Wersja obowiązująca od 2023-01-11 (Dz.U.2023.76 tekst jednolity)
(uchylony)
Wersja obowiązująca od 2023-01-11 (Dz.U.2023.76 tekst jednolity)
(uchylony)
Wersja archiwalna obowiązująca od 2016-01-11 do 2023-01-10 (Dz.U.2016.38 tekst jednolity)
(uchylony)
Wersja archiwalna obowiązująca od 1979-03-31 do 2000-02-22
[Dokumenty dołączane do wniosku o zezwolenie na ustanowienie i używanie odznaki] Do wniosku o zezwolenie na ustanowienie i używanie odznaki powinny być dołączone:
1) uchwała organu statutowego organizacji społecznej lub spółdzielczej albo decyzja jednostki wymienionej w art. 5 ust. 2 o celowości ustanowienia odznaki,
2) projekt regulaminu określającego cel ustanowienia odznaki, zasady i tryb jej przyznawania oraz sposób noszenia (używania),
3) wzór odznaki z jej opisem i wymiarami,
4) wzór legitymacji (dyplomu) odznaki.