Wersja obowiązująca od 2022-11-16 (Dz.U.2022.2336 tekst jednolity)
[Przekazanie informacji uzyskanych od posiadacza odpadów Głównemu Inspektorowi Ochrony Środowiska] 1. Właściwy wojewódzki inspektor ochrony środowiska przekazuje Głównemu Inspektorowi Ochrony Środowiska informacje uzyskane od posiadacza odpadów prowadzącego obiekt unieszkodliwiania odpadów wydobywczych, zgodnie z art. 28 ust. 1 oraz art. 31 ust. 4, w terminie do dnia 31 maja bieżącego roku kalendarzowego.
2. Informacje, o których mowa w ust. 1, obejmują okres od dnia 1 maja poprzedniego roku kalendarzowego do dnia 30 kwietnia bieżącego roku kalendarzowego i zawierają:
1) imię i nazwisko oraz adres zamieszkania lub nazwę i adres siedziby posiadacza odpadów prowadzącego obiekt unieszkodliwiania odpadów wydobywczych;
2) lokalizację obiektu unieszkodliwiania odpadów wydobywczych;
3) rodzaj zdarzenia z krótkim opisem;
4) dzień zajścia zdarzenia.
Wersja obowiązująca od 2022-11-16 (Dz.U.2022.2336 tekst jednolity)
[Przekazanie informacji uzyskanych od posiadacza odpadów Głównemu Inspektorowi Ochrony Środowiska] 1. Właściwy wojewódzki inspektor ochrony środowiska przekazuje Głównemu Inspektorowi Ochrony Środowiska informacje uzyskane od posiadacza odpadów prowadzącego obiekt unieszkodliwiania odpadów wydobywczych, zgodnie z art. 28 ust. 1 oraz art. 31 ust. 4, w terminie do dnia 31 maja bieżącego roku kalendarzowego.
2. Informacje, o których mowa w ust. 1, obejmują okres od dnia 1 maja poprzedniego roku kalendarzowego do dnia 30 kwietnia bieżącego roku kalendarzowego i zawierają:
1) imię i nazwisko oraz adres zamieszkania lub nazwę i adres siedziby posiadacza odpadów prowadzącego obiekt unieszkodliwiania odpadów wydobywczych;
2) lokalizację obiektu unieszkodliwiania odpadów wydobywczych;
3) rodzaj zdarzenia z krótkim opisem;
4) dzień zajścia zdarzenia.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2021-10-29 do 2022-11-15 (Dz.U.2021.1972 tekst jednolity)
[Przekazanie informacji uzyskanych od posiadacza odpadów Głównemu Inspektorowi Ochrony Środowiska] 1. Właściwy wojewódzki inspektor ochrony środowiska przekazuje Głównemu Inspektorowi Ochrony Środowiska informacje uzyskane od posiadacza odpadów prowadzącego obiekt unieszkodliwiania odpadów wydobywczych, zgodnie z art. 28 ust. 1 oraz art. 31 ust. 4, w terminie do dnia 31 maja bieżącego roku kalendarzowego.
2. Informacje, o których mowa w ust. 1, obejmują okres od dnia 1 maja poprzedniego roku kalendarzowego do dnia 30 kwietnia bieżącego roku kalendarzowego i zawierają:
1) imię i nazwisko oraz adres zamieszkania lub nazwę i adres siedziby posiadacza odpadów prowadzącego obiekt unieszkodliwiania odpadów wydobywczych;
2) lokalizację obiektu unieszkodliwiania odpadów wydobywczych;
3) rodzaj zdarzenia z krótkim opisem;
4) dzień zajścia zdarzenia.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2020-11-16 do 2021-10-28 (Dz.U.2020.2018 tekst jednolity)
[Przekazanie informacji uzyskanych od posiadacza odpadów Głównemu Inspektorowi Ochrony Środowiska ] 1. Właściwy wojewódzki inspektor ochrony środowiska przekazuje Głównemu Inspektorowi Ochrony Środowiska informacje uzyskane od posiadacza odpadów prowadzącego obiekt unieszkodliwiania odpadów wydobywczych, zgodnie z art. 28 ust. 1 oraz art. 31 ust. 4, w terminie do dnia 31 maja bieżącego roku kalendarzowego.
2. Informacje, o których mowa w ust. 1, obejmują okres od dnia 1 maja poprzedniego roku kalendarzowego do dnia 30 kwietnia bieżącego roku kalendarzowego i zawierają:
1) imię i nazwisko oraz adres zamieszkania lub nazwę i adres siedziby posiadacza odpadów prowadzącego obiekt unieszkodliwiania odpadów wydobywczych;
2) lokalizację obiektu unieszkodliwiania odpadów wydobywczych;
3) rodzaj zdarzenia z krótkim opisem;
4) dzień zajścia zdarzenia.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2017-10-05 do 2020-11-15 (Dz.U.2017.1849 tekst jednolity)
[Przekazanie informacji uzyskanych od posiadacza odpadów Głównemu Inspektorowi Ochrony Środowiska ] 1. Właściwy wojewódzki inspektor ochrony środowiska przekazuje Głównemu Inspektorowi Ochrony Środowiska informacje uzyskane od posiadacza odpadów prowadzącego obiekt unieszkodliwiania odpadów wydobywczych, zgodnie z art. 28 ust. 1 oraz art. 31 ust. 4, w terminie do dnia 31 maja bieżącego roku kalendarzowego.
2. Informacje, o których mowa w ust. 1, obejmują okres od dnia 1 maja poprzedniego roku kalendarzowego do dnia 30 kwietnia bieżącego roku kalendarzowego i zawierają:
1) imię i nazwisko oraz adres zamieszkania lub nazwę i adres siedziby posiadacza odpadów prowadzącego obiekt unieszkodliwiania odpadów wydobywczych;
2) lokalizację obiektu unieszkodliwiania odpadów wydobywczych;
3) rodzaj zdarzenia z krótkim opisem;
4) dzień zajścia zdarzenia.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2013-09-25 do 2017-10-04 (Dz.U.2013.1136 tekst jednolity)
[Przekazanie informacji uzyskanych od posiadacza odpadów Głównemu Inspektorowi Ochrony Środowiska ] 1. Właściwy wojewódzki inspektor ochrony środowiska przekazuje Głównemu Inspektorowi Ochrony Środowiska informacje uzyskane od posiadacza odpadów prowadzącego obiekt unieszkodliwiania odpadów wydobywczych, zgodnie z art. 28 ust. 1 oraz art. 31 ust. 4, w terminie do dnia 31 maja bieżącego roku kalendarzowego.
2. Informacje, o których mowa w ust. 1, obejmują okres od dnia 1 maja poprzedniego roku kalendarzowego do dnia 30 kwietnia bieżącego roku kalendarzowego i zawierają:
1) imię i nazwisko oraz adres zamieszkania lub nazwę i adres siedziby posiadacza odpadów prowadzącego obiekt unieszkodliwiania odpadów wydobywczych;
2) lokalizację obiektu unieszkodliwiania odpadów wydobywczych;
3) rodzaj zdarzenia z krótkim opisem;
4) dzień zajścia zdarzenia.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2013-01-13 do 2013-09-24
[Przekazanie informacji uzyskanych od posiadacza odpadów Głównemu Inspektorowi Ochrony Środowiska] [75] 1. Właściwy wojewódzki inspektor ochrony środowiska przekazuje Głównemu Inspektorowi Ochrony Środowiska informacje uzyskane od posiadacza odpadów prowadzącego obiekt unieszkodliwiania odpadów wydobywczych, zgodnie z art. 28 ust. 1 oraz art. 31 ust. 4, w terminie do dnia 31 maja bieżącego roku kalendarzowego.
2. Informacje, o których mowa w ust. 1, obejmują okres od dnia 1 maja poprzedniego roku kalendarzowego do dnia 30 kwietnia bieżącego roku kalendarzowego i zawierają:
1) imię i nazwisko oraz adres zamieszkania lub nazwę i adres siedziby posiadacza odpadów prowadzącego obiekt unieszkodliwiania odpadów wydobywczych;
2) lokalizację obiektu unieszkodliwiania odpadów wydobywczych;
3) rodzaj zdarzenia z krótkim opisem;
4) dzień zajścia zdarzenia.
[75] Art. 43 w brzmieniu ustalonym przez art. 1 pkt 27 ustawy z dnia 16 listopada 2012 r. o zmianie ustawy o odpadach wydobywczych oraz niektórych innych ustaw (Dz.U. poz. 1513). Zmiana weszła w życie 13 stycznia 2013 r.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2008-08-15 do 2013-01-12
[Przekazanie informacji uzyskanych od posiadacza odpadów Głównemu Inspektorowi Ochrony Środowiska] Informacje uzyskane od posiadacza odpadów prowadzącego obiekt unieszkodliwiania odpadów wydobywczych, zgodnie z art. 28 ust. 1 oraz art. 31 ust. 4, właściwy wojewódzki inspektor ochrony środowiska przekazuje Głównemu Inspektorowi Ochrony Środowiska, w terminie do końca lutego za poprzedni rok kalendarzowy, podając:
1) imię i nazwisko oraz adres zamieszkania lub nazwę i adres siedziby posiadacza odpadów prowadzącego obiekt unieszkodliwiania odpadów wydobywczych;
2) lokalizację obiektu unieszkodliwiania odpadów wydobywczych;
3) rodzaj zdarzenia z krótkim opisem;
4) dzień zajścia zdarzenia.