Wersja obowiązująca od 2024.11.28

§ 6. [Zastosowanie wymagań Załącznika 14 tom I] Wymagania Załącznika 14 tom I, o których mowa w:

1) [4] (utracił moc)

2) [5] rozdziale 2 „Dane dotyczące lotniska” pkt 2.6a,

3) rozdziale 3 „Charakterystyki fizyczne” pkt 3.1.23–3.1.25,

4) rozdziale 5 „Pomoce wzrokowe dla nawigacji” pkt 5.2.16, 5.2.17, 5.3.1.2, 5.3.2, 5.3.5.5, 5.3.23, 5.3.24, 5.3.27, 5.4.1–5.4.3 i 5.4.6,

5) rozdziale 8 „Systemy elektryczne” pkt 8.1.10, 8.1.11 i 8.3.3–8.3.5,

6) rozdziale 10 „Obsługa techniczna lotniska” pkt 10.2.3–10.2.7

– mają zastosowanie do lotniska dla samolotów z drogą startową o nawierzchni sztucznej, na którym są wykonywane loty handlowe.

[4] Na podstawie § 4 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 26 stycznia 2023 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie wymagań technicznych i eksploatacyjnych dla lotnisk użytku publicznego, dla których została wydana decyzja o ograniczonej certyfikacji (Dz.U. poz. 402), § 6 pkt 1 w brzmieniu ustalonym przez ww. rozporządzenie, utracił moc 28 listopada 2024 r.

[5] § 6 pkt 2 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 6 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 26 stycznia 2023 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie wymagań technicznych i eksploatacyjnych dla lotnisk użytku publicznego, dla których została wydana decyzja o ograniczonej certyfikacji (Dz.U. poz. 402). Zmiana weszła w życie 28 listopada 2024 r.

Wersja obowiązująca od 2024.11.28

§ 6. [Zastosowanie wymagań Załącznika 14 tom I] Wymagania Załącznika 14 tom I, o których mowa w:

1) [4] (utracił moc)

2) [5] rozdziale 2 „Dane dotyczące lotniska” pkt 2.6a,

3) rozdziale 3 „Charakterystyki fizyczne” pkt 3.1.23–3.1.25,

4) rozdziale 5 „Pomoce wzrokowe dla nawigacji” pkt 5.2.16, 5.2.17, 5.3.1.2, 5.3.2, 5.3.5.5, 5.3.23, 5.3.24, 5.3.27, 5.4.1–5.4.3 i 5.4.6,

5) rozdziale 8 „Systemy elektryczne” pkt 8.1.10, 8.1.11 i 8.3.3–8.3.5,

6) rozdziale 10 „Obsługa techniczna lotniska” pkt 10.2.3–10.2.7

– mają zastosowanie do lotniska dla samolotów z drogą startową o nawierzchni sztucznej, na którym są wykonywane loty handlowe.

[4] Na podstawie § 4 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 26 stycznia 2023 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie wymagań technicznych i eksploatacyjnych dla lotnisk użytku publicznego, dla których została wydana decyzja o ograniczonej certyfikacji (Dz.U. poz. 402), § 6 pkt 1 w brzmieniu ustalonym przez ww. rozporządzenie, utracił moc 28 listopada 2024 r.

[5] § 6 pkt 2 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 6 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 26 stycznia 2023 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie wymagań technicznych i eksploatacyjnych dla lotnisk użytku publicznego, dla których została wydana decyzja o ograniczonej certyfikacji (Dz.U. poz. 402). Zmiana weszła w życie 28 listopada 2024 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2023.07.26     (Dz.U.2023.1431 tekst jednolity)

§ 6. [Zastosowanie wymagań Załącznika 14 tom I] Wymagania Załącznika 14 tom I, o których mowa w:

1) [2] rozdziale 2 „Dane dotyczące lotniska” pkt 2.6,

2) rozdziale 5 „Pomoce wzrokowe dla nawigacji” pkt 5.2.16, 5.2.17, 5.3.1.2, 5.3.2, 5.3.5.5, 5.3.23, 5.3.24, 5.3.27, 5.4.1–5.4.3 i 5.4.6,

3) rozdziale 3 „Charakterystyki fizyczne” pkt 3.1.23–3.1.25,

4) rozdziale 5 „Pomoce wzrokowe dla nawigacji” pkt 5.2.16, 5.2.17, 5.3.1.2, 5.3.2, 5.3.5.5, 5.3.23, 5.3.24, 5.3.27, 5.4.1–5.4.3 i 5.4.6,

5) rozdziale 8 „Systemy elektryczne” pkt 8.1.10, 8.1.11 i 8.3.3–8.3.5,

6) rozdziale 10 „Obsługa techniczna lotniska” pkt 10.2.3–10.2.7

– mają zastosowanie do lotniska dla samolotów z drogą startową o nawierzchni sztucznej, na którym są wykonywane loty handlowe.

[2] Na podstawie § 4 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 26 stycznia 2023 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie wymagań technicznych i eksploatacyjnych dla lotnisk użytku publicznego, dla których została wydana decyzja o ograniczonej certyfikacji (Dz.U. poz. 402), § 6 pkt 1 w brzmieniu ustalonym przez ww. rozporządzenie, traci moc 28 listopada 2024 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2023.03.17 do 2023.07.25

§ 6. [Zastosowanie wymagań Załącznika 14 tom I] Wymagania Załącznika 14 tom I, o których mowa w: [21]

1) [22] rozdziale 2 „Dane dotyczące lotniska” pkt 2.6,

2) rozdziale 5 „Pomoce wzrokowe dla nawigacji” pkt 5.2.16, 5.2.17, 5.3.1.2, 5.3.2, 5.3.5.5, 5.3.23, 5.3.24, 5.3.27, 5.4.1–5.4.3 i 5.4.6,

3) [23] rozdziale 3 „Charakterystyki fizyczne” pkt 3.1.23–3.1.25,

4) [24] rozdziale 5 „Pomoce wzrokowe dla nawigacji” pkt 5.2.16, 5.2.17, 5.3.1.2, 5.3.2, 5.3.5.5, 5.3.23, 5.3.24, 5.3.27, 5.4.1–5.4.3 i 5.4.6,

5) [25] rozdziale 8 „Systemy elektryczne” pkt 8.1.10, 8.1.11 i 8.3.3–8.3.5,

6) [26] rozdziale 10 „Obsługa techniczna lotniska” pkt 10.2.3–10.2.7

– mają zastosowanie do lotniska dla samolotów z drogą startową o nawierzchni sztucznej, na którym są wykonywane loty handlowe. [27]

[21] § 6 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 6 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 26 stycznia 2023 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie wymagań technicznych i eksploatacyjnych dla lotnisk użytku publicznego, dla których została wydana decyzja o ograniczonej certyfikacji (Dz.U. poz. 402). Zmiana weszła w życie 17 marca 2023 r.

[22] § 6 pkt 1 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 6 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 26 stycznia 2023 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie wymagań technicznych i eksploatacyjnych dla lotnisk użytku publicznego, dla których została wydana decyzja o ograniczonej certyfikacji (Dz.U. poz. 402). Zmiana weszła w życie 17 marca 2023 r.

Na podstawie § 4 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 26 stycznia 2023 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie wymagań technicznych i eksploatacyjnych dla lotnisk użytku publicznego, dla których została wydana decyzja o ograniczonej certyfikacji (Dz.U. poz. 402), § 6 pkt 1 w brzmieniu ustalonym przez ww. rozporządzenie, traci moc 28 listopada 2024 r.

[23] § 6 pkt 3 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 6 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 26 stycznia 2023 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie wymagań technicznych i eksploatacyjnych dla lotnisk użytku publicznego, dla których została wydana decyzja o ograniczonej certyfikacji (Dz.U. poz. 402). Zmiana weszła w życie 17 marca 2023 r.

[24] § 6 pkt 4 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 6 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 26 stycznia 2023 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie wymagań technicznych i eksploatacyjnych dla lotnisk użytku publicznego, dla których została wydana decyzja o ograniczonej certyfikacji (Dz.U. poz. 402). Zmiana weszła w życie 17 marca 2023 r.

[25] § 6 pkt 5 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 6 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 26 stycznia 2023 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie wymagań technicznych i eksploatacyjnych dla lotnisk użytku publicznego, dla których została wydana decyzja o ograniczonej certyfikacji (Dz.U. poz. 402). Zmiana weszła w życie 17 marca 2023 r.

[26] § 6 pkt 6 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 6 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 26 stycznia 2023 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie wymagań technicznych i eksploatacyjnych dla lotnisk użytku publicznego, dla których została wydana decyzja o ograniczonej certyfikacji (Dz.U. poz. 402). Zmiana weszła w życie 17 marca 2023 r.

[27] § 6 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 6 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 26 stycznia 2023 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie wymagań technicznych i eksploatacyjnych dla lotnisk użytku publicznego, dla których została wydana decyzja o ograniczonej certyfikacji (Dz.U. poz. 402). Zmiana weszła w życie 17 marca 2023 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2019.11.22 do 2023.03.16

§ 6. [Zastosowanie wymagań Załącznika 14 tom I ] Wymagania Załącznika 14 tom I, o których mowa w:

1) rozdziale 3 „Charakterystyki fizyczne” pkt 3.1.25,

2) rozdziale 5 „Pomoce wzrokowe dla nawigacji” pkt 5.2.16, 5.2.17, 5.3.1.2, 5.3.2, 5.3.5.5, 5.3.23, 5.3.24, 5.3.27, 5.4.1–5.4.3 i 5.4.6,

3) rozdziale 8 „Systemy elektryczne” pkt 8.1.10, 8.1.11 i 8.3.3–8.3.5,

4) rozdziale 9 „Lotniskowe służby operacyjne, wyposażenie i instalacje” pkt 9.9

– mają zastosowanie do lotniska dla samolotów z drogą startową o nawierzchni sztucznej, na którym są wykonywane loty handlowe.