history Historia zmian
zamknij

Wersja obowiązująca od 2023-05-26    (Dz.U.2023.1014 tekst jednolity)

Rozdział 3

Warunki eksploatacji lotnisk, dla których została wydana decyzja o ograniczonej certyfikacji, o której mowa w art. 59a ust. 2 ustawy

§ 22. [System zarządzania bezpieczeństwem lotniska] Zarządzający lotniskiem ustanawia i utrzymuje na lotnisku SMS spełniający wymagania określone w § 3.

Wersja obowiązująca od 2023-05-26    (Dz.U.2023.1014 tekst jednolity)

Rozdział 3

Warunki eksploatacji lotnisk, dla których została wydana decyzja o ograniczonej certyfikacji, o której mowa w art. 59a ust. 2 ustawy

§ 22. [System zarządzania bezpieczeństwem lotniska] Zarządzający lotniskiem ustanawia i utrzymuje na lotnisku SMS spełniający wymagania określone w § 3.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2023-01-24 do 2023-05-25

Rozdział 3

Warunki eksploatacji lotnisk, dla których została wydana decyzja o ograniczonej certyfikacji, o której mowa w art. 59a ust. 2 ustawy

§ 22.  [System zarządzania bezpieczeństwem lotniska] [18] Zarządzający lotniskiem ustanawia i utrzymuje na lotnisku SMS spełniający wymagania określone w § 3.

[18] § 22 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 12 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 23 grudnia 2022 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie warunków eksploatacji lotnisk (Dz.U. z 2023 r. poz. 43). Zmiana weszła w życie 24 stycznia 2023 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2022-05-27 do 2023-01-23    (Dz.U.2022.1126 tekst jednolity)

Rozdział 3

Warunki eksploatacji lotnisk, dla których została wydana decyzja o ograniczonej certyfikacji, o której mowa w art. 59a ust. 2 ustawy

§ 22. [System zarządzania bezpieczeństwem lotniska] Zarządzający lotniskiem wdraża na lotnisku system zarządzania bezpieczeństwem, w ramach którego:

1) wyznacza osobę odpowiedzialną za zarządzanie bezpieczeństwem na lotnisku;

2) przeprowadza, nie rzadziej niż raz na rok:

a) identyfikację zagrożeń, polegającą na wskazaniu czynników mających negatywny wpływ na poziom bezpieczeństwa na lotnisku,

b) audyty i inspekcje bezpieczeństwa;

3) przeprowadza postępowania wyjaśniające dotyczące zdarzeń na lotnisku mających wpływ na bezpieczeństwo.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2016-01-20 do 2022-05-26    (Dz.U.2016.91 tekst jednolity)

Rozdział 3

Warunki eksploatacji lotnisk o ograniczonej certyfikacji

§ 22. [System zarządzania bezpieczeństwem lotniska] Zarządzający lotniskiem wdraża na lotnisku system zarządzania bezpieczeństwem, w ramach którego:

1) wyznacza osobę odpowiedzialną za zarządzanie bezpieczeństwem na lotnisku;

2) przeprowadza, nie rzadziej niż raz na rok:

a) identyfikację zagrożeń, polegającą na wskazaniu czynników mających negatywny wpływ na poziom bezpieczeństwa na lotnisku,

b) audyty i inspekcje bezpieczeństwa;

3) przeprowadza postępowania wyjaśniające dotyczące zdarzeń na lotnisku mających wpływ na bezpieczeństwo.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2015-06-01 do 2016-01-19

Rozdział 3

Warunki eksploatacji lotnisk o ograniczonej certyfikacji

§ 22. [System zarządzania bezpieczeństwem lotniska] Zarządzający lotniskiem wdraża na lotnisku system zarządzania bezpieczeństwem, w ramach którego:

1) wyznacza osobę odpowiedzialną za zarządzanie bezpieczeństwem na lotnisku;

2) przeprowadza, nie rzadziej niż raz na rok:

a) identyfikację zagrożeń, polegającą na wskazaniu czynników mających negatywny wpływ na poziom bezpieczeństwa na lotnisku,

b) audyty i inspekcje bezpieczeństwa;

3) przeprowadza postępowania wyjaśniające dotyczące zdarzeń na lotnisku mających wpływ na bezpieczeństwo.