Wersja obowiązująca od 2022-08-10 (Dz.U.2022.1680 tekst jednolity)
[Informacje przekazywane Prezesowi Agencji przez dyrektora oddziału regionalnego Agencji] 1. Dyrektor oddziału regionalnego Agencji niezwłocznie po przyznaniu punktów, o których mowa w § 12 ust. 2 lub 2a, oraz w przypadku, o którym mowa w § 13 ust. 5, po dokonaniu aktualizacji kolejności przysługiwania pomocy, przekazuje Prezesowi Agencji informację zawierającą imiona i nazwiska podmiotów ubiegających się o przyznanie pomocy, numer identyfikacyjny, liczbę przyznanych punktów, wielkość ekonomiczną gospodarstwa, o której mowa w § 6 ust. 3, oraz wiek podmiotu ubiegającego się o przyznanie pomocy.
2. Prezes Agencji, niezwłocznie po otrzymaniu informacji, o której mowa w ust. 1, ustala na jej podstawie: 1) kolejność przysługiwania pomocy;
2) w przypadku operacji, o których mowa w § 2a ust. 1 pkt 1:
a) które z wniosków o przyznanie pomocy uzyskały co najmniej 8 punktów,
b) który wniosek o przyznanie pomocy jako pierwszy uzyskał mniej niż 8 punktów;
3) w przypadku operacji, o których mowa w § 2a ust. 1 pkt 2:
a) które z wniosków o przyznanie pomocy uzyskały co najmniej 7 punktów,
b) który wniosek o przyznanie pomocy jako pierwszy uzyskał mniej niż 7 punktów.
3. Prezes Agencji niezwłocznie po dokonaniu ustaleń, o których mowa w ust. 2, podaje do publicznej wiadomości na stronie internetowej administrowanej przez Agencję informację o kolejności przysługiwania pomocy, z tym że w przypadku gdy podanie tej informacji miałoby nastąpić przed upływem 150 dni od dnia zakończenia terminu składania wniosków – Prezes Agencji informuje o przewidywanym terminie podania tej informacji do publicznej wiadomości na stronie internetowej administrowanej przez Agencję nie później niż 5 dni przed tym terminem.
Wersja obowiązująca od 2022-08-10 (Dz.U.2022.1680 tekst jednolity)
[Informacje przekazywane Prezesowi Agencji przez dyrektora oddziału regionalnego Agencji] 1. Dyrektor oddziału regionalnego Agencji niezwłocznie po przyznaniu punktów, o których mowa w § 12 ust. 2 lub 2a, oraz w przypadku, o którym mowa w § 13 ust. 5, po dokonaniu aktualizacji kolejności przysługiwania pomocy, przekazuje Prezesowi Agencji informację zawierającą imiona i nazwiska podmiotów ubiegających się o przyznanie pomocy, numer identyfikacyjny, liczbę przyznanych punktów, wielkość ekonomiczną gospodarstwa, o której mowa w § 6 ust. 3, oraz wiek podmiotu ubiegającego się o przyznanie pomocy.
2. Prezes Agencji, niezwłocznie po otrzymaniu informacji, o której mowa w ust. 1, ustala na jej podstawie: 1) kolejność przysługiwania pomocy;
2) w przypadku operacji, o których mowa w § 2a ust. 1 pkt 1:
a) które z wniosków o przyznanie pomocy uzyskały co najmniej 8 punktów,
b) który wniosek o przyznanie pomocy jako pierwszy uzyskał mniej niż 8 punktów;
3) w przypadku operacji, o których mowa w § 2a ust. 1 pkt 2:
a) które z wniosków o przyznanie pomocy uzyskały co najmniej 7 punktów,
b) który wniosek o przyznanie pomocy jako pierwszy uzyskał mniej niż 7 punktów.
3. Prezes Agencji niezwłocznie po dokonaniu ustaleń, o których mowa w ust. 2, podaje do publicznej wiadomości na stronie internetowej administrowanej przez Agencję informację o kolejności przysługiwania pomocy, z tym że w przypadku gdy podanie tej informacji miałoby nastąpić przed upływem 150 dni od dnia zakończenia terminu składania wniosków – Prezes Agencji informuje o przewidywanym terminie podania tej informacji do publicznej wiadomości na stronie internetowej administrowanej przez Agencję nie później niż 5 dni przed tym terminem.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2021-03-02 do 2022-08-09
[Informacje przekazywane Prezesowi Agencji przez dyrektora oddziału regionalnego Agencji ] 1. Dyrektor oddziału regionalnego Agencji niezwłocznie po przyznaniu punktów, o których mowa w § 12 ust. 2 lub 2a, oraz w przypadku, o którym mowa w § 13 ust. 5, po dokonaniu aktualizacji kolejności przysługiwania pomocy, przekazuje Prezesowi Agencji informację zawierającą imiona i nazwiska podmiotów ubiegających się o przyznanie pomocy, numer identyfikacyjny, liczbę przyznanych punktów, wielkość ekonomiczną gospodarstwa, o której mowa w § 6 ust. 3, oraz wiek podmiotu ubiegającego się o przyznanie pomocy.
2. Prezes Agencji, niezwłocznie po otrzymaniu informacji, o której mowa w ust. 1, ustala na jej podstawie:
1) [5] kolejność przysługiwania pomocy;
2) w przypadku operacji, o których mowa w § 2a ust. 1 pkt 1:
a) które z wniosków o przyznanie pomocy uzyskały co najmniej 8 punktów,
b) który wniosek o przyznanie pomocy jako pierwszy uzyskał mniej niż 8 punktów;
3) w przypadku operacji, o których mowa w § 2a ust. 1 pkt 2:
a) które z wniosków o przyznanie pomocy uzyskały co najmniej 7 punktów,
b) który wniosek o przyznanie pomocy jako pierwszy uzyskał mniej niż 7 punktów.
3. [6] Prezes Agencji niezwłocznie po dokonaniu ustaleń, o których mowa w ust. 2, podaje do publicznej wiadomości na stronie internetowej administrowanej przez Agencję informację o kolejności przysługiwania pomocy, z tym że w przypadku gdy podanie tej informacji miałoby nastąpić przed upływem 150 dni od dnia zakończenia terminu składania wniosków – Prezes Agencji informuje o przewidywanym terminie podania tej informacji do publicznej wiadomości na stronie internetowej administrowanej przez Agencję nie później niż 5 dni przed tym terminem.
[5] § 13a ust. 2 pkt 1 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 4 lit. a) rozporządzenia Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 25 lutego 2021 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie szczegółowych warunków i trybu przyznawania, wypłaty oraz zwrotu pomocy finansowej na operacje typu „Restrukturyzacja małych gospodarstw” w ramach poddziałania „Pomoc na rozpoczęcie działalności gospodarczej na rzecz rozwoju małych gospodarstw” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014–2020 (Dz.U. poz. 377). Zmiana weszła w życie 2 marca 2021 r.
[6] § 13a ust. 3 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 4 lit. b) rozporządzenia Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 25 lutego 2021 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie szczegółowych warunków i trybu przyznawania, wypłaty oraz zwrotu pomocy finansowej na operacje typu „Restrukturyzacja małych gospodarstw” w ramach poddziałania „Pomoc na rozpoczęcie działalności gospodarczej na rzecz rozwoju małych gospodarstw” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014–2020 (Dz.U. poz. 377). Zmiana weszła w życie 2 marca 2021 r.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2020-11-27 do 2021-03-01 (Dz.U.2020.2096 tekst jednolity)
[Informacje przekazywane Prezesowi Agencji przez dyrektora oddziału regionalnego Agencji ] 1. Dyrektor oddziału regionalnego Agencji niezwłocznie po przyznaniu punktów, o których mowa w § 12 ust. 2 lub 2a, oraz w przypadku, o którym mowa w § 13 ust. 5, po dokonaniu aktualizacji kolejności przysługiwania pomocy, przekazuje Prezesowi Agencji informację zawierającą imiona i nazwiska podmiotów ubiegających się o przyznanie pomocy, numer identyfikacyjny, liczbę przyznanych punktów, wielkość ekonomiczną gospodarstwa, o której mowa w § 6 ust. 3, oraz wiek podmiotu ubiegającego się o przyznanie pomocy.
2. Prezes Agencji, niezwłocznie po otrzymaniu informacji, o której mowa w ust. 1, ustala na jej podstawie:
1) kolejność przysługiwania pomocy w województwie mazowieckim i łącznie w pozostałych województwach;
2) w przypadku operacji, o których mowa w § 2a ust. 1 pkt 1:
a) które z wniosków o przyznanie pomocy uzyskały co najmniej 8 punktów,
b) który wniosek o przyznanie pomocy jako pierwszy uzyskał mniej niż 8 punktów;
3) w przypadku operacji, o których mowa w § 2a ust. 1 pkt 2:
a) które z wniosków o przyznanie pomocy uzyskały co najmniej 7 punktów,
b) który wniosek o przyznanie pomocy jako pierwszy uzyskał mniej niż 7 punktów.
3. Prezes Agencji niezwłocznie po dokonaniu ustaleń, o których mowa w ust. 2, podaje do publicznej wiadomości na stronie internetowej administrowanej przez Agencję informację o kolejności przysługiwania pomocy w województwie mazowieckim oraz łącznie w pozostałych województwach, z tym że w przypadku gdy podanie tej informacji miałoby nastąpić przed upływem 150 dni od dnia zakończenia terminu składania wniosków – Prezes Agencji informuje o przewidywanym terminie podania tej informacji do publicznej wiadomości na stronie internetowej administrowanej przez Agencję nie później niż 5 dni przed tym terminem.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2020-02-05 do 2020-11-26
[Informacje przekazywane Prezesowi Agencji przez dyrektora oddziału regionalnego Agencji ] 1. [8] Dyrektor oddziału regionalnego Agencji niezwłocznie po przyznaniu punktów, o których mowa w § 12 ust. 2 lub 2a, oraz w przypadku, o którym mowa w § 13 ust. 5, po dokonaniu aktualizacji kolejności przysługiwania pomocy, przekazuje Prezesowi Agencji informację zawierającą imiona i nazwiska podmiotów ubiegających się o przyznanie pomocy, numer identyfikacyjny, liczbę przyznanych punktów, wielkość ekonomiczną gospodarstwa, o której mowa w § 6 ust. 3, oraz wiek podmiotu ubiegającego się o przyznanie pomocy.
2. [9] Prezes Agencji, niezwłocznie po otrzymaniu informacji, o której mowa w ust. 1, ustala na jej podstawie:
1) kolejność przysługiwania pomocy w województwie mazowieckim i łącznie w pozostałych województwach;
2) w przypadku operacji, o których mowa w § 2a ust. 1 pkt 1:
a) które z wniosków o przyznanie pomocy uzyskały co najmniej 8 punktów,
b) który wniosek o przyznanie pomocy jako pierwszy uzyskał mniej niż 8 punktów;
3) w przypadku operacji, o których mowa w § 2a ust. 1 pkt 2:
a) które z wniosków o przyznanie pomocy uzyskały co najmniej 7 punktów,
b) który wniosek o przyznanie pomocy jako pierwszy uzyskał mniej niż 7 punktów.
3. Prezes Agencji niezwłocznie po dokonaniu ustaleń, o których mowa w ust. 2, podaje do publicznej wiadomości na stronie internetowej administrowanej przez Agencję informację o kolejności przysługiwania pomocy w województwie mazowieckim oraz łącznie w pozostałych województwach, z tym że w przypadku gdy podanie tej informacji miałoby nastąpić przed upływem 150 dni od dnia zakończenia terminu składania wniosków – Prezes Agencji informuje o przewidywanym terminie podania tej informacji do publicznej wiadomości na stronie internetowej administrowanej przez Agencję nie później niż 5 dni przed tym terminem.
[8] § 13a ust. 1 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 6 rozporządzenia Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 29 stycznia 2020 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie szczegółowych warunków i trybu przyznawania, wypłaty oraz zwrotu pomocy finansowej na operacje typu „Restrukturyzacja małych gospodarstw” w ramach poddziałania „Pomoc na rozpoczęcie działalności gospodarczej na rzecz rozwoju małych gospodarstw” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014–2020 (Dz.U. poz. 165). Zmiana weszła w życie 5 lutego 2020 r.
[9] § 13a ust. 2 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 6 rozporządzenia Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 29 stycznia 2020 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie szczegółowych warunków i trybu przyznawania, wypłaty oraz zwrotu pomocy finansowej na operacje typu „Restrukturyzacja małych gospodarstw” w ramach poddziałania „Pomoc na rozpoczęcie działalności gospodarczej na rzecz rozwoju małych gospodarstw” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014–2020 (Dz.U. poz. 165). Zmiana weszła w życie 5 lutego 2020 r.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2018-05-11 do 2020-02-04
[Informacje przekazywane Prezesowi Agencji przez dyrektora oddziału regionalnego Agencji ] 1. Dyrektor oddziału regionalnego Agencji niezwłocznie po przyznaniu punktów, o których mowa w § 12 ust. 2, oraz w przypadku, o którym mowa w § 13 ust. 5, po dokonaniu aktualizacji kolejności przysługiwania pomocy, przekazuje Prezesowi Agencji informację zawierającą imiona i nazwiska podmiotów ubiegających się o przyznanie pomocy, numer identyfikacyjny, liczbę przyznanych punktów oraz wiek podmiotu ubiegającego się o przyznanie pomocy.
2. Prezes Agencji, niezwłocznie po otrzymaniu informacji, o której mowa w ust. 1, ustala na jej podstawie:
1) kolejność przysługiwania pomocy w województwie mazowieckim i łącznie w pozostałych województwach;
2) które z wniosków o przyznanie pomocy uzyskały co najmniej 8 punktów [36];
3) który wniosek o przyznanie pomocy jako pierwszy uzyskał mniej niż 8 punktów [37].
3. [38] Prezes Agencji niezwłocznie po dokonaniu ustaleń, o których mowa w ust. 2, podaje do publicznej wiadomości na stronie internetowej administrowanej przez Agencję informację o kolejności przysługiwania pomocy w województwie mazowieckim oraz łącznie w pozostałych województwach, z tym że w przypadku gdy podanie tej informacji miałoby nastąpić przed upływem 150 dni od dnia zakończenia terminu składania wniosków – Prezes Agencji informuje o przewidywanym terminie podania tej informacji do publicznej wiadomości na stronie internetowej administrowanej przez Agencję nie później niż 5 dni przed tym terminem.
[36] § 13a ust. 2 pkt 2 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 10 lit. a) rozporządzenia Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 30 kwietnia 2018 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie szczegółowych warunków i trybu przyznawania, wypłaty oraz zwrotu pomocy finansowej na operacje typu „Restrukturyzacja małych gospodarstw” w ramach poddziałania „Pomoc na rozpoczęcie działalności gospodarczej na rzecz rozwoju małych gospodarstw” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014–2020 (Dz.U. poz. 868). Zmiana weszła w życie 11 maja 2018 r.
[37] § 13a ust. 2 pkt 3 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 10 lit. a) rozporządzenia Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 30 kwietnia 2018 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie szczegółowych warunków i trybu przyznawania, wypłaty oraz zwrotu pomocy finansowej na operacje typu „Restrukturyzacja małych gospodarstw” w ramach poddziałania „Pomoc na rozpoczęcie działalności gospodarczej na rzecz rozwoju małych gospodarstw” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014–2020 (Dz.U. poz. 868). Zmiana weszła w życie 11 maja 2018 r.
[38] § 13a ust. 3 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 10 lit. b) rozporządzenia Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 30 kwietnia 2018 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie szczegółowych warunków i trybu przyznawania, wypłaty oraz zwrotu pomocy finansowej na operacje typu „Restrukturyzacja małych gospodarstw” w ramach poddziałania „Pomoc na rozpoczęcie działalności gospodarczej na rzecz rozwoju małych gospodarstw” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014–2020 (Dz.U. poz. 868). Zmiana weszła w życie 11 maja 2018 r.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2017-05-26 do 2018-05-10
[Informacje przekazywane Prezesowi Agencji przez dyrektora oddziału regionalnego Agencji ] [18] 1. Dyrektor oddziału regionalnego Agencji niezwłocznie po przyznaniu punktów, o których mowa w § 12 ust. 2, oraz w przypadku, o którym mowa w § 13 ust. 5, po dokonaniu aktualizacji kolejności przysługiwania pomocy, przekazuje Prezesowi Agencji informację zawierającą imiona i nazwiska podmiotów ubiegających się o przyznanie pomocy, numer identyfikacyjny, liczbę przyznanych punktów oraz wiek podmiotu ubiegającego się o przyznanie pomocy.
2. Prezes Agencji, niezwłocznie po otrzymaniu informacji, o której mowa w ust. 1, ustala na jej podstawie:
1) kolejność przysługiwania pomocy w województwie mazowieckim i łącznie w pozostałych województwach;
2) które z wniosków o przyznanie pomocy uzyskały co najmniej 10 punktów;
3) który wniosek o przyznanie pomocy jako pierwszy uzyskał mniej niż 10 punktów.
3. Prezes Agencji niezwłocznie po dokonaniu ustaleń, o których mowa w ust. 2, podaje do publicznej wiadomości na stronie internetowej administrowanej przez Agencję informację o kolejności przysługiwania pomocy w województwie mazowieckim i łącznie w pozostałych województwach.
[18] § 13a dodany przez § 1 pkt 9 rozporządzenia Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 19 maja 2017 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie szczegółowych warunków i trybu przyznawania, wypłaty oraz zwrotu pomocy finansowej na operacje typu „Restrukturyzacja małych gospodarstw” w ramach poddziałania „Pomoc na rozpoczęcie działalności gospodarczej na rzecz rozwoju małych gospodarstw” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014–2020 (Dz.U. poz. 1016). Zmiana weszła w życie 26 maja 2017 r.