika 14 tom I, zlokalizowane w pasie drogi startowej, mają zapewnione rezerwowe źródło zasilania.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2023-03-17 do 2023-08-10
[Światła przeszkodowe] [13] Światła przeszkodowe, o których mowa w rozdziale 8 „Systemy elektryczne” pkt 8.1.10 lit. b Załącznika 14 tom I, zlokalizowane w pasie drogi startowej, mają zapewnione rezerwowe źródło zasilania.
[13] § 10 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 6 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 26 stycznia 2023 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie wymagań technicznych i eksploatacyjnych dla lotnisk, którym przyznano zwolnienie ze stosowania przepisów Unii Europejskiej, oraz lotnisk dla śmigłowców, o których mowa w przepisach Unii Europejskiej (Dz.U. poz. 400). Zmiana weszła w życie 17 marca 2023 r.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2019-11-22 do 2023-03-16
[Światła przeszkodowe] Światła przeszkodowe, o których mowa w rozdziale 8 „Systemy elektryczne” pkt 8.1.10 lit. b Załącznika 14 tom I, zlokalizowane:
1) w pasie drogi startowej, w strefie bezpieczeństwa końca drogi startowej – RESA (Runway end safety area), w obszarze zabezpieczenia wydłużonego startu,
2) na przeszkodach lotniczych w zasięgu powierzchni ograniczających przeszkody: powierzchni podejścia, powierzchni podejścia wewnętrznej, powierzchni przejściowej, powierzchni przejściowej wewnętrznej, powierzchni przerwanego lądowania oraz powierzchni wznoszenia
– powinny mieć zapewnione rezerwowe źródło zasilania.