history Historia zmian
zamknij

Wersja obowiązująca od 2023-07-07    (Dz.U.2023.1290 tekst jednolity)

§ 35. (uchylony).

Wersja obowiązująca od 2023-07-07    (Dz.U.2023.1290 tekst jednolity)

§ 35. (uchylony).

Wersja archiwalna obowiązująca od 2023-03-17 do 2023-07-06

§ 35. [43] (uchylony)

[43] § 35 uchylony przez § 1 pkt 18 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 26 stycznia 2023 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie wymagań technicznych i eksploatacyjnych dla lotnisk użytku wyłącznego oraz sposobu i trybu przeprowadzania kontroli sprawdzającej (Dz.U. poz. 401). Zmiana weszła w życie 17 marca 2023 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2020-02-18 do 2023-03-16    (Dz.U.2020.260 tekst jednolity)

§ 35. [Strefy podejścia końcowego i startu dla lotniska wyniesionego dla śmigłowców] 1. W przypadku lotniska wyniesionego dla śmigłowców, gdy strefa podejścia końcowego i startu (FATO) pokrywa się ze strefą przyziemienia i wznoszenia (TLOF), parametry strefy podejścia końcowego i startu (FATO) przyjmuje się jak dla strefy przyziemienia i wznoszenia (TLOF).

2. Na lotnisku dla śmigłowców posiadającym strefę podejścia końcowego i startu FATO inną niż strefa FATO typu „droga startowa”, o wymiarze przynajmniej jednego z jej boków większym niż 15 m, można stosować oznakowanie poziome lub oznaczniki o parametrach określonych w rozdziale 5 „Pomoce wzrokowe” pkt 5.2.6.3–5.2.6.8 Załącznika 14 tom II.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2019-11-22 do 2020-02-17

§ 35. [Strefy podejścia końcowego i startu dla lotniska wyniesionego dla śmigłowców ] 1. W przypadku lotniska wyniesionego dla śmigłowców, gdy strefa podejścia końcowego i startu (FATO) pokrywa się ze strefą przyziemienia i wznoszenia (TLOF), parametry strefy podejścia końcowego i startu (FATO) przyjmuje się jak dla strefy przyziemienia i wznoszenia (TLOF).

2. [13] Na lotnisku dla śmigłowców posiadającym strefę podejścia końcowego i startu FATO inną niż strefa FATO typu „droga startowa”, o wymiarze przynajmniej jednego z jej boków większym niż 15 m, można stosować oznakowanie poziome lub oznaczniki o parametrach określonych w rozdziale 5 „Pomoce wzrokowe” pkt 5.2.6.3–5.2.6.8 Załącznika 14 tom II.

[13] § 35 ust. 2 dodany przez § 1 pkt 8 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 10 października 2019 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie wymagań technicznych i eksploatacyjnych dla lotnisk użytku wyłącznego oraz sposobu i trybu przeprowadzania kontroli sprawdzającej (Dz.U. poz. 2152). Zmiana weszła w życie 22 listopada 2019 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2018-06-27 do 2019-11-21

§ 35. [Strefy podejścia końcowego i startu dla lotniska wyniesionego dla śmigłowców ] W przypadku lotniska wyniesionego dla śmigłowców, gdy strefa podejścia końcowego i startu (FATO) pokrywa się ze strefą przyziemienia i wznoszenia (TLOF), parametry strefy podejścia końcowego i startu (FATO) przyjmuje się jak dla strefy przyziemienia i wznoszenia (TLOF).