history Historia zmian
zamknij

Wersja obowiązująca od 2020-01-31    (Dz.U.2020.159 tekst jednolity)

(uchylony)

Wersja obowiązująca od 2020-01-31    (Dz.U.2020.159 tekst jednolity)

(uchylony)

Wersja archiwalna obowiązująca od 2016-08-10 do 2020-01-30    (Dz.U.2016.1207 tekst jednolity)

(uchylony)

Wersja archiwalna obowiązująca od 2015-05-28 do 2016-08-09    (Dz.U.2015.735 tekst jednolity)

Art. 3a. (uchylony)

Wersja archiwalna obowiązująca od 2012-10-27 do 2015-05-27

[4] (uchylony).

[4] Art. 3a uchylony przez art. 54 pkt 4 ustawy z dnia 31 sierpnia 2012 r. o Państwowej Komisji Badania Wypadków Morskich (Dz.U. poz. 1068). Zmiana weszła w życie 27 października 2012 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2012-01-25 do 2012-10-26

[Definicje] 1. Ilekroć w ustawie jest mowa o szybkim statku pasażerskim należy przez to rozumieć statek określony w prawidle 1 rozdziału X Konwencji SOLAS, przewożący więcej niż 12 pasażerów; szybkim statkiem pasażerskim nie jest uprawiający pasażerską żeglugę krajową statek pasażerski klasy B, C lub D, którego wyporność na projektowej wodnicy pływania jest mniejsza od 500 m, a maksymalna prędkość jest niższa niż 20 węzłów.

2. [1] Ilekroć w ustawie jest mowa o promie pasażerskim typu ro-ro, należy przez to rozumieć prom pasażerski typu ro-ro, o którym mowa w art. 5 ustawy z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeństwie morskim (Dz. U. Nr 228, poz. 1368).

[1] Art. 3a ust. 2 w brzmieniu ustalonym przez art. 131 ustawy z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeństwie morskim (Dz.U. Nr 228, poz. 1368). Zmiana weszła w życie 25 stycznia 2012 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2009-05-07 do 2012-01-24    (Dz.U.2009.69.599 tekst jednolity)

[Definicje] 1. Ilekroć w ustawie jest mowa o szybkim statku pasażerskim należy przez to rozumieć statek określony w prawidle 1 rozdziału X Konwencji SOLAS, przewożący więcej niż 12 pasażerów; szybkim statkiem pasażerskim nie jest uprawiający pasażerską żeglugę krajową statek pasażerski klasy B, C lub D, którego wyporność na projektowej wodnicy pływania jest mniejsza od 500 m, a maksymalna prędkość jest niższa niż 20 węzłów.

2. Ilekroć w ustawie jest mowa o promie pasażerskim typu ro-ro, należy przez to rozumieć prom pasażerski typu ro-ro, o którym mowa w art. 5 pkt 1a ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o bezpieczeństwie morskim (Dz. U. z 2006 r. Nr 99, poz. 693, z późn. zm.).

Wersja archiwalna obowiązująca od 2007-10-10 do 2009-05-06

Art. 3a. [Szybki statek pasażerski i prom pasażerski typu ro-ro] [3] 1. Ilekroć w ustawie jest mowa o szybkim statku pasażerskim należy przez to rozumieć statek określony w prawidle 1 rozdziału X Konwencji SOLAS, przewożący więcej niż 12 pasażerów; szybkim statkiem pasażerskim nie jest uprawiający pasażerską żeglugę krajową statek pasażerski klasy B, C lub D, którego wyporność na projektowej wodnicy pływania jest mniejsza od 500 m3, a maksymalna prędkość jest niższa niż 20 węzłów.

2. Ilekroć w ustawie jest mowa o promie pasażerskim typu ro-ro, należy przez to rozumieć prom pasażerski typu ro-ro, o którym mowa w art. 5 pkt 1a ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o bezpieczeństwie morskim (Dz. U. z 2006 r. Nr 99, poz. 693 oraz z 2007 r. Nr 107, poz. 732 i Nr 176, poz. 1238).

[3] Art. 3a dodany przez art. 1 pkt 2 ustawy z dnia 24 sierpnia 2007 r. o zmianie niektórych ustaw w związku z członkostwem Rzeczypospolitej Polskiej w Unii Europejskiej (Dz.U. Nr 176, poz. 1238). Zmiana weszła w życie 10 października 2007 r.