Wersja obowiązująca od 2023.09.28     (Dz.U.2023.2045 tekst jednolity)

Art. 51. (uchylony)

Wersja obowiązująca od 2023.09.28     (Dz.U.2023.2045 tekst jednolity)

Art. 51. (uchylony)

Wersja archiwalna obowiązująca od 2021.04.13 do 2023.09.27     (Dz.U.2021.678 tekst jednolity)

Art. 51. (uchylony)

Wersja archiwalna obowiązująca od 2019.08.08 do 2021.04.12     (Dz.U.2019.1489 tekst jednolity)

Art. 51. (uchylony)

Wersja archiwalna obowiązująca od 2018.01.30 do 2019.08.07     (Dz.U.2018.262 tekst jednolity)

Art. 51. (uchylony)

Wersja archiwalna obowiązująca od 2015.11.26 do 2018.01.29     (Dz.U.2015.1970 tekst jednolity)

Art. 51. (uchylony)

Wersja archiwalna obowiązująca od 2015.09.15 do 2015.11.25

[72] (uchylony).

[72] Art. 51 uchylony przez art. 1 pkt 35 ustawy z dnia 10 lipca 2015 r. o zmianie ustawy o organizacji rynku rybnego (Dz.U. poz. 1267). Zmiana weszła w życie 15 września 2015 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2013.11.27 do 2015.09.14     (Dz.U.2013.1389 tekst jednolity)

[Dokument wycofania] 1. Organizacja producentów wystawia dokument wycofania, który zawiera:

1) datę wystawienia;

2) kolejny numer;

3) nazwę, siedzibę i adres organizacji producentów wystawiającej dokument;

4) imię, nazwisko i adres albo nazwę, siedzibę i adres członka organizacji producentów, który dokonał połowu;

5) oznakę rybacką statku rybackiego i rejon połowu, z odniesieniem do numeru strony dziennika połowowego;

6) informacje o wycofanym produkcie rybnym: nazwę gatunku, ilość, kategorię wielkości, kategorię świeżości, formę prezentacji;

7) datę i godzinę wycofania produktu rybnego;

8) miejsce wystawienia do sprzedaży i wycofania produktu rybnego;

9) cenę wycofania produktu rybnego;

10) wskazanie sposobu rozdysponowania i miejsca przeznaczenia produktu rybnego;

11) podpis członka organizacji producentów, który dokonał połowu;

12) podpis osoby upoważnionej do reprezentowania organizacji producentów;

13) potwierdzenie wycofania produktów rybnych dokonane przez okręgowego inspektora rybołówstwa morskiego, zawierające wskazanie jego siedziby, podpis i odcisk imiennej pieczęci.

2. Jeżeli okręgowy inspektor rybołówstwa morskiego, o którym mowa w art. 50 ust. 2, stwierdzi niezgodność między stanem faktycznym a danymi zawartymi w dokumencie wycofania, informuje o tym ministra właściwego do spraw rybołówstwa oraz właściwego dyrektora oddziału regionalnego Agencji.

3. Organizacja producentów przechowuje dokument wycofania przez 5 lat od dnia jego wystawienia, z tym że dwie kopie dokumentu przesyła w ciągu 48 godzin okręgowemu inspektorowi rybołówstwa morskiego, o którym mowa w art. 50 ust. 2.

4. Okręgowy inspektor rybołówstwa morskiego, o którym mowa w art. 50 ust. 2:

1) przechowuje jedną kopię dokumentu wycofania przez rok od dnia jej otrzymania;

2) przekazuje w terminie 24 godzin drugą kopię dokumentu wycofania właściwemu dyrektorowi oddziału regionalnego Agencji, który przechowuje ją przez okres 5 lat od dnia jej otrzymania.

5. Minister właściwy do spraw rybołówstwa określi, w drodze rozporządzenia, wzór dokumentu wycofania, mając na względzie skuteczność i efektywność kontroli prawidłowości wycofywania produktów rybnych.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2011.03.19 do 2013.11.26

[Dokument wycofania] 1. Organizacja producentów wystawia dokument wycofania, który zawiera:

1) datę wystawienia;

2) kolejny numer;

3) nazwę, siedzibę i adres organizacji producentów wystawiającej dokument;

4) imię, nazwisko i adres albo nazwę, siedzibę i adres członka organizacji producentów, który dokonał połowu;

5) oznakę rybacką statku rybackiego i rejon połowu, z odniesieniem do numeru strony dziennika połowowego;

6) informacje o wycofanym produkcie rybnym: nazwę gatunku, ilość, kategorię wielkości, kategorię świeżości, formę prezentacji;

7) datę i godzinę wycofania produktu rybnego;

8) miejsce wystawienia do sprzedaży i wycofania produktu rybnego;

9) cenę wycofania produktu rybnego;

10) wskazanie sposobu rozdysponowania i miejsca przeznaczenia produktu rybnego;

11) podpis członka organizacji producentów, który dokonał połowu;

12) podpis osoby upoważnionej do reprezentowania organizacji producentów;

13) potwierdzenie wycofania produktów rybnych dokonane przez okręgowego inspektora rybołówstwa morskiego, zawierające wskazanie jego siedziby, podpis i odcisk imiennej pieczęci.

2. Jeżeli okręgowy inspektor rybołówstwa morskiego, o którym mowa w art. 50 ust. 2, stwierdzi niezgodność między stanem faktycznym a danymi zawartymi w dokumencie wycofania, informuje o tym ministra właściwego do spraw rybołówstwa oraz właściwego dyrektora oddziału regionalnego Agencji.

3. Organizacja producentów przechowuje dokument wycofania przez 5 lat od dnia jego wystawienia, z tym że dwie kopie dokumentu przesyła w ciągu 48 godzin okręgowemu inspektorowi rybołówstwa morskiego, o którym mowa w art. 50 ust. 2.

4. Okręgowy inspektor rybołówstwa morskiego, o którym mowa w art. 50 ust. 2:

1) przechowuje jedną kopię dokumentu wycofania przez rok od dnia jej otrzymania;

2) przekazuje w terminie 24 godzin drugą kopię dokumentu wycofania właściwemu dyrektorowi oddziału regionalnego Agencji, który przechowuje ją przez okres 5 lat od dnia jej otrzymania.

5. Minister właściwy do spraw rybołówstwa określi, w drodze rozporządzenia, wzór dokumentu wycofania, mając na względzie skuteczność i efektywność kontroli prawidłowości wycofywania produktów rybnych.