history Historia zmian
zamknij

Wersja obowiązująca od 2020-10-02    (Dz.U.2020.1696 tekst jednolity)

[Zgłoszenie wierzytelności] Zgłoszenia wierzytelności dokonuje się na piśmie, w jednym egzemplarzu. Do pisma zgłaszający wierzytelność dołącza oryginał lub notarialnie poświadczony odpis dokumentu uzasadniającego zgłoszenie. Poświadczenia odpisów może dokonać także radca prawny lub adwokat, będący pełnomocnikiem wierzyciela, który zgłasza wierzytelność.

Wersja obowiązująca od 2020-10-02    (Dz.U.2020.1696 tekst jednolity)

[Zgłoszenie wierzytelności] Zgłoszenia wierzytelności dokonuje się na piśmie, w jednym egzemplarzu. Do pisma zgłaszający wierzytelność dołącza oryginał lub notarialnie poświadczony odpis dokumentu uzasadniającego zgłoszenie. Poświadczenia odpisów może dokonać także radca prawny lub adwokat, będący pełnomocnikiem wierzyciela, który zgłasza wierzytelność.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2020-01-01 do 2020-10-01

Art. 89. [Zgłoszenie wierzytelności] Zgłoszenia wierzytelności dokonuje się na piśmie, w jednym egzemplarzu. [1] Do pisma zgłaszający wierzytelność dołącza oryginał lub notarialnie poświadczony odpis dokumentu uzasadniającego zgłoszenie. Poświadczenia odpisów może dokonać także radca prawny lub adwokat, będący pełnomocnikiem wierzyciela, który zgłasza wierzytelność.

[1] Art. 89 w brzmieniu ustalonym przez art. 45 ustawy z dnia 31 lipca 2019 r. o zmianie niektórych ustaw w celu ograniczenia obciążeń regulacyjnych (Dz.U. poz. 1495). Zmiana weszła w życie 1 stycznia 2020 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2016-04-28 do 2019-12-31    (Dz.U.2016.592 tekst jednolity)

Art. 89. [Zgłoszenie wierzytelności] Zgłoszenia wierzytelności dokonuje się na piśmie, w dwóch egzemplarzach. Do pisma zgłaszający wierzytelność dołącza oryginał lub notarialnie poświadczony odpis dokumentu uzasadniającego zgłoszenie. Poświadczenia odpisów może dokonać także radca prawny lub adwokat, będący pełnomocnikiem wierzyciela, który zgłasza wierzytelność.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2009-01-06 do 2016-04-27

[Zgłoszenie wierzytelności] Zgłoszenia wierzytelności dokonuje się na piśmie, w dwóch egzemplarzach. Do pisma zgłaszający wierzytelność dołącza oryginał lub notarialnie poświadczony odpis dokumentu uzasadniającego zgłoszenie. Poświadczenia odpisów może dokonać także radca prawny lub adwokat, będący pełnomocnikiem wierzyciela, który zgłasza wierzytelność.