Wersja obowiązująca od 2023-09-28 (Dz.U.2023.2045 tekst jednolity)
[Wniosek o wpis do rejestru skupujących] 1. Wpisu do rejestru skupujących minister właściwy do spraw rybołówstwa dokonuje na pisemny wniosek przedsiębiorcy.
2. Wniosek o wpis do rejestru skupujących zawiera:
1) imię, nazwisko i adres albo nazwę, siedzibę i adres przedsiębiorcy;
2) określenie rodzaju wykonywanej działalności gospodarczej wraz z oznaczeniem symbolu Polskiej Klasyfikacji Działalności (PKD);
3) numer w rejestrze przedsiębiorców w Krajowym Rejestrze Sądowym albo informację o wpisie do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
3. Do wniosku o wpis do rejestru skupujących dołącza się kopię ostatecznej decyzji powiatowego lekarza weterynarii o stwierdzeniu spełnienia wymagań weterynaryjnych i nadaniu weterynaryjnego numeru identyfikacyjnego przedsiębiorcy, potwierdzoną za zgodność z oryginałem czytelnym podpisem przez przedsiębiorcę.
4. Jeżeli wniosek o wpis do rejestru skupujących nie spełnia wymagań, o których mowa w ust. 2 i 3, wzywa się wnioskodawcę, w formie pisemnej, do usunięcia braków w terminie określonym w wezwaniu, nie krótszym niż 14 dni od dnia jego doręczenia.
5. Jeżeli wnioskodawca mimo wezwania do usunięcia braków:
1) nie usunął w terminie żadnego z braków – odmawia się wpisu do rejestru skupujących;
2) usunął w terminie nie wszystkie braki – wzywa się ponownie wnioskodawcę, w formie pisemnej, do usunięcia pozostałych braków w terminie określonym w wezwaniu, nie krótszym niż 14 dni od dnia jego doręczenia.
6. Jeżeli wnioskodawca mimo ponownego wezwania do usunięcia braków nie usunął wszystkich braków w terminie, odmawia się wpisu do rejestru skupujących.
7. Odmowa wpisu do rejestru skupujących następuje w drodze decyzji.
8. Po dokonaniu wpisu do rejestru skupujących wydaje się zaświadczenie o wpisie do tego rejestru.
Wersja obowiązująca od 2023-09-28 (Dz.U.2023.2045 tekst jednolity)
[Wniosek o wpis do rejestru skupujących] 1. Wpisu do rejestru skupujących minister właściwy do spraw rybołówstwa dokonuje na pisemny wniosek przedsiębiorcy.
2. Wniosek o wpis do rejestru skupujących zawiera:
1) imię, nazwisko i adres albo nazwę, siedzibę i adres przedsiębiorcy;
2) określenie rodzaju wykonywanej działalności gospodarczej wraz z oznaczeniem symbolu Polskiej Klasyfikacji Działalności (PKD);
3) numer w rejestrze przedsiębiorców w Krajowym Rejestrze Sądowym albo informację o wpisie do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
3. Do wniosku o wpis do rejestru skupujących dołącza się kopię ostatecznej decyzji powiatowego lekarza weterynarii o stwierdzeniu spełnienia wymagań weterynaryjnych i nadaniu weterynaryjnego numeru identyfikacyjnego przedsiębiorcy, potwierdzoną za zgodność z oryginałem czytelnym podpisem przez przedsiębiorcę.
4. Jeżeli wniosek o wpis do rejestru skupujących nie spełnia wymagań, o których mowa w ust. 2 i 3, wzywa się wnioskodawcę, w formie pisemnej, do usunięcia braków w terminie określonym w wezwaniu, nie krótszym niż 14 dni od dnia jego doręczenia.
5. Jeżeli wnioskodawca mimo wezwania do usunięcia braków:
1) nie usunął w terminie żadnego z braków – odmawia się wpisu do rejestru skupujących;
2) usunął w terminie nie wszystkie braki – wzywa się ponownie wnioskodawcę, w formie pisemnej, do usunięcia pozostałych braków w terminie określonym w wezwaniu, nie krótszym niż 14 dni od dnia jego doręczenia.
6. Jeżeli wnioskodawca mimo ponownego wezwania do usunięcia braków nie usunął wszystkich braków w terminie, odmawia się wpisu do rejestru skupujących.
7. Odmowa wpisu do rejestru skupujących następuje w drodze decyzji.
8. Po dokonaniu wpisu do rejestru skupujących wydaje się zaświadczenie o wpisie do tego rejestru.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2021-04-13 do 2023-09-27 (Dz.U.2021.678 tekst jednolity)
[Wniosek o wpis do rejestru skupujących] 1. Wpisu do rejestru skupujących minister właściwy do spraw rybołówstwa dokonuje na pisemny wniosek przedsiębiorcy.
2. Wniosek o wpis do rejestru skupujących zawiera:
1) imię, nazwisko i adres albo nazwę, siedzibę i adres przedsiębiorcy;
2) określenie rodzaju wykonywanej działalności gospodarczej wraz z oznaczeniem symbolu Polskiej Klasyfikacji Działalności (PKD);
3) numer w rejestrze przedsiębiorców w Krajowym Rejestrze Sądowym albo informację o wpisie do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
3. Do wniosku o wpis do rejestru skupujących dołącza się kopię ostatecznej decyzji powiatowego lekarza weterynarii o stwierdzeniu spełnienia wymagań weterynaryjnych i nadaniu weterynaryjnego numeru identyfikacyjnego przedsiębiorcy, potwierdzoną za zgodność z oryginałem czytelnym podpisem przez przedsiębiorcę.
4. Jeżeli wniosek o wpis do rejestru skupujących nie spełnia wymagań, o których mowa w ust. 2 i 3, wzywa się wnioskodawcę, w formie pisemnej, do usunięcia braków w terminie określonym w wezwaniu, nie krótszym niż 14 dni od dnia jego doręczenia.
5. Jeżeli wnioskodawca mimo wezwania do usunięcia braków:
1) nie usunął w terminie żadnego z braków – odmawia się wpisu do rejestru skupujących;
2) usunął w terminie nie wszystkie braki – wzywa się ponownie wnioskodawcę, w formie pisemnej, do usunięcia pozostałych braków w terminie określonym w wezwaniu, nie krótszym niż 14 dni od dnia jego doręczenia.
6. Jeżeli wnioskodawca mimo ponownego wezwania do usunięcia braków nie usunął wszystkich braków w terminie, odmawia się wpisu do rejestru skupujących.
7. Odmowa wpisu do rejestru skupujących następuje w drodze decyzji.
8. Po dokonaniu wpisu do rejestru skupujących wydaje się zaświadczenie o wpisie do tego rejestru.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2019-08-08 do 2021-04-12 (Dz.U.2019.1489 tekst jednolity)
[Wniosek o wpis do rejestru skupujących] 1. Wpisu do rejestru skupujących minister właściwy do spraw rybołówstwa dokonuje na pisemny wniosek przedsiębiorcy.
2. Wniosek o wpis do rejestru skupujących zawiera:
1) imię, nazwisko i adres albo nazwę, siedzibę i adres przedsiębiorcy;
2) określenie rodzaju wykonywanej działalności gospodarczej wraz z oznaczeniem symbolu Polskiej Klasyfikacji Działalności (PKD);
3) numer w rejestrze przedsiębiorców w Krajowym Rejestrze Sądowym albo informację o wpisie do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
3. Do wniosku o wpis do rejestru skupujących dołącza się kopię ostatecznej decyzji powiatowego lekarza weterynarii o stwierdzeniu spełnienia wymagań weterynaryjnych i nadaniu weterynaryjnego numeru identyfikacyjnego przedsiębiorcy, potwierdzoną za zgodność z oryginałem czytelnym podpisem przez przedsiębiorcę.
4. Jeżeli wniosek o wpis do rejestru skupujących nie spełnia wymagań, o których mowa w ust. 2 i 3, wzywa się wnioskodawcę, w formie pisemnej, do usunięcia braków w terminie określonym w wezwaniu, nie krótszym niż 14 dni od dnia jego doręczenia.
5. Jeżeli wnioskodawca mimo wezwania do usunięcia braków:
1) nie usunął w terminie żadnego z braków – odmawia się wpisu do rejestru skupujących;
2) usunął w terminie nie wszystkie braki – wzywa się ponownie wnioskodawcę, w formie pisemnej, do usunięcia pozostałych braków w terminie określonym w wezwaniu, nie krótszym niż 14 dni od dnia jego doręczenia.
6. Jeżeli wnioskodawca mimo ponownego wezwania do usunięcia braków nie usunął wszystkich braków w terminie, odmawia się wpisu do rejestru skupujących.
7. Odmowa wpisu do rejestru skupujących następuje w drodze decyzji.
8. Po dokonaniu wpisu do rejestru skupujących wydaje się zaświadczenie o wpisie do tego rejestru.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2018-01-30 do 2019-08-07 (Dz.U.2018.262 tekst jednolity)
[Wniosek o wpis do rejestru skupujących ] 1. Wpisu do rejestru skupujących minister właściwy do spraw rybołówstwa dokonuje na pisemny wniosek przedsiębiorcy.
2. Wniosek o wpis do rejestru skupujących zawiera:
1) imię, nazwisko i adres albo nazwę, siedzibę i adres przedsiębiorcy;
2) określenie rodzaju wykonywanej działalności gospodarczej wraz z oznaczeniem symbolu Polskiej Klasyfikacji Działalności (PKD);
3) numer w rejestrze przedsiębiorców w Krajowym Rejestrze Sądowym albo informację o wpisie do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
3. Do wniosku o wpis do rejestru skupujących dołącza się kopię ostatecznej decyzji powiatowego lekarza weterynarii o stwierdzeniu spełnienia wymagań weterynaryjnych i nadaniu weterynaryjnego numeru identyfikacyjnego przedsiębiorcy, potwierdzoną za zgodność z oryginałem czytelnym podpisem przez przedsiębiorcę.
4. Jeżeli wniosek o wpis do rejestru skupujących nie spełnia wymagań, o których mowa w ust. 2 i 3, wzywa się wnioskodawcę, w formie pisemnej, do usunięcia braków w terminie określonym w wezwaniu, nie krótszym niż 14 dni od dnia jego doręczenia.
5. Jeżeli wnioskodawca mimo wezwania do usunięcia braków:
1) nie usunął w terminie żadnego z braków – odmawia się wpisu do rejestru skupujących;
2) usunął w terminie nie wszystkie braki – wzywa się ponownie wnioskodawcę, w formie pisemnej, do usunięcia pozostałych braków w terminie określonym w wezwaniu, nie krótszym niż 14 dni od dnia jego doręczenia.
6. Jeżeli wnioskodawca mimo ponownego wezwania do usunięcia braków nie usunął wszystkich braków w terminie, odmawia się wpisu do rejestru skupujących.
7. Odmowa wpisu do rejestru skupujących następuje w drodze decyzji.
8. Po dokonaniu wpisu do rejestru skupujących wydaje się zaświadczenie o wpisie do tego rejestru.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2015-11-26 do 2018-01-29 (Dz.U.2015.1970 tekst jednolity)
[Wniosek o wpis do rejestru skupujących ] 1. Wpisu do rejestru skupujących minister właściwy do spraw rybołówstwa dokonuje na pisemny wniosek przedsiębiorcy.
2. Wniosek o wpis do rejestru skupujących zawiera:
1) imię, nazwisko i adres albo nazwę, siedzibę i adres przedsiębiorcy;
2) określenie rodzaju wykonywanej działalności gospodarczej wraz z oznaczeniem symbolu Polskiej Klasyfikacji Działalności (PKD);
3) numer w rejestrze przedsiębiorców w Krajowym Rejestrze Sądowym albo informację o wpisie do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
3. Do wniosku o wpis do rejestru skupujących dołącza się kopię ostatecznej decyzji powiatowego lekarza weterynarii o stwierdzeniu spełnienia wymagań weterynaryjnych i nadaniu weterynaryjnego numeru identyfikacyjnego przedsiębiorcy, potwierdzoną za zgodność z oryginałem czytelnym podpisem przez przedsiębiorcę.
4. Jeżeli wniosek o wpis do rejestru skupujących nie spełnia wymagań, o których mowa w ust. 2 i 3, wzywa się wnioskodawcę, w formie pisemnej, do usunięcia braków w terminie określonym w wezwaniu, nie krótszym niż 14 dni od dnia jego doręczenia.
5. Jeżeli wnioskodawca mimo wezwania do usunięcia braków:
1) nie usunął w terminie żadnego z braków – odmawia się wpisu do rejestru skupujących;
2) usunął w terminie nie wszystkie braki – wzywa się ponownie wnioskodawcę, w formie pisemnej, do usunięcia pozostałych braków w terminie określonym w wezwaniu, nie krótszym niż 14 dni od dnia jego doręczenia.
6. Jeżeli wnioskodawca mimo ponownego wezwania do usunięcia braków nie usunął wszystkich braków w terminie, odmawia się wpisu do rejestru skupujących.
7. Odmowa wpisu do rejestru skupujących następuje w drodze decyzji.
8. Po dokonaniu wpisu do rejestru skupujących wydaje się zaświadczenie o wpisie do tego rejestru.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2015-09-15 do 2015-11-25
[Wniosek o wpis do rejestru skupujących] 1. Wpisu do rejestru skupujących minister właściwy do spraw rybołówstwa dokonuje na pisemny wniosek przedsiębiorcy.
2. Wniosek o wpis do rejestru skupujących zawiera:
1) imię, nazwisko i adres albo nazwę, siedzibę i adres przedsiębiorcy;
2) określenie rodzaju wykonywanej działalności gospodarczej wraz z oznaczeniem symbolu Polskiej Klasyfikacji Działalności (PKD);
3) [17] numer w rejestrze przedsiębiorców w Krajowym Rejestrze Sądowym albo informację o wpisie do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
3. Do wniosku o wpis do rejestru skupujących dołącza się kopię ostatecznej decyzji powiatowego lekarza weterynarii o stwierdzeniu spełnienia wymagań weterynaryjnych i nadaniu weterynaryjnego numeru identyfikacyjnego przedsiębiorcy, potwierdzoną za zgodność z oryginałem czytelnym podpisem przez przedsiębiorcę.
4. Jeżeli wniosek o wpis do rejestru skupujących nie spełnia wymagań, o których mowa w ust. 2 i 3, wzywa się wnioskodawcę, w formie pisemnej, do usunięcia braków w terminie określonym w wezwaniu, nie krótszym niż 14 dni od dnia jego doręczenia.
5. Jeżeli wnioskodawca mimo wezwania do usunięcia braków:
1) nie usunął w terminie żadnego z braków – odmawia się wpisu do rejestru skupujących;
2) usunął w terminie nie wszystkie braki – wzywa się ponownie wnioskodawcę, w formie pisemnej, do usunięcia pozostałych braków w terminie określonym w wezwaniu, nie krótszym niż 14 dni od dnia jego doręczenia.
6. Jeżeli wnioskodawca mimo ponownego wezwania do usunięcia braków nie usunął wszystkich braków w terminie, odmawia się wpisu do rejestru skupujących.
7. Odmowa wpisu do rejestru skupujących następuje w drodze decyzji.
8. Po dokonaniu wpisu do rejestru skupujących wydaje się zaświadczenie o wpisie do tego rejestru.
[17] Art. 14 ust. 2 pkt 3 w brzmieniu ustalonym przez art. 1 pkt 10 ustawy z dnia 10 lipca 2015 r. o zmianie ustawy o organizacji rynku rybnego (Dz.U. poz. 1267). Zmiana weszła w życie 15 września 2015 r.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2013-11-27 do 2015-09-14 (Dz.U.2013.1389 tekst jednolity)
[Wniosek o wpis do rejestru skupujących] 1. Wpisu do rejestru skupujących minister właściwy do spraw rybołówstwa dokonuje na pisemny wniosek przedsiębiorcy.
2. Wniosek o wpis do rejestru skupujących zawiera:
1) imię, nazwisko i adres albo nazwę, siedzibę i adres przedsiębiorcy;
2) określenie rodzaju wykonywanej działalności gospodarczej wraz z oznaczeniem symbolu Polskiej Klasyfikacji Działalności (PKD);
3) numer w rejestrze przedsiębiorców w Krajowym Rejestrze Sądowym albo w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
3. Do wniosku o wpis do rejestru skupujących dołącza się kopię ostatecznej decyzji powiatowego lekarza weterynarii o stwierdzeniu spełnienia wymagań weterynaryjnych i nadaniu weterynaryjnego numeru identyfikacyjnego przedsiębiorcy, potwierdzoną za zgodność z oryginałem czytelnym podpisem przez przedsiębiorcę.
4. Jeżeli wniosek o wpis do rejestru skupujących nie spełnia wymagań, o których mowa w ust. 2 i 3, wzywa się wnioskodawcę, w formie pisemnej, do usunięcia braków w terminie określonym w wezwaniu, nie krótszym niż 14 dni od dnia jego doręczenia.
5. Jeżeli wnioskodawca mimo wezwania do usunięcia braków:
1) nie usunął w terminie żadnego z braków – odmawia się wpisu do rejestru skupujących;
2) usunął w terminie nie wszystkie braki – wzywa się ponownie wnioskodawcę, w formie pisemnej, do usunięcia pozostałych braków w terminie określonym w wezwaniu, nie krótszym niż 14 dni od dnia jego doręczenia.
6. Jeżeli wnioskodawca mimo ponownego wezwania do usunięcia braków nie usunął wszystkich braków w terminie, odmawia się wpisu do rejestru skupujących.
7. Odmowa wpisu do rejestru skupujących następuje w drodze decyzji.
8. Po dokonaniu wpisu do rejestru skupujących wydaje się zaświadczenie o wpisie do tego rejestru.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2013-06-13 do 2013-11-26
[Wniosek o wpis do rejestru skupujących] 1. Wpisu do rejestru skupujących minister właściwy do spraw rybołówstwa dokonuje na pisemny wniosek przedsiębiorcy.
2. Wniosek o wpis do rejestru skupujących zawiera:
1) imię, nazwisko i adres albo nazwę, siedzibę i adres przedsiębiorcy;
2) określenie rodzaju wykonywanej działalności gospodarczej wraz z oznaczeniem symbolu Polskiej Klasyfikacji Działalności (PKD);
3) [5] numer w rejestrze przedsiębiorców w Krajowym Rejestrze Sądowym albo w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
3. [6] Do wniosku o wpis do rejestru skupujących dołącza się kopię ostatecznej decyzji powiatowego lekarza weterynarii o stwierdzeniu spełnienia wymagań weterynaryjnych i nadaniu weterynaryjnego numeru identyfikacyjnego przedsiębiorcy, potwierdzoną za zgodność z oryginałem czytelnym podpisem przez przedsiębiorcę.
4. Jeżeli wniosek o wpis do rejestru skupujących nie spełnia wymagań, o których mowa w ust. 2 i 3, wzywa się wnioskodawcę, w formie pisemnej, do usunięcia braków w terminie określonym w wezwaniu, nie krótszym niż 14 dni od dnia jego doręczenia.
5. Jeżeli wnioskodawca mimo wezwania do usunięcia braków:
1) nie usunął w terminie żadnego z braków – odmawia się wpisu do rejestru skupujących;
2) usunął w terminie nie wszystkie braki – wzywa się ponownie wnioskodawcę, w formie pisemnej, do usunięcia pozostałych braków w terminie określonym w wezwaniu, nie krótszym niż 14 dni od dnia jego doręczenia.
6. Jeżeli wnioskodawca mimo ponownego wezwania do usunięcia braków nie usunął wszystkich braków w terminie, odmawia się wpisu do rejestru skupujących.
7. Odmowa wpisu do rejestru skupujących następuje w drodze decyzji.
8. Po dokonaniu wpisu do rejestru skupujących wydaje się zaświadczenie o wpisie do tego rejestru.
[5] Art. 14 ust. 2 pkt 3 dodany przez art. 1 pkt 3 lit. a) ustawy z dnia 5 kwietnia 2013 r. o zmianie ustawy o organizacji rynku rybnego (Dz.U. poz. 621). Zmiana weszła w życie 13 czerwca 2013 r.
[6] Art. 14 ust. 3 w brzmieniu ustalonym przez art. 1 pkt 3 lit. b) ustawy z dnia 5 kwietnia 2013 r. o zmianie ustawy o organizacji rynku rybnego (Dz.U. poz. 621). Zmiana weszła w życie 13 czerwca 2013 r.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2011-03-19 do 2013-06-12
[Wniosek o wpis do rejestru skupujących] 1. Wpisu do rejestru skupujących minister właściwy do spraw rybołówstwa dokonuje na pisemny wniosek przedsiębiorcy.
2. Wniosek o wpis do rejestru skupujących zawiera:
1) imię, nazwisko i adres albo nazwę, siedzibę i adres przedsiębiorcy;
2) określenie rodzaju wykonywanej działalności gospodarczej wraz z oznaczeniem symbolu Polskiej Klasyfikacji Działalności (PKD).
3. Do wniosku o wpis do rejestru skupujących dołącza się:
1) aktualny odpis z Krajowego Rejestru Sądowego albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej;
2) oryginał albo kopię ostatecznej decyzji powiatowego lekarza weterynarii o stwierdzeniu spełnienia wymagań weterynaryjnych i nadaniu weterynaryjnego numeru identyfikacyjnego, potwierdzoną za zgodność z oryginałem czytelnym podpisem przez przedsiębiorcę.
4. Jeżeli wniosek o wpis do rejestru skupujących nie spełnia wymagań, o których mowa w ust. 2 i 3, wzywa się wnioskodawcę, w formie pisemnej, do usunięcia braków w terminie określonym w wezwaniu, nie krótszym niż 14 dni od dnia jego doręczenia.
5. Jeżeli wnioskodawca mimo wezwania do usunięcia braków:
1) nie usunął w terminie żadnego z braków – odmawia się wpisu do rejestru skupujących;
2) usunął w terminie nie wszystkie braki – wzywa się ponownie wnioskodawcę, w formie pisemnej, do usunięcia pozostałych braków w terminie określonym w wezwaniu, nie krótszym niż 14 dni od dnia jego doręczenia.
6. Jeżeli wnioskodawca mimo ponownego wezwania do usunięcia braków nie usunął wszystkich braków w terminie, odmawia się wpisu do rejestru skupujących.
7. Odmowa wpisu do rejestru skupujących następuje w drodze decyzji.
8. Po dokonaniu wpisu do rejestru skupujących wydaje się zaświadczenie o wpisie do tego rejestru.