Wersja obowiązująca od 2022.07.20 (Dz.U.2022.1524 tekst jednolity)
§ 16. [Dokumenty dołączane do wniosku] Do wniosku o płatność dołącza się:
1) zestawienie faktur lub innych dokumentów księgowych o równoważnej wartości dowodowej potwierdzających poniesione koszty dotyczące realizacji operacji;
2) kopie dokumentów związanych z przeprowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego – w przypadku gdy wymaga tego specyfika operacji;
3) zestawienie rzeczowo-finansowe operacji;
4) oświadczenie beneficjenta lub inny dokument zawierający informację o numerze rachunku bankowego, na który mają być przekazane środki finansowe – w przypadku pierwszego wniosku o płatność lub w przypadku zmiany tego rachunku;
5) dokument elektroniczny zawierający treść wniosku zapisany w sposób umożliwiający edycję danych.
Wersja obowiązująca od 2022.07.20 (Dz.U.2022.1524 tekst jednolity)
§ 16. [Dokumenty dołączane do wniosku] Do wniosku o płatność dołącza się:
1) zestawienie faktur lub innych dokumentów księgowych o równoważnej wartości dowodowej potwierdzających poniesione koszty dotyczące realizacji operacji;
2) kopie dokumentów związanych z przeprowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego – w przypadku gdy wymaga tego specyfika operacji;
3) zestawienie rzeczowo-finansowe operacji;
4) oświadczenie beneficjenta lub inny dokument zawierający informację o numerze rachunku bankowego, na który mają być przekazane środki finansowe – w przypadku pierwszego wniosku o płatność lub w przypadku zmiany tego rachunku;
5) dokument elektroniczny zawierający treść wniosku zapisany w sposób umożliwiający edycję danych.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2022.03.01 do 2022.07.19
§ 16. [Dokumenty dołączane do wniosku] [7] Do wniosku o płatność dołącza się:
1) zestawienie faktur lub innych dokumentów księgowych o równoważnej wartości dowodowej potwierdzających poniesione koszty dotyczące realizacji operacji;
2) kopie dokumentów związanych z przeprowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego – w przypadku gdy wymaga tego specyfika operacji;
3) zestawienie rzeczowo-finansowe operacji;
4) oświadczenie beneficjenta lub inny dokument zawierający informację o numerze rachunku bankowego, na który mają być przekazane środki finansowe – w przypadku pierwszego wniosku o płatność lub w przypadku zmiany tego rachunku;
5) dokument elektroniczny zawierający treść wniosku zapisany w sposób umożliwiający edycję danych.
[7] § 16 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 5 rozporządzenia Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 10 lutego 2022 r. zmieniającego rozporządzenie rozporządzenie w sprawie szczegółowych warunków i trybu przyznawania, wypłaty i zwrotu pomocy technicznej zawartej w Programie Operacyjnym „Rybactwo i Morze” (Dz.U. poz. 380). Zmiana weszła w życie 1 marca 2022 r.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2016.10.28 do 2022.02.28
§ 16. [Dokumenty dołączane do wniosku] Do wniosku o płatność dołącza się:
1) poświadczone za zgodność z oryginałem przez pracownika instytucji pośredniczącej lub pracownika beneficjenta kopie:
a) faktur lub dokumentów księgowych o równoważnej wartości dowodowej wraz z dowodami zapłaty,
b) dokumentów związanych z przeprowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego – w przypadku gdy wymaga tego specyfika operacji;
2) zestawienie rzeczowo-finansowe operacji;
3) oświadczenie beneficjenta lub inny dokument zawierający informację o numerze rachunku bankowego, na który mają być przekazane środki finansowe – w przypadku pierwszego wniosku o płatność;
4) dokument elektroniczny zawierający treść wniosku, zapisany, w sposób umożliwiający edycję danych, na informatycznym nośniku danych.