history Historia zmian
zamknij

Wersja obowiązująca od 2022-03-21 do 2026-05-22    (Dz.U.2022.647 tekst jednolity)

§ 5. [Powiadomienie o wpisie dokonanym w rejestrze] 1. Podmiot wykluczony oraz właściwa instytucja, która dokonała zgłoszenia, są powiadamiane o wpisie dokonanym w rejestrze.

2. Powiadomienie sporządza się w terminie 14 dni od dnia wpisu podmiotu do rejestru.

Wersja obowiązująca od 2022-03-21 do 2026-05-22    (Dz.U.2022.647 tekst jednolity)

§ 5. [Powiadomienie o wpisie dokonanym w rejestrze] 1. Podmiot wykluczony oraz właściwa instytucja, która dokonała zgłoszenia, są powiadamiane o wpisie dokonanym w rejestrze.

2. Powiadomienie sporządza się w terminie 14 dni od dnia wpisu podmiotu do rejestru.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2021-04-01 do 2022-03-20

§ 5. [Powiadomienie o wpisie dokonanym w rejestrze] 1. Podmiot wykluczony oraz właściwa instytucja, która dokonała zgłoszenia, są powiadamiane o wpisie dokonanym w rejestrze.

2. [3] Powiadomienie sporządza się w terminie 14 dni od dnia wpisu podmiotu do rejestru.

[3] § 5 ust. 2 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 3 rozporządzenia Ministra Finansów, Funduszy i Polityki Regionalnej z dnia 12 marca 2021 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie rejestru podmiotów wykluczonych z możliwości otrzymania środków przeznaczonych na realizację programów finansowanych z udziałem środków europejskich (Dz.U. poz. 493). Zmiana weszła w życie 1 kwietnia 2021 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2019-07-10 do 2021-03-31    (Dz.U.2019.1279 tekst jednolity)

§ 5. [Powiadomienie o wpisie dokonanym w rejestrze] 1. Podmiot wykluczony oraz właściwa instytucja, która dokonała zgłoszenia, są powiadamiane o wpisie dokonanym w rejestrze.

2. Powiadomienie sporządza się w terminie 14 dni od dnia wpisu podmiotu do rejestru. Do sporządzenia i przesłania powiadomienia dla właściwej instytucji ma zastosowanie odpowiednio § 3 ust. 6. Powiadomienie dla podmiotu wykluczonego jest sporządzane w formie pisemnej i przesyłane za pośrednictwem upoważnionego pracownika właściwej instytucji albo przesyłką poleconą nadaną w placówce pocztowej operatora pocztowego w rozumieniu art. 3 pkt 12 ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (Dz. U. z 2018 r. poz. 2188 oraz z 2019 r. poz. 1051).

Wersja archiwalna obowiązująca od 2018-02-20 do 2019-07-09

§ 5. [Powiadomienie o wpisie dokonanym w rejestrze] 1. Podmiot wykluczony oraz właściwa instytucja, która dokonała zgłoszenia, są powiadamiane o wpisie dokonanym w rejestrze.

2. Powiadomienie sporządza się w terminie 14 dni od dnia wpisu podmiotu do rejestru. Do sporządzenia i przesłania powiadomienia dla właściwej instytucji ma zastosowanie odpowiednio § 3 ust. 6. Powiadomienie dla podmiotu wykluczonego jest sporządzane w formie pisemnej i przesyłane za pośrednictwem upoważnionego pracownika właściwej instytucji albo przesyłką poleconą nadaną w placówce pocztowej operatora pocztowego w rozumieniu art. 3 pkt 12 ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (Dz. U. z 2017 r. poz. 1481 oraz z 2018 r. poz. 106 i 138).