Wersja obowiązująca od 2023-03-07
[Rozwiązanie jednostki] [3] W razie rozwiązania jednostki pozostały po niej sztandar przekazuje się do:
1) właściwej miejscowo komendy wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej – w przypadku komend powiatowych (miejskich) Państwowej Straży Pożarnej;
2) Komendy Głównej Państwowej Straży Pożarnej – w przypadku jednostek innych niż wymienione w pkt 1
[3] § 8 w brzmieniu ustalonym przez § 1 rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 13 lutego 2023 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie określenia wzoru oraz trybu nadawania sztandaru jednostkom organizacyjnym Państwowej Straży Pożarnej (Dz.U. poz. 316). Zmiana weszła w życie 7 marca 2023 r.
Wersja obowiązująca od 2023-03-07
[Rozwiązanie jednostki] [3] W razie rozwiązania jednostki pozostały po niej sztandar przekazuje się do:
1) właściwej miejscowo komendy wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej – w przypadku komend powiatowych (miejskich) Państwowej Straży Pożarnej;
2) Komendy Głównej Państwowej Straży Pożarnej – w przypadku jednostek innych niż wymienione w pkt 1
[3] § 8 w brzmieniu ustalonym przez § 1 rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 13 lutego 2023 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie określenia wzoru oraz trybu nadawania sztandaru jednostkom organizacyjnym Państwowej Straży Pożarnej (Dz.U. poz. 316). Zmiana weszła w życie 7 marca 2023 r.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2022-08-23 do 2023-03-06 (Dz.U.2022.1763 tekst jednolity)
[Postępowanie ze sztandarem w razie rozwiązania jednostki] W razie rozwiązania jednostki, pozostały po niej sztandar przekazuje się do:
1) Komendy Głównej Państwowej Straży Pożarnej – w przypadku komend wojewódzkich Państwowej Straży Pożarnej, Centralnego Muzeum Pożarnictwa, szkół Państwowej Straży Pożarnej i instytutów badawczych Państwowej Straży Pożarnej;
2) właściwej terenowo komendy wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej – w przypadku komend powiatowych (miejskich) Państwowej Straży Pożarnej.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2014-07-17 do 2022-08-22
[Postępowanie ze sztandarem w razie rozwiązania jednostki] [2] W razie rozwiązania jednostki, pozostały po niej sztandar przekazuje się do:
1) Komendy Głównej Państwowej Straży Pożarnej – w przypadku komend wojewódzkich Państwowej Straży Pożarnej, Centralnego Muzeum Pożarnictwa, szkół Państwowej Straży Pożarnej i instytutów badawczych Państwowej Straży Pożarnej;
2) właściwej terenowo komendy wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej – w przypadku komend powiatowych (miejskich) Państwowej Straży Pożarnej.
[2] § 8 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 2 rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 23 czerwca 2014 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie określenia wzoru oraz trybu nadawania sztandaru jednostkom organizacyjnym Państwowej Straży Pożarnej (Dz.U. poz. 886). Zmiana weszła w życie 17 lipca 2014 r.
Wersja archiwalna obowiązująca od 1992-09-04 do 2014-07-16
[Rozwiązanie jednostki posiadającej sztandar] W razie rozwiązania jednostki, pozostały po niej sztandar przekazuje się do:
1) Komendy Głównej Państwowej Straży Pożarnej - w stosunku do komend wojewódzkich Państwowej Straży Pożarnej, szkół Państwowej Straży Pożarnej i jednostek badawczo-rozwojowych Państwowej Straży Pożarnej,
2) właściwej terenowo komendy wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej - w stosunku do jednostek ratowniczo-gaśniczych Państwowej Straży Pożarnej i komend rejonowych Państwowej Straży Pożarnej.