history Historia zmian
zamknij

Wersja obowiązująca od 2022-09-22    (Dz.U.2022.1985 tekst jednolity)

Art. 2. [Zadania Agencji] Do zadań Agencji należy promocja polskiej gospodarki, w tym:

1) promocja eksportu polskich przedsiębiorców, w szczególności małych i średnich;

2) promocja polskich branż;

3) wspieranie napływu bezpośrednich inwestycji zagranicznych;

4) wspieranie inwestycji polskich za granicą;

5) wspieranie inwestycji polskich na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej;

6) dostarczanie przedsiębiorcom informacji ekonomiczno-handlowych na temat rynków zagranicznych oraz inwestorom zagranicznym informacji na temat warunków i uregulowań prawnych prowadzenia działalności gospodarczej na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w tym prowadzenie portalu informacyjnego;

7) organizowanie przedsięwzięć informacyjnych i promocyjnych na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej i poza jej granicami;

8) działalność wydawnicza;

9) podejmowanie działań służących zapobieganiu skutkom sytuacji kryzysowych w rozumieniu art. 3 pkt 1 ustawy z dnia 26 kwietnia 2007 r. o zarządzaniu kryzysowym (Dz. U. z 2022 r. poz. 261 i 583) lub łagodzeniu tych skutków, w tym skutków rozprzestrzeniania się zakażeń wirusem SARS-CoV-2, powodującym chorobę zakaźną COVID-19.

Wersja obowiązująca od 2022-09-22    (Dz.U.2022.1985 tekst jednolity)

Art. 2. [Zadania Agencji] Do zadań Agencji należy promocja polskiej gospodarki, w tym:

1) promocja eksportu polskich przedsiębiorców, w szczególności małych i średnich;

2) promocja polskich branż;

3) wspieranie napływu bezpośrednich inwestycji zagranicznych;

4) wspieranie inwestycji polskich za granicą;

5) wspieranie inwestycji polskich na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej;

6) dostarczanie przedsiębiorcom informacji ekonomiczno-handlowych na temat rynków zagranicznych oraz inwestorom zagranicznym informacji na temat warunków i uregulowań prawnych prowadzenia działalności gospodarczej na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w tym prowadzenie portalu informacyjnego;

7) organizowanie przedsięwzięć informacyjnych i promocyjnych na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej i poza jej granicami;

8) działalność wydawnicza;

9) podejmowanie działań służących zapobieganiu skutkom sytuacji kryzysowych w rozumieniu art. 3 pkt 1 ustawy z dnia 26 kwietnia 2007 r. o zarządzaniu kryzysowym (Dz. U. z 2022 r. poz. 261 i 583) lub łagodzeniu tych skutków, w tym skutków rozprzestrzeniania się zakażeń wirusem SARS-CoV-2, powodującym chorobę zakaźną COVID-19.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2021-04-07 do 2022-09-21    (Dz.U.2021.633 tekst jednolity)

Art. 2. [Zadania Agencji] Do zadań Agencji należy promocja polskiej gospodarki, w tym:

1) promocja eksportu polskich przedsiębiorców, w szczególności małych i średnich;

2) promocja polskich branż;

3) wspieranie napływu bezpośrednich inwestycji zagranicznych;

4) wspieranie inwestycji polskich za granicą;

5) wspieranie inwestycji polskich na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej;

6) dostarczanie przedsiębiorcom informacji ekonomiczno-handlowych na temat rynków zagranicznych oraz inwestorom zagranicznym informacji na temat warunków i uregulowań prawnych prowadzenia działalności gospodarczej na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w tym prowadzenie portalu informacyjnego;

7) organizowanie przedsięwzięć informacyjnych i promocyjnych na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej i poza jej granicami;

8) działalność wydawnicza;

9) podejmowanie działań służących zapobieganiu skutkom sytuacji kryzysowych w rozumieniu art. 3 pkt 1 ustawy z dnia 26 kwietnia 2007 r. o zarządzaniu kryzysowym (Dz. U. z 2020 r. poz. 1856 oraz z 2021 r. poz. 159) lub łagodzeniu tych skutków, w tym skutków rozprzestrzeniania się zakażeń wirusem SARS-CoV-2, powodującym chorobę zakaźną COVID-19.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2020-08-21 do 2021-04-06

[Zadania Agencji] Do zadań Agencji należy promocja polskiej gospodarki, w tym:

1) promocja eksportu polskich przedsiębiorców, w szczególności małych i średnich;

2) promocja polskich branż;

3) wspieranie napływu bezpośrednich inwestycji zagranicznych;

4) wspieranie inwestycji polskich za granicą;

5) wspieranie inwestycji polskich na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej;

6) dostarczanie przedsiębiorcom informacji ekonomiczno-handlowych na temat rynków zagranicznych oraz inwestorom zagranicznym informacji na temat warunków i uregulowań prawnych prowadzenia działalności gospodarczej na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w tym prowadzenie portalu informacyjnego;

7) organizowanie przedsięwzięć informacyjnych i promocyjnych na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej i poza jej granicami;

8) działalność wydawnicza;

9) [1] podejmowanie działań służących zapobieganiu skutkom sytuacji kryzysowych w rozumieniu art. 3 pkt 1 ustawy z dnia 26 kwietnia 2007 r. o zarządzaniu kryzysowym (Dz.U. z 2019 r. poz. 1398 oraz z 2020 r. poz. 148, 284, 374 i 695) lub łagodzeniu tych skutków, w tym skutków rozprzestrzeniania się zakażeń wirusem SARS-CoV-2, powodującym chorobę zakaźną COVID-19.

[1] Art. 2 pkt 9 dodany przez art. 9 ustawy z dnia 16 lipca 2020 r. o wsparciu rynku ubezpieczeń należności handlowych w związku z przeciwdziałaniem skutkom gospodarczym COVID-19 (Dz.U. poz. 1422). Zmiana weszła w życie 21 sierpień 2020 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2020-06-04 do 2020-08-20    (Dz.U.2020.994 tekst jednolity)

[Zadania Agencji] Do zadań Agencji należy promocja polskiej gospodarki, w tym:

1) promocja eksportu polskich przedsiębiorców, w szczególności małych i średnich;

2) promocja polskich branż;

3) wspieranie napływu bezpośrednich inwestycji zagranicznych;

4) wspieranie inwestycji polskich za granicą;

5) wspieranie inwestycji polskich na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej;

6) dostarczanie przedsiębiorcom informacji ekonomiczno-handlowych na temat rynków zagranicznych oraz inwestorom zagranicznym informacji na temat warunków i uregulowań prawnych prowadzenia działalności gospodarczej na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w tym prowadzenie portalu informacyjnego;

7) organizowanie przedsięwzięć informacyjnych i promocyjnych na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej i poza jej granicami;

8) działalność wydawnicza.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2017-08-18 do 2020-06-03

Art. 2. [Zadania Agencji] Do zadań Agencji należy promocja polskiej gospodarki, w tym:

1) promocja eksportu polskich przedsiębiorców, w szczególności małych i średnich;

2) promocja polskich branż;

3) wspieranie napływu bezpośrednich inwestycji zagranicznych;

4) wspieranie inwestycji polskich za granicą;

5) wspieranie inwestycji polskich na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej;

6) dostarczanie przedsiębiorcom informacji ekonomiczno-handlowych na temat rynków zagranicznych oraz inwestorom zagranicznym informacji na temat warunków i uregulowań prawnych prowadzenia działalności gospodarczej na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w tym prowadzenie portalu informacyjnego;

7) organizowanie przedsięwzięć informacyjnych i promocyjnych na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej i poza jej granicami;

8) działalność wydawnicza.