Wersja obowiązująca od 2021-08-17 (Dz.U.2021.1496 tekst jednolity)
[Dochody funduszy promocji] 1. Środki finansowe funduszy promocji są gromadzone na wyodrębnionym dla każdego z funduszy promocji rachunku Krajowego Ośrodka.
2. Dochodami funduszy promocji są:
1) wpłaty, o których mowa w art. 3 ust. 1, 2 i 6a;
2) odsetki bankowe od środków pieniężnych gromadzonych na rachunku bieżącym danego funduszu promocji oraz z tytułu oprocentowania lokat;
3) darowizny i zapisy.
3. Środki finansowe funduszy promocji nie są środkami publicznymi w rozumieniu przepisów o finansach publicznych.
Wersja obowiązująca od 2021-08-17 (Dz.U.2021.1496 tekst jednolity)
[Dochody funduszy promocji] 1. Środki finansowe funduszy promocji są gromadzone na wyodrębnionym dla każdego z funduszy promocji rachunku Krajowego Ośrodka.
2. Dochodami funduszy promocji są:
1) wpłaty, o których mowa w art. 3 ust. 1, 2 i 6a;
2) odsetki bankowe od środków pieniężnych gromadzonych na rachunku bieżącym danego funduszu promocji oraz z tytułu oprocentowania lokat;
3) darowizny i zapisy.
3. Środki finansowe funduszy promocji nie są środkami publicznymi w rozumieniu przepisów o finansach publicznych.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2021-01-08 do 2021-08-16 (Dz.U.2021.43 tekst jednolity)
[Dochody funduszy promocji] 1. Środki finansowe funduszy promocji są gromadzone na wyodrębnionym dla każdego z funduszy promocji rachunku Krajowego Ośrodka.
2. Dochodami funduszy promocji są:
1) wpłaty, o których mowa w art. 3 ust. 1, 2 i 6a;
2) odsetki bankowe od środków pieniężnych gromadzonych na rachunku bieżącym danego funduszu promocji oraz z tytułu oprocentowania lokat;
3) darowizny i zapisy.
3. Środki finansowe funduszy promocji nie są środkami publicznymi w rozumieniu przepisów o finansach publicznych.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2020-04-17 do 2021-01-07 (Dz.U.2020.688 tekst jednolity)
[Dochody funduszy promocji] 1. Środki finansowe funduszy promocji są gromadzone na wyodrębnionym dla każdego z funduszy promocji rachunku Krajowego Ośrodka.
2. Dochodami funduszy promocji są:
1) wpłaty, o których mowa w art. 3 ust. 1, 2 i 6a;
2) odsetki bankowe od środków pieniężnych gromadzonych na rachunku bieżącym danego funduszu promocji oraz z tytułu oprocentowania lokat;
3) darowizny i zapisy.
3. Środki finansowe funduszy promocji nie są środkami publicznymi w rozumieniu przepisów o finansach publicznych.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2017-11-23 do 2020-04-16 (Dz.U.2017.2160 tekst jednolity)
[Dochody funduszy promocji] 1. Środki finansowe funduszy promocji są gromadzone na wyodrębnionym dla każdego z funduszy promocji rachunku Krajowego Ośrodka.
2. Dochodami funduszy promocji są:
1) wpłaty, o których mowa w art. 3 ust. 1, 2 i 6a;
2) odsetki bankowe od środków pieniężnych gromadzonych na rachunku bieżącym danego funduszu promocji oraz z tytułu oprocentowania lokat;
3) darowizny i zapisy.
3. Środki finansowe funduszy promocji nie są środkami publicznymi w rozumieniu przepisów o finansach publicznych.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2017-09-01 do 2017-11-22
[Dochody funduszy promocji] 1. Środki finansowe funduszy promocji są gromadzone na wyodrębnionym dla każdego z funduszy promocji rachunku Krajowego Ośrodka [12].
2. Dochodami funduszy promocji są:
1) wpłaty, o których mowa w art. 3 ust. 1, 2 i 6a;
2) odsetki bankowe od środków pieniężnych gromadzonych na rachunku bieżącym danego funduszu promocji oraz z tytułu oprocentowania lokat;
3) darowizny i zapisy.
3. Środki finansowe funduszy promocji nie są środkami publicznymi w rozumieniu przepisów o finansach publicznych.
[12] Art. 7 ust. 1 w brzmieniu ustalonym przez art. 35 pkt 3 ustawy z dnia 10 lutego 2017 r. – Przepisy wprowadzające ustawę o Krajowym Ośrodku Wsparcia Rolnictwa (Dz.U. poz. 624). Zmiana weszła w życie 1 września 2017 r.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2017-01-01 do 2017-08-31
[Dochody funduszy promocji] 1. Środki finansowe funduszy promocji są gromadzone na wyodrębnionym dla każdego z funduszy promocji rachunku Agencji.
2. Dochodami funduszy promocji są:
1) [4] wpłaty, o których mowa w art. 3 ust. 1, 2 i 6a;
2) odsetki bankowe od środków pieniężnych gromadzonych na rachunku bieżącym danego funduszu promocji oraz z tytułu oprocentowania lokat;
3) darowizny i zapisy.
3. Środki finansowe funduszy promocji nie są środkami publicznymi w rozumieniu przepisów o finansach publicznych.
[4] Art. 7 ust. 2 pkt 1 w brzmieniu ustalonym przez art. 1 pkt 2 ustawy z dnia 15 grudnia 2016 r. o zmianie ustawy o funduszach promocji produktów rolno-spożywczych (Dz.U. poz. 2170). Zmiana weszła w życie 1 stycznia 2017 r.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2015-12-15 do 2016-12-31 (Dz.U.2015.2122 tekst jednolity)
[Dochody funduszy promocji] 1. Środki finansowe funduszy promocji są gromadzone na wyodrębnionym dla każdego z funduszy promocji rachunku Agencji.
2. Dochodami funduszy promocji są:
1) wpłaty, o których mowa w art. 3 ust. 1 i 2;
2) odsetki bankowe od środków pieniężnych gromadzonych na rachunku bieżącym danego funduszu promocji oraz z tytułu oprocentowania lokat;
3) darowizny i zapisy.
3. Środki finansowe funduszy promocji nie są środkami publicznymi w rozumieniu przepisów o finansach publicznych.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2009-07-01 do 2015-12-14
[Dochody funduszy promocji] 1. Środki finansowe funduszy promocji są gromadzone na wyodrębnionym dla każdego z funduszy promocji rachunku Agencji.
2. Dochodami funduszy promocji są:
1) wpłaty, o których mowa w art. 3 ust. 1 i 2;
2) odsetki bankowe od środków pieniężnych gromadzonych na rachunku bieżącym danego funduszu promocji oraz z tytułu oprocentowania lokat;
3) darowizny i zapisy.
3. Środki finansowe funduszy promocji nie są środkami publicznymi w rozumieniu przepisów o finansach publicznych.