Wersja obowiązująca od 2023.07.26     (Dz.U.2023.1431 tekst jednolity)

§ 29. [Oświetlenie w porze nocnej w przypadku użytkowania lotniska dla samolotów z drogą startową bez nawierzchni sztucznej] 1. [14] W przypadku użytkowania lotniska dla samolotów z drogą startową bez nawierzchni sztucznej w porze nocnej stosuje się oświetlenie obejmujące światła krawędzi drogi startowej, światła początku drogi startowej, światła końca drogi startowej, światła wskaźnika kierunku lądowania oraz podświetlenie wskaźnika kierunku wiatru. Zastosowane światła mogą być stacjonarne lub przenośne.

2. Do świateł, o których mowa w ust. 1, stosuje się wymagania określone w § 7 ust. 2–10.

[14] Na podstawie § 3 ust. 1 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 26 stycznia 2023 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie wymagań technicznych i eksploatacyjnych dla lotnisk użytku publicznego, dla których została wydana decyzja o ograniczonej certyfikacji (Dz.U. poz. 402) zarządzający lotniskiem wdroży wymagania, o których mowa w § 29 ust. 1, w terminie 6 miesięcy od dnia ogłoszenia ww. rozporządzenia, tj. do 3 września 2023 r.

Wersja obowiązująca od 2023.07.26     (Dz.U.2023.1431 tekst jednolity)

§ 29. [Oświetlenie w porze nocnej w przypadku użytkowania lotniska dla samolotów z drogą startową bez nawierzchni sztucznej] 1. [14] W przypadku użytkowania lotniska dla samolotów z drogą startową bez nawierzchni sztucznej w porze nocnej stosuje się oświetlenie obejmujące światła krawędzi drogi startowej, światła początku drogi startowej, światła końca drogi startowej, światła wskaźnika kierunku lądowania oraz podświetlenie wskaźnika kierunku wiatru. Zastosowane światła mogą być stacjonarne lub przenośne.

2. Do świateł, o których mowa w ust. 1, stosuje się wymagania określone w § 7 ust. 2–10.

[14] Na podstawie § 3 ust. 1 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 26 stycznia 2023 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie wymagań technicznych i eksploatacyjnych dla lotnisk użytku publicznego, dla których została wydana decyzja o ograniczonej certyfikacji (Dz.U. poz. 402) zarządzający lotniskiem wdroży wymagania, o których mowa w § 29 ust. 1, w terminie 6 miesięcy od dnia ogłoszenia ww. rozporządzenia, tj. do 3 września 2023 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2023.03.17 do 2023.07.25

§ 29. [Oświetlenie w porze nocnej w przypadku użytkowania lotniska dla samolotów z drogą startową bez nawierzchni sztucznej] 1. [67] W przypadku użytkowania lotniska dla samolotów z drogą startową bez nawierzchni sztucznej w porze nocnej stosuje się oświetlenie obejmujące światła krawędzi drogi startowej, światła początku drogi startowej, światła końca drogi startowej, światła wskaźnika kierunku lądowania oraz podświetlenie wskaźnika kierunku wiatru. Zastosowane światła mogą być stacjonarne lub przenośne.

2. Do świateł, o których mowa w ust. 1, stosuje się wymagania określone w § 7 ust. 2–10.

[67] § 29 ust. 1 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 19 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 26 stycznia 2023 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie wymagań technicznych i eksploatacyjnych dla lotnisk użytku publicznego, dla których została wydana decyzja o ograniczonej certyfikacji (Dz.U. poz. 402). Zmiana weszła w życie 17 marca 2023 r.

Na podstawie § 3 ust. 1 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 26 stycznia 2023 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie wymagań technicznych i eksploatacyjnych dla lotnisk użytku publicznego, dla których została wydana decyzja o ograniczonej certyfikacji (Dz.U. poz. 402) zarządzający lotniskiem wdroży wymagania, o których mowa w § 29 ust. 1, w terminie 6 miesięcy od dnia ogłoszenia ww. rozporządzenia, tj. do 3 września 2023 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2019.11.22 do 2023.03.16

§ 29. [Oświetlenie w porze nocnej w przypadku użytkowania lotniska dla samolotów z drogą startową bez nawierzchni sztucznej ] 1. W przypadku użytkowania lotniska dla samolotów z drogą startową bez nawierzchni sztucznej w porze nocnej stosuje się oświetlenie obejmujące światła krawędziowe drogi startowej, światła początku drogi startowej, światła końca drogi startowej oraz światła wskaźnika kierunku lądowania. Zastosowane światła mogą być stacjonarne lub przenośne.

2. Do świateł, o których mowa w ust. 1, stosuje się wymagania określone w § 7 ust. 2–10.