Wersja obowiązująca od 2022-03-30 do 2024-10-02 (Dz.U.2022.700 tekst jednolity)
[Podmioty uprawnione do wprowadzania danych do bazy dokumentów w postępowaniach awansowych i ich aktualizacji] 1. Rektor, rektor uczelni prowadzonej przez kościół lub inny związek wyznaniowy, dyrektor instytutu PAN, dyrektor instytutu badawczego, dyrektor instytutu międzynarodowego i przewodniczący Rady Doskonałości Naukowej:
1) wprowadza do bazy dokumentów w postępowaniach awansowych dane osób ubiegających się o:
a) stopień doktora albo o tytuł profesora – w terminie 30 dni od dnia wszczęcia postępowania,
b) stopień doktora habilitowanego – w terminie 30 dni od dnia powołania komisji habilitacyjnej;
2) aktualizuje dane w bazie dokumentów w postępowaniach awansowych niezwłocznie po zaistnieniu zmiany albo po uzyskaniu informacji o zmianie.
2. Danych zamieszczonych w bazie dokumentów w postępowaniach awansowych nie oznacza się jako archiwalne i nie usuwa się.
Wersja obowiązująca od 2022-03-30 do 2024-10-02 (Dz.U.2022.700 tekst jednolity)
[Podmioty uprawnione do wprowadzania danych do bazy dokumentów w postępowaniach awansowych i ich aktualizacji] 1. Rektor, rektor uczelni prowadzonej przez kościół lub inny związek wyznaniowy, dyrektor instytutu PAN, dyrektor instytutu badawczego, dyrektor instytutu międzynarodowego i przewodniczący Rady Doskonałości Naukowej:
1) wprowadza do bazy dokumentów w postępowaniach awansowych dane osób ubiegających się o:
a) stopień doktora albo o tytuł profesora – w terminie 30 dni od dnia wszczęcia postępowania,
b) stopień doktora habilitowanego – w terminie 30 dni od dnia powołania komisji habilitacyjnej;
2) aktualizuje dane w bazie dokumentów w postępowaniach awansowych niezwłocznie po zaistnieniu zmiany albo po uzyskaniu informacji o zmianie.
2. Danych zamieszczonych w bazie dokumentów w postępowaniach awansowych nie oznacza się jako archiwalne i nie usuwa się.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2022-01-01 do 2022-03-29
[Podmioty uprawnione do wprowadzania danych do bazy dokumentów w postępowaniach awansowych i ich aktualizacji] 1. Rektor, rektor uczelni prowadzonej przez kościół lub inny związek wyznaniowy, dyrektor instytutu PAN, dyrektor instytutu badawczego, dyrektor instytutu międzynarodowego i przewodniczący Rady Doskonałości Naukowej:
1) [18] wprowadza do bazy dokumentów w postępowaniach awansowych dane osób ubiegających się o:
a) stopień doktora albo o tytuł profesora – w terminie 30 dni od dnia wszczęcia postępowania,
b) stopień doktora habilitowanego – w terminie 30 dni od dnia powołania komisji habilitacyjnej;
2) aktualizuje dane w bazie dokumentów w postępowaniach awansowych niezwłocznie po zaistnieniu zmiany albo po uzyskaniu informacji o zmianie.
2. Danych zamieszczonych w bazie dokumentów w postępowaniach awansowych nie oznacza się jako archiwalne i nie usuwa się.
[18] § 14 ust. 1 pkt 1 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 6 rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 17 grudnia 2021 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie danych przetwarzanych w Zintegrowanym Systemie Informacji o Szkolnictwie Wyższym i Nauce POLon (Dz.U. poz. 2364). Zmiana weszła w życie 1 stycznia 2022 r.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2019-03-15 do 2021-12-31
[Podmioty uprawnione do wprowadzania danych do bazy dokumentów w postępowaniach awansowych i ich aktualizacji ] 1. Rektor, rektor uczelni prowadzonej przez kościół lub inny związek wyznaniowy, dyrektor instytutu PAN, dyrektor instytutu badawczego, dyrektor instytutu międzynarodowego i przewodniczący Rady Doskonałości Naukowej:
1) wprowadza dane do bazy dokumentów w postępowaniach awansowych w terminie 14 dni od dnia wszczęcia postępowania;
2) aktualizuje dane w bazie dokumentów w postępowaniach awansowych niezwłocznie po zaistnieniu zmiany albo po uzyskaniu informacji o zmianie.
2. Danych zamieszczonych w bazie dokumentów w postępowaniach awansowych nie oznacza się jako archiwalne i nie usuwa się.