Wersja obowiązująca od 2019-10-01 (Dz.U.2019.1863 tekst jednolity)
[Wymagania dla członków komisji] Członkiem komisji może być osoba, która:
1) posiada pełną zdolność do czynności prawnych i korzysta z pełni praw publicznych;
2) nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe;
3) posiada wiedzę, umiejętności i doświadczenie odpowiednie do pełnienia funkcji członka komisji i wykonywania powierzonych jej obowiązków oraz daje rękojmię należytego wykonywania tych obowiązków;
4) posiada co najmniej pięcioletnie doświadczenie zawodowe w administracji publicznej.
Wersja obowiązująca od 2019-10-01 (Dz.U.2019.1863 tekst jednolity)
[Wymagania dla członków komisji] Członkiem komisji może być osoba, która:
1) posiada pełną zdolność do czynności prawnych i korzysta z pełni praw publicznych;
2) nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe;
3) posiada wiedzę, umiejętności i doświadczenie odpowiednie do pełnienia funkcji członka komisji i wykonywania powierzonych jej obowiązków oraz daje rękojmię należytego wykonywania tych obowiązków;
4) posiada co najmniej pięcioletnie doświadczenie zawodowe w administracji publicznej.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2018-07-30 do 2019-09-30 (Dz.U.2018.1453 tekst jednolity)
[Wymagania dla członków komisji] Członkiem komisji może być osoba, która:
1) posiada pełną zdolność do czynności prawnych i korzysta z pełni praw publicznych;
2) nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe;
3) posiada wiedzę, umiejętności i doświadczenie odpowiednie do pełnienia funkcji członka komisji i wykonywania powierzonych jej obowiązków oraz daje rękojmię należytego wykonywania tych obowiązków;
4) posiada co najmniej pięcioletnie doświadczenie zawodowe w administracji publicznej.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2017-07-12 do 2018-07-29
[Wymagania dla członków komisji] [2] Członkiem komisji może być osoba, która:
1) posiada pełną zdolność do czynności prawnych i korzysta z pełni praw publicznych,
2) nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
3) posiada wiedzę, umiejętności i doświadczenie odpowiednie do pełnienia funkcji członka komisji i wykonywania powierzonych jej obowiązków oraz daje rękojmię należytego wykonywania tych obowiązków,
4) posiada co najmniej pięcioletnie doświadczenie zawodowe w administracji publicznej.
[2] § 3 w brzmieniu ustalonym przez § 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 czerwca 2017 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie organizacji pracy, składu oraz zasad wynagradzania członków komisji rozpatrującej wnioski o wyrażenie zgody na zatrudnienie osób, które pełniły funkcje publiczne (Dz.U. poz. 1252). Zmiana weszła w życie 12 lipca 2017 r.
Wersja archiwalna obowiązująca od 1998-05-21 do 2017-07-11
[Wymagania dla członków komisji] Członkiem komisji może zostać osoba, która:
1) jest pracownikiem urzędu państwowego,
2) ukończyła wyższe studia.