Wersja obowiązująca od 2023-07-19 (Dz.U.2023.1378 tekst jednolity)
[Okres, przez który wydaje się dokumenty z rejestru stanu cywilnego] Dokumenty z rejestru stanu cywilnego wydaje się przez okresy przechowywania aktów, o których mowa w art. 28 ust. 1 i 3, a także po upływie tych okresów, a przed przekazaniem aktów stanu cywilnego do właściwego archiwum państwowego.
Wersja obowiązująca od 2023-07-19 (Dz.U.2023.1378 tekst jednolity)
[Okres, przez który wydaje się dokumenty z rejestru stanu cywilnego] Dokumenty z rejestru stanu cywilnego wydaje się przez okresy przechowywania aktów, o których mowa w art. 28 ust. 1 i 3, a także po upływie tych okresów, a przed przekazaniem aktów stanu cywilnego do właściwego archiwum państwowego.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2022-08-10 do 2023-07-18 (Dz.U.2022.1681 tekst jednolity)
[Okres, przez który wydaje się dokumenty z rejestru stanu cywilnego ] Dokumenty z rejestru stanu cywilnego wydaje się przez okresy przechowywania aktów, o których mowa w art. 28 ust. 1 i 3, a także po upływie tych okresów, a przed przekazaniem aktów stanu cywilnego do właściwego archiwum państwowego.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2021-04-16 do 2022-08-09 (Dz.U.2021.709 tekst jednolity)
[Okres, przez który wydaje się dokumenty z rejestru stanu cywilnego ] Dokumenty z rejestru stanu cywilnego wydaje się przez okresy przechowywania aktów, o których mowa w art. 28 ust. 1 i 3, a także po upływie tych okresów, a przed przekazaniem aktów stanu cywilnego do właściwego archiwum państwowego.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2020-03-17 do 2021-04-15 (Dz.U.2020.463 tekst jednolity)
[Okres, przez który wydaje się dokumenty z rejestru stanu cywilnego ] Dokumenty z rejestru stanu cywilnego wydaje się przez okresy przechowywania aktów, o których mowa w art. 28 ust. 1 i 3, a także po upływie tych okresów, a przed przekazaniem aktów stanu cywilnego do właściwego archiwum państwowego.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2019-05-04 do 2020-03-16
[Okres, przez który wydaje się dokumenty z rejestru stanu cywilnego] [5] Dokumenty z rejestru stanu cywilnego wydaje się przez okresy przechowywania aktów, o których mowa w art. 28 ust. 1 i 3, a także po upływie tych okresów, a przed przekazaniem aktów stanu cywilnego do właściwego archiwum państwowego.
[5] Art. 51 w brzmieniu ustalonym przez art. 129 pkt 3 ustawy dnia 21 lutego 2019 r. o zmianie niektórych ustaw w związku z zapewnieniem stosowania rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.U. poz. 730). Zmiana weszła w życie 4 maja 2019 r.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2018-11-29 do 2019-05-03 (Dz.U.2018.2224 tekst jednolity)
[Okres, przez który wydaje się dokumenty z rejestru stanu cywilnego ] 1. Dokumenty z rejestru stanu cywilnego wydaje się przez okresy przechowywania aktów, o których mowa w art. 28 ust. 1.
2. Po upływie okresów przechowywania można wydać dokumenty z rejestru stanu cywilnego, jeżeli nie sporządzono aktu zgonu dla osoby, której dokumenty te dotyczą lub nie zarejestrowano informacji o zgonie tej osoby.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2016-12-19 do 2018-11-28 (Dz.U.2016.2064 tekst jednolity)
[Okres, przez który wydaje się dokumenty z rejestru stanu cywilnego ] 1. Dokumenty z rejestru stanu cywilnego wydaje się przez okresy przechowywania aktów, o których mowa w art. 28 ust. 1.
2. Po upływie okresów przechowywania można wydać dokumenty z rejestru stanu cywilnego, jeżeli nie sporządzono aktu zgonu dla osoby, której dokumenty te dotyczą lub nie zarejestrowano informacji o zgonie tej osoby.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2015-03-01 do 2016-12-18
[Okres, przez który wydaje się dokumenty z rejestru stanu cywilnego ] 1. Dokumenty z rejestru stanu cywilnego wydaje się przez okresy przechowywania aktów, o których mowa w art. 28 ust. 1.
2. Po upływie okresów przechowywania można wydać dokumenty z rejestru stanu cywilnego, jeżeli nie sporządzono aktu zgonu dla osoby, której dokumenty te dotyczą lub nie zarejestrowano informacji o zgonie tej osoby.