Wersja obowiązująca do 2022.04.23

Art. 167.  Minister Edukacji Narodowej, w porozumieniu z Ministrem Obrony Narodowej, określa programy przysposobienia obronnego oraz organizację jego odbywania.

Wersja obowiązująca do 2022.04.23

Art. 167.  Minister Edukacji Narodowej, w porozumieniu z Ministrem Obrony Narodowej, określa programy przysposobienia obronnego oraz organizację jego odbywania.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2021.03.01 do 1969.12.31     (Dz.U.2021.372 tekst jednolity)

(uchylony)

Wersja archiwalna obowiązująca od 2019.08.19 do 2021.02.28     (Dz.U.2019.1541 tekst jednolity)

(uchylony)

Wersja archiwalna obowiązująca od 2018.07.31 do 2019.08.18     (Dz.U.2018.1459 tekst jednolity)

(uchylony)

Wersja archiwalna obowiązująca od 2017.07.26 do 2018.07.30     (Dz.U.2017.1430 tekst jednolity)

Art. 167. (uchylony)

Wersja archiwalna obowiązująca od 2016.09.23 do 2017.07.25     (Dz.U.2016.1534 tekst jednolity)

(uchylony)

Wersja archiwalna obowiązująca od 2015.06.16 do 2016.09.22     (Dz.U.2015.827 tekst jednolity)

(uchylony)

Wersja archiwalna obowiązująca od 2015.01.28 do 2015.06.15     (Dz.U.2015.144 tekst jednolity)

Art. 167. (uchylony)

Wersja archiwalna obowiązująca od 2012.04.27 do 2015.01.27     (Dz.U.2012.461 tekst jednolity)

(uchylony).

Wersja archiwalna obowiązująca od 2004.11.09 do 2012.04.26     (Dz.U.2004.241.2416 tekst jednolity)

(uchylony).

Wersja archiwalna obowiązująca od 2002.10.22 do 2004.11.08

[26] (skreślony).

[26] Art. 167 skreślony przez art. 1 pkt 14 ustawy z dnia 13 września 2002 r. o zmianie ustawy o powszechnym obowiązku obrony Rzeczypospolitej Polskiej oraz o zmianie ustawy o uposażeniu żołnierzy (Dz.U. Nr 166, poz. 1363). Zmiana weszła w życie 22 października 2002 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2002.03.13 do 2002.10.21     (Dz.U.2002.21.205 tekst jednolity)

Minister właściwy do spraw oświaty i wychowania, w porozumieniu z ministrem właściwym do spraw wewnętrznych oraz Ministrem Obrony Narodowej, określi, w drodze rozporządzenia, podstawy programowe przysposobienia obronnego dla szkół ponadgimnazjalnych. Podstawy programowe powinny zawierać opis celów kształcenia, treści nauczania i osiągnięć uczniów i powinny być dostosowane do poszczególnych rodzajów szkół.