Wersja obowiązująca od 2019-10-31 (Dz.U.2019.2103 tekst jednolity)
[Podstawa wpisu danych, o których mowa w § 9 ust. 2 i § 13 ust. 2 do ewidencji ] 1. Dane, o których mowa w § 9 ust. 2 i § 13 ust. 2, wpisuje się do ewidencji na podstawie:
1) dokumentów, w które są zaopatrzone zwierzęta;
2) oznakowania zwierząt;
3) decyzji powiatowego lekarza weterynarii o dopuszczeniu środka transportu do przewozu zwierząt;
4) dowodów tożsamości konwojentów oraz kierowców.
2. Ewidencję prowadzi się w formie papierowej – pismem drukowanym lub przy użyciu systemu teleinformatycznego.
3. Skreślenia i poprawki potwierdza się podpisem osoby dokonującej wpisu.
4. W przypadku gdy ewidencja jest prowadzona wyłącznie przy użyciu systemu teleinformatycznego, wydruki sporządza się niezwłocznie po dokonaniu wpisu, a ich dokonanie potwierdza się podpisem osoby dokonującej wpisu.
5. Ewidencję przechowuje się przez 3 lata od dnia dokonania w niej ostatniego wpisu.
Wersja obowiązująca od 2019-10-31 (Dz.U.2019.2103 tekst jednolity)
[Podstawa wpisu danych, o których mowa w § 9 ust. 2 i § 13 ust. 2 do ewidencji ] 1. Dane, o których mowa w § 9 ust. 2 i § 13 ust. 2, wpisuje się do ewidencji na podstawie:
1) dokumentów, w które są zaopatrzone zwierzęta;
2) oznakowania zwierząt;
3) decyzji powiatowego lekarza weterynarii o dopuszczeniu środka transportu do przewozu zwierząt;
4) dowodów tożsamości konwojentów oraz kierowców.
2. Ewidencję prowadzi się w formie papierowej – pismem drukowanym lub przy użyciu systemu teleinformatycznego.
3. Skreślenia i poprawki potwierdza się podpisem osoby dokonującej wpisu.
4. W przypadku gdy ewidencja jest prowadzona wyłącznie przy użyciu systemu teleinformatycznego, wydruki sporządza się niezwłocznie po dokonaniu wpisu, a ich dokonanie potwierdza się podpisem osoby dokonującej wpisu.
5. Ewidencję przechowuje się przez 3 lata od dnia dokonania w niej ostatniego wpisu.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2019-03-12 do 2019-10-30
1. Dane, o których mowa w § 9 ust. 2 i § 13 ust. 2, wpisuje się do ewidencji na podstawie:
1) dokumentów, w które są zaopatrzone zwierzęta;
2) oznakowania zwierząt;
3) decyzji powiatowego lekarza weterynarii o dopuszczeniu środka transportu do przewozu zwierząt;
4) dowodów tożsamości konwojentów oraz kierowców.
2. [1] Ewidencję prowadzi się w formie papierowej – pismem drukowanym lub przy użyciu systemu teleinformatycznego.
3. Skreślenia i poprawki potwierdza się podpisem osoby dokonującej wpisu.
4. [2] W przypadku gdy ewidencja jest prowadzona wyłącznie przy użyciu systemu teleinformatycznego, wydruki sporządza się niezwłocznie po dokonaniu wpisu, a ich dokonanie potwierdza się podpisem osoby dokonującej wpisu.
5. Ewidencję przechowuje się przez 3 lata od dnia dokonania w niej ostatniego wpisu.
[1] § 14 ust. 2 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 1 rozporządzenia Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 13 lutego 2019 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie szczegółowych wymagań weterynaryjnych dla prowadzenia miejsc kwarantanny, stacji kwarantanny, miejsc odpoczynku zwierząt, miejsc przeładunku zwierząt oraz miejsc wymiany wody przy transporcie zwierząt akwakultury (Dz.U. poz. 362). Zmiana weszła w życie 12 marca 2019 r.
[2] § 14 ust. 4 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 2 rozporządzenia Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 13 lutego 2019 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie szczegółowych wymagań weterynaryjnych dla prowadzenia miejsc kwarantanny, stacji kwarantanny, miejsc odpoczynku zwierząt, miejsc przeładunku zwierząt oraz miejsc wymiany wody przy transporcie zwierząt akwakultury (Dz.U. poz. 362). Zmiana weszła w życie 12 marca 2019 r.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2009-03-06 do 2019-03-11
1. Dane, o których mowa w § 9 ust. 2 i § 13 ust. 2, wpisuje się do ewidencji na podstawie:
1) dokumentów, w które są zaopatrzone zwierzęta;
2) oznakowania zwierząt;
3) decyzji powiatowego lekarza weterynarii o dopuszczeniu środka transportu do przewozu zwierząt;
4) dowodów tożsamości konwojentów oraz kierowców.
2. Ewidencję prowadzi się w formie papierowej – pismem drukowanym lub przy użyciu systemu informatycznego.
3. Skreślenia i poprawki potwierdza się podpisem osoby dokonującej wpisu.
4. W przypadku gdy ewidencja jest prowadzona wyłącznie przy użyciu systemu informatycznego, wydruki sporządza się niezwłocznie po dokonaniu wpisu, a ich dokonanie potwierdza się pieczęcią oraz podpisem osoby dokonującej wpisu.
5. Ewidencję przechowuje się przez 3 lata od dnia dokonania w niej ostatniego wpisu.