Wersja obowiązująca od 2022-08-10 (Dz.U.2022.1680 tekst jednolity)
[Informacja o realizacji warunków w zakresie utrzymania wzrostu wielkości ekonomicznej] 1. W terminie 90 dni przed dniem, w którym upływa 5 lat od dnia wypłaty pierwszej raty pomocy, beneficjent przedkłada dyrektorowi oddziału regionalnego Agencji informację o realizacji warunków, o których mowa w § 18 pkt 1, pkt 2 lit. c w zakresie utrzymania wzrostu wielkości ekonomicznej oraz pkt 8, opracowaną na formularzu udostępnionym przez Agencję, zawierającą w szczególności wielkość ekonomiczną gospodarstwa.
2. Do informacji, o której mowa w ust. 1, beneficjent dołącza oświadczenie potwierdzające prowadzenie ewidencji przychodów i rozchodów w gospodarstwie lub prowadzenie księgi przychodów i rozchodów, lub księgi rachunkowej, lub ewidencji przychodów i rozchodów na podstawie odrębnych przepisów, lub zaświadczenie wydawane przez biuro rachunkowe, o którym mowa w art. 2 pkt 5 ustawy z dnia 29 listopada 2000 r. o zbieraniu i wykorzystywaniu danych rachunkowych z gospodarstw rolnych.
Wersja obowiązująca od 2022-08-10 (Dz.U.2022.1680 tekst jednolity)
[Informacja o realizacji warunków w zakresie utrzymania wzrostu wielkości ekonomicznej] 1. W terminie 90 dni przed dniem, w którym upływa 5 lat od dnia wypłaty pierwszej raty pomocy, beneficjent przedkłada dyrektorowi oddziału regionalnego Agencji informację o realizacji warunków, o których mowa w § 18 pkt 1, pkt 2 lit. c w zakresie utrzymania wzrostu wielkości ekonomicznej oraz pkt 8, opracowaną na formularzu udostępnionym przez Agencję, zawierającą w szczególności wielkość ekonomiczną gospodarstwa.
2. Do informacji, o której mowa w ust. 1, beneficjent dołącza oświadczenie potwierdzające prowadzenie ewidencji przychodów i rozchodów w gospodarstwie lub prowadzenie księgi przychodów i rozchodów, lub księgi rachunkowej, lub ewidencji przychodów i rozchodów na podstawie odrębnych przepisów, lub zaświadczenie wydawane przez biuro rachunkowe, o którym mowa w art. 2 pkt 5 ustawy z dnia 29 listopada 2000 r. o zbieraniu i wykorzystywaniu danych rachunkowych z gospodarstw rolnych.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2020-11-27 do 2022-08-09 (Dz.U.2020.2096 tekst jednolity)
[Informacja o realizacji warunków w zakresie utrzymania wzrostu wielkości ekonomicznej ] 1. W terminie 90 dni przed dniem, w którym upływa 5 lat od dnia wypłaty pierwszej raty pomocy, beneficjent przedkłada dyrektorowi oddziału regionalnego Agencji informację o realizacji warunków, o których mowa w § 18 pkt 1, pkt 2 lit. c w zakresie utrzymania wzrostu wielkości ekonomicznej oraz pkt 8, opracowaną na formularzu udostępnionym przez Agencję, zawierającą w szczególności wielkość ekonomiczną gospodarstwa.
2. Do informacji, o której mowa w ust. 1, beneficjent dołącza oświadczenie potwierdzające prowadzenie ewidencji przychodów i rozchodów w gospodarstwie lub prowadzenie księgi przychodów i rozchodów, lub księgi rachunkowej, lub ewidencji przychodów i rozchodów na podstawie odrębnych przepisów, lub zaświadczenie wydawane przez biuro rachunkowe, o którym mowa w art. 2 pkt 5 ustawy z dnia 29 listopada 2000 r. o zbieraniu i wykorzystywaniu danych rachunkowych z gospodarstw rolnych.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2018-05-11 do 2020-11-26
[Informacja o realizacji warunków w zakresie utrzymania wzrostu wielkości ekonomicznej ] [57] 1. W terminie 90 dni przed dniem, w którym upływa 5 lat od dnia wypłaty pierwszej raty pomocy, beneficjent przedkłada dyrektorowi oddziału regionalnego Agencji informację o realizacji warunków, o których mowa w § 18 pkt 1, pkt 2 lit. c w zakresie utrzymania wzrostu wielkości ekonomicznej oraz pkt 8, opracowaną na formularzu udostępnionym przez Agencję, zawierającą w szczególności wielkość ekonomiczną gospodarstwa.
2. Do informacji, o której mowa w ust. 1, beneficjent dołącza oświadczenie potwierdzające prowadzenie ewidencji przychodów i rozchodów w gospodarstwie lub prowadzenie księgi przychodów i rozchodów, lub księgi rachunkowej, lub ewidencji przychodów i rozchodów na podstawie odrębnych przepisów, lub zaświadczenie wydawane przez biuro rachunkowe, o którym mowa w art. 2 pkt 5 ustawy z dnia 29 listopada 2000 r. o zbieraniu i wykorzystywaniu danych rachunkowych z gospodarstw rolnych.
[57] § 21 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 17 rozporządzenia Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 30 kwietnia 2018 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie szczegółowych warunków i trybu przyznawania, wypłaty oraz zwrotu pomocy finansowej na operacje typu „Restrukturyzacja małych gospodarstw” w ramach poddziałania „Pomoc na rozpoczęcie działalności gospodarczej na rzecz rozwoju małych gospodarstw” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014–2020 (Dz.U. poz. 868). Zmiana weszła w życie 11 maja 2018 r.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2017-05-26 do 2018-05-10
[Informacja o realizacji warunków w zakresie utrzymania wzrostu wielkości ekonomicznej ] W terminie 90 dni przed dniem, w którym upływa 5 lat od dnia wypłaty pierwszej raty pomocy, beneficjent przedkłada dyrektorowi oddziału regionalnego Agencji informację o realizacji warunków, o których mowa w § 18 pkt 1, pkt 2 lit. c w zakresie utrzymania wzrostu wielkości ekonomicznej oraz pkt 8, opracowaną na formularzu udostępnionym przez Agencję, zawierającą w szczególności wielkość ekonomiczną gospodarstwa. [27] Do informacji tej beneficjent dołącza:
1) oświadczenie potwierdzające prowadzenie ewidencji przychodów i rozchodów w gospodarstwie lub księgi przychodów i rozchodów, lub księgi rachunkowej, lub ewidencji przychodów i rozchodów na podstawie odrębnych przepisów;
2) kopię planu nawozowego oraz kopię wyników analizy chemicznej gleby – jeżeli beneficjentowi przyznano punkty, o których mowa w § 12 ust. 2 pkt 4 lit. a tiret drugie;
3) dokumenty potwierdzające realizację działania, o którym mowa w § 3 ust. 2 pkt 2:
a) lit. c – jeżeli beneficjentowi przyznano punkty, o których mowa w § 12 ust. 2 pkt 3 lit. e,
b) lit. d – jeżeli beneficjentowi przyznano punkty, o których mowa w § 12 ust. 2 pkt 3 lit. c,
c) lit. e – jeżeli beneficjentowi przyznano punkty, o których mowa w § 12 ust. 2 pkt 3 lit. d,
d) lit. f – jeżeli beneficjentowi przyznano punkty, o których mowa w § 12 ust. 2 pkt 2 lit. a.
[27] § 21 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 16 rozporządzenia Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 19 maja 2017 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie szczegółowych warunków i trybu przyznawania, wypłaty oraz zwrotu pomocy finansowej na operacje typu „Restrukturyzacja małych gospodarstw” w ramach poddziałania „Pomoc na rozpoczęcie działalności gospodarczej na rzecz rozwoju małych gospodarstw” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014–2020 (Dz.U. poz. 1016). Zmiana weszła w życie 26 maja 2017 r.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2017-01-18 do 2017-05-25
[Informacja o realizacji warunków w zakresie utrzymania wzrostu wielkości ekonomicznej ] W terminie 90 dni przed dniem, w którym upływa 5 lat od dnia wypłaty pierwszej raty pomocy, beneficjent przedkłada dyrektorowi oddziału regionalnego [9] Agencji informację o realizacji warunków, o których mowa w § 18 pkt 1 oraz pkt 2 lit. c w zakresie utrzymania wzrostu wielkości ekonomicznej, opracowaną na formularzu udostępnionym przez Agencję, zawierającą w szczególności wielkość ekonomiczną gospodarstwa. Do informacji tej beneficjent dołącza:
1) oświadczenie potwierdzające prowadzenie ewidencji przychodów i rozchodów w gospodarstwie lub księgi przychodów i rozchodów, lub księgi rachunkowej, lub ewidencji przychodów i rozchodów na podstawie odrębnych przepisów;
2) kopię planu nawozowego oraz kopię wyników analizy chemicznej gleby – jeżeli beneficjentowi przyznano punkty, o których mowa w § 12 ust. 2 pkt 4 lit. a tiret drugie;
3) dokumenty potwierdzające realizację działania, o którym mowa w § 3 ust. 2 pkt 2:
a) lit. c – jeżeli beneficjentowi przyznano punkty, o których mowa w § 12 ust. 2 pkt 3 lit. e,
b) lit. d – jeżeli beneficjentowi przyznano punkty, o których mowa w § 12 ust. 2 pkt 3 lit. c,
c) lit. e – jeżeli beneficjentowi przyznano punkty, o których mowa w § 12 ust. 2 pkt 3 lit. d,
d) lit. f – jeżeli beneficjentowi przyznano punkty, o których mowa w § 12 ust. 2 pkt 2 lit. a.
[9] § 21 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 1 rozporządzenia Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 11 stycznia 2017 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie szczegółowych warunków i trybu przyznawania, wypłaty oraz zwrotu pomocy finansowej na operacje typu „Restrukturyzacja małych gospodarstw” w ramach poddziałania „Pomoc na rozpoczęcie działalności gospodarczej na rzecz rozwoju małych gospodarstw” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014–2020 (Dz.U. poz. 109). Zmiana weszła w życie 18 stycznia 2017 r.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2016-07-12 do 2017-01-17
[Informacja o realizacji warunków w zakresie utrzymania wzrostu wielkości ekonomicznej ] W terminie 90 dni przed dniem, w którym upływa 5 lat od dnia wypłaty pierwszej raty pomocy, beneficjent przedkłada kierownikowi biura powiatowego Agencji informację o realizacji warunków, o których mowa w § 18 pkt 1 oraz pkt 2 lit. c w zakresie utrzymania wzrostu wielkości ekonomicznej, opracowaną na formularzu udostępnionym przez Agencję, zawierającą w szczególności wielkość ekonomiczną gospodarstwa. Do informacji tej beneficjent dołącza:
1) oświadczenie potwierdzające prowadzenie ewidencji przychodów i rozchodów w gospodarstwie lub księgi przychodów i rozchodów, lub księgi rachunkowej, lub ewidencji przychodów i rozchodów na podstawie odrębnych przepisów;
2) [24] kopię planu nawozowego oraz kopię wyników analizy chemicznej gleby – jeżeli beneficjentowi przyznano punkty, o których mowa w § 12 ust. 2 pkt 4 lit. a tiret drugie;
3) dokumenty potwierdzające realizację działania, o którym mowa w § 3 ust. 2 pkt 2:
a) lit. c – jeżeli beneficjentowi przyznano punkty, o których mowa w § 12 ust. 2 pkt 3 lit. e,
b) lit. d – jeżeli beneficjentowi przyznano punkty, o których mowa w § 12 ust. 2 pkt 3 lit. c,
c) lit. e – jeżeli beneficjentowi przyznano punkty, o których mowa w § 12 ust. 2 pkt 3 lit. d,
d) lit. f – jeżeli beneficjentowi przyznano punkty, o których mowa w § 12 ust. 2 pkt 2 lit. a.
[24] § 21 pkt 2 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 11 rozporządzenia Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 30 czerwca 2016 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie szczegółowych warunków i trybu przyznawania, wypłaty oraz zwrotu pomocy finansowej na operacje typu „Restrukturyzacja małych gospodarstw” w ramach poddziałania „Pomoc na rozpoczęcie działalności gospodarczej na rzecz rozwoju małych gospodarstw” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014–2020 (Dz.U. poz. 1009). Zmiana weszła w życie 12 lipca 2016 r.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2015-11-07 do 2016-07-11
[Informacja o realizacji warunków w zakresie utrzymania wzrostu wielkości ekonomicznej ] W terminie 90 dni przed dniem, w którym upływa 5 lat od dnia wypłaty pierwszej raty pomocy, beneficjent przedkłada kierownikowi biura powiatowego Agencji informację o realizacji warunków, o których mowa w § 18 pkt 1 oraz pkt 2 lit. c w zakresie utrzymania wzrostu wielkości ekonomicznej, opracowaną na formularzu udostępnionym przez Agencję, zawierającą w szczególności wielkość ekonomiczną gospodarstwa. Do informacji tej beneficjent dołącza:
1) oświadczenie potwierdzające prowadzenie ewidencji przychodów i rozchodów w gospodarstwie lub księgi przychodów i rozchodów, lub księgi rachunkowej, lub ewidencji przychodów i rozchodów na podstawie odrębnych przepisów;
2) plan nawozowy oraz kopię wyników chemicznej analizy gleby – jeżeli beneficjentowi przyznano punkty, o których mowa w § 12 ust. 2 pkt 4 lit. a tiret drugie;
3) dokumenty potwierdzające realizację działania, o którym mowa w § 3 ust. 2 pkt 2:
a) lit. c – jeżeli beneficjentowi przyznano punkty, o których mowa w § 12 ust. 2 pkt 3 lit. e,
b) lit. d – jeżeli beneficjentowi przyznano punkty, o których mowa w § 12 ust. 2 pkt 3 lit. c,
c) lit. e – jeżeli beneficjentowi przyznano punkty, o których mowa w § 12 ust. 2 pkt 3 lit. d,
d) lit. f – jeżeli beneficjentowi przyznano punkty, o których mowa w § 12 ust. 2 pkt 2 lit. a.