Wersja obowiązująca od 2019-11-26 (Dz.U.2019.2312 tekst jednolity)
[Przygotowanie ewidencji do prowadzenia w postaci papierowej] Przed rozpoczęciem prowadzenia ewidencji w postaci papierowej podmiot ją prowadzący numeruje strony ewidencji, umieszcza na każdej stronie dane podmiotu prowadzącego ewidencję oraz przeszywa strony, a ewidencję taką przedstawia właściwemu naczelnikowi urzędu celno-skarbowego. Naczelnik urzędu celno-skarbowego zabezpiecza ewidencję zamknięciem urzędowym, a na ostatniej stronie ewidencji wpisuje liczbę jej stron i składa swój podpis.
Wersja obowiązująca od 2019-11-26 (Dz.U.2019.2312 tekst jednolity)
[Przygotowanie ewidencji do prowadzenia w postaci papierowej] Przed rozpoczęciem prowadzenia ewidencji w postaci papierowej podmiot ją prowadzący numeruje strony ewidencji, umieszcza na każdej stronie dane podmiotu prowadzącego ewidencję oraz przeszywa strony, a ewidencję taką przedstawia właściwemu naczelnikowi urzędu celno-skarbowego. Naczelnik urzędu celno-skarbowego zabezpiecza ewidencję zamknięciem urzędowym, a na ostatniej stronie ewidencji wpisuje liczbę jej stron i składa swój podpis.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2018-11-29 do 2019-11-25
[Przygotowanie ewidencji do prowadzenia w postaci papierowej ] [1] Przed rozpoczęciem prowadzenia ewidencji w postaci papierowej podmiot ją prowadzący numeruje strony ewidencji, umieszcza na każdej stronie dane podmiotu prowadzącego ewidencję oraz przeszywa strony, a ewidencję taką przedstawia właściwemu naczelnikowi urzędu celno-skarbowego. Naczelnik urzędu celno-skarbowego zabezpiecza ewidencję zamknięciem urzędowym, a na ostatniej stronie ewidencji wpisuje liczbę jej stron i składa swój podpis.
[1] § 7 w brzmieniu ustalonym przez § 1 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 31 października 2018 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie ewidencji automatów do gier (Dz.U. poz. 2143). Zmiana weszła w życie 29 listopada 2018 r.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2017-04-01 do 2018-11-28
[Przygotowanie ewidencji do prowadzenia w postaci papierowej] Przed rozpoczęciem prowadzenia ewidencji w postaci papierowej podmiot ją prowadzący numeruje strony ewidencji, przeszywa je i każdą z nich opatruje swoją pieczęcią, a ewidencję taką przedstawia właściwemu naczelnikowi urzędu celno-skarbowego. Naczelnik urzędu celno-skarbowego opatruje przeszycia ewidencji plombą przy użyciu plombownicy do plombowania dokumentacji prowadzonych przez organ Krajowej Administracji Skarbowej, a na ostatniej stronie ewidencji wpisuje liczbę jej stron i składa swój podpis.