Wersja obowiązująca od 2019.09.16 do 2022.07.01     (Dz.U.2019.1753 tekst jednolity)

§ 4. [Wniosek o zwrot podatku] 1. Zwrot podatku następuje na wniosek organu wojskowego, zwany dalej „wnioskiem”. Wniosek jest składany w terminie do 90 dni po zakończeniu pobytu sił zbrojnych na terytorium kraju.

2. Wniosek składa się do:

1) Naczelnika Drugiego Urzędu Skarbowego Warszawa-Śródmieście – w przypadku zakupów dokonywanych przez Ministra Obrony Narodowej, Dowódcę Operacyjnego Rodzajów Sił Zbrojnych, Szefa Inspektoratu Wsparcia Sił Zbrojnych lub upoważnionego przez nich właściwego kierownika państwowej jednostki budżetowej w Wojskach Lądowych lub Siłach Powietrznych,

2) Naczelnika Pierwszego Urzędu Skarbowego w Gdyni – w przypadku zakupów dokonywanych przez upoważnionego przez Ministra Obrony Narodowej lub Szefa Inspektoratu Wsparcia Sił Zbrojnych właściwego kierownika państwowej jednostki budżetowej w Marynarce Wojennej,

3) Naczelnika Urzędu Skarbowego Kraków-Stare Miasto – w przypadku zakupów dokonywanych przez upoważnionego przez Ministra Obrony Narodowej właściwego kierownika państwowej jednostki budżetowej w Wojskach Specjalnych

– zwanych dalej „naczelnikiem urzędu skarbowego”.

3. Wniosek zawiera:

1) określenie okresu pobytu sił zbrojnych na terytorium kraju;

2) kwotę podatku, o której zwrot ubiega się organ wojskowy, z wyszczególnieniem kwot podatku związanych z nabyciem towarów i usług na poszczególne cele, o których mowa w § 3 ust. 1;

3) numer rachunku bankowego, na który ma zostać dokonany zwrot podatku.

4. Do wniosku dołącza się następujące dokumenty:

1) wykaz towarów (usług) przekazanych (świadczonych) odpłatnie siłom zbrojnym i ich personelowi cywilnemu, zawierający:

a) oznaczenie Państwa wysyłającego,

b) określenie rodzaju towarów i usług, a w przypadku towarów również ich ilość,

c) poświadczenie odbioru towarów i usług,

d) wyliczenie kwoty podatku na podstawie faktur nabycia;

2) listę personelu sił zbrojnych oraz personelu cywilnego;

3) faktury, z których wynikają wnioskowane kwoty zwrotu podatku, albo uwierzytelnione kserokopie takich faktur, jeżeli faktury te zostały dołączone do wniosku o zwrot podatku akcyzowego;

4) faktury obciążające siły zbrojne za udostępnione paliwa.

5. W przypadku faktur w formie elektronicznej, wnioskodawca przesyła lub udostępnia te faktury w formie elektronicznej w dniu złożenia wniosku, o którym mowa w ust. 1.

Wersja obowiązująca od 2019.09.16 do 2022.07.01     (Dz.U.2019.1753 tekst jednolity)

§ 4. [Wniosek o zwrot podatku] 1. Zwrot podatku następuje na wniosek organu wojskowego, zwany dalej „wnioskiem”. Wniosek jest składany w terminie do 90 dni po zakończeniu pobytu sił zbrojnych na terytorium kraju.

2. Wniosek składa się do:

1) Naczelnika Drugiego Urzędu Skarbowego Warszawa-Śródmieście – w przypadku zakupów dokonywanych przez Ministra Obrony Narodowej, Dowódcę Operacyjnego Rodzajów Sił Zbrojnych, Szefa Inspektoratu Wsparcia Sił Zbrojnych lub upoważnionego przez nich właściwego kierownika państwowej jednostki budżetowej w Wojskach Lądowych lub Siłach Powietrznych,

2) Naczelnika Pierwszego Urzędu Skarbowego w Gdyni – w przypadku zakupów dokonywanych przez upoważnionego przez Ministra Obrony Narodowej lub Szefa Inspektoratu Wsparcia Sił Zbrojnych właściwego kierownika państwowej jednostki budżetowej w Marynarce Wojennej,

3) Naczelnika Urzędu Skarbowego Kraków-Stare Miasto – w przypadku zakupów dokonywanych przez upoważnionego przez Ministra Obrony Narodowej właściwego kierownika państwowej jednostki budżetowej w Wojskach Specjalnych

– zwanych dalej „naczelnikiem urzędu skarbowego”.

3. Wniosek zawiera:

1) określenie okresu pobytu sił zbrojnych na terytorium kraju;

2) kwotę podatku, o której zwrot ubiega się organ wojskowy, z wyszczególnieniem kwot podatku związanych z nabyciem towarów i usług na poszczególne cele, o których mowa w § 3 ust. 1;

3) numer rachunku bankowego, na który ma zostać dokonany zwrot podatku.

4. Do wniosku dołącza się następujące dokumenty:

1) wykaz towarów (usług) przekazanych (świadczonych) odpłatnie siłom zbrojnym i ich personelowi cywilnemu, zawierający:

a) oznaczenie Państwa wysyłającego,

b) określenie rodzaju towarów i usług, a w przypadku towarów również ich ilość,

c) poświadczenie odbioru towarów i usług,

d) wyliczenie kwoty podatku na podstawie faktur nabycia;

2) listę personelu sił zbrojnych oraz personelu cywilnego;

3) faktury, z których wynikają wnioskowane kwoty zwrotu podatku, albo uwierzytelnione kserokopie takich faktur, jeżeli faktury te zostały dołączone do wniosku o zwrot podatku akcyzowego;

4) faktury obciążające siły zbrojne za udostępnione paliwa.

5. W przypadku faktur w formie elektronicznej, wnioskodawca przesyła lub udostępnia te faktury w formie elektronicznej w dniu złożenia wniosku, o którym mowa w ust. 1.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2018.05.23 do 2019.09.15     (Dz.U.2018.980 tekst jednolity)

§ 4. [Wniosek o zwrot podatku] 1. Zwrot podatku następuje na wniosek organu wojskowego, zwany dalej „wnioskiem”. Wniosek jest składany w terminie do 90 dni po zakończeniu pobytu sił zbrojnych na terytorium kraju.

2. Wniosek składa się do:

1) Naczelnika Drugiego Urzędu Skarbowego Warszawa-Śródmieście – w przypadku zakupów dokonywanych przez Ministra Obrony Narodowej, Dowódcę Operacyjnego Rodzajów Sił Zbrojnych, Szefa Inspektoratu Wsparcia Sił Zbrojnych lub upoważnionego przez nich właściwego kierownika państwowej jednostki budżetowej w Wojskach Lądowych lub Siłach Powietrznych,

2) Naczelnika Pierwszego Urzędu Skarbowego w Gdyni – w przypadku zakupów dokonywanych przez upoważnionego przez Ministra Obrony Narodowej lub Szefa Inspektoratu Wsparcia Sił Zbrojnych właściwego kierownika państwowej jednostki budżetowej w Marynarce Wojennej,

3) Naczelnika Urzędu Skarbowego Kraków-Stare Miasto – w przypadku zakupów dokonywanych przez upoważnionego przez Ministra Obrony Narodowej właściwego kierownika państwowej jednostki budżetowej w Wojskach Specjalnych

– zwanych dalej „naczelnikiem urzędu skarbowego”.

3. Wniosek zawiera:

1) określenie okresu pobytu sił zbrojnych na terytorium kraju;

2) kwotę podatku, o której zwrot ubiega się organ wojskowy, z wyszczególnieniem kwot podatku związanych z nabyciem towarów i usług na poszczególne cele, o których mowa w § 3 ust. 1;

3) numer rachunku bankowego, na który ma zostać dokonany zwrot podatku.

4. Do wniosku dołącza się następujące dokumenty:

1) wykaz towarów (usług) przekazanych (świadczonych) odpłatnie siłom zbrojnym i ich personelowi cywilnemu, zawierający:

a) oznaczenie Państwa wysyłającego,

b) określenie rodzaju towarów i usług, a w przypadku towarów również ich ilość,

c) poświadczenie odbioru towarów i usług,

d) wyliczenie kwoty podatku na podstawie faktur nabycia;

2) listę personelu sił zbrojnych oraz personelu cywilnego;

3) faktury, z których wynikają wnioskowane kwoty zwrotu podatku, albo uwierzytelnione kserokopie takich faktur, jeżeli faktury te zostały dołączone do wniosku o zwrot podatku akcyzowego;

4) faktury obciążające siły zbrojne za udostępnione paliwa.

5. W przypadku faktur w formie elektronicznej, wnioskodawca przesyła lub udostępnia te faktury w formie elektronicznej w dniu złożenia wniosku, o którym mowa w ust. 1.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2016.04.27 do 2018.05.22     (Dz.U.2016.578 tekst jednolity)

§ 4. [Wniosek o zwrot podatku] 1. Zwrot podatku następuje na wniosek organu wojskowego, zwany dalej „wnioskiem”. Wniosek jest składany w terminie do 90 dni po zakończeniu pobytu sił zbrojnych na terytorium kraju.

2. Wniosek składa się do:

1) Naczelnika Drugiego Urzędu Skarbowego Warszawa-Śródmieście – w przypadku zakupów dokonywanych przez Ministra Obrony Narodowej, Dowódcę Operacyjnego Rodzajów Sił Zbrojnych, Szefa Inspektoratu Wsparcia Sił Zbrojnych lub upoważnionego przez nich właściwego kierownika państwowej jednostki budżetowej w Wojskach Lądowych lub Siłach Powietrznych,

2) Naczelnika Pierwszego Urzędu Skarbowego w Gdyni – w przypadku zakupów dokonywanych przez upoważnionego przez Ministra Obrony Narodowej lub Szefa Inspektoratu Wsparcia Sił Zbrojnych właściwego kierownika państwowej jednostki budżetowej w Marynarce Wojennej,

3) Naczelnika Urzędu Skarbowego Kraków-Stare Miasto – w przypadku zakupów dokonywanych przez upoważnionego przez Ministra Obrony Narodowej właściwego kierownika państwowej jednostki budżetowej w Wojskach Specjalnych

– zwanych dalej „naczelnikiem urzędu skarbowego”.

3. Wniosek zawiera:

1) określenie okresu pobytu sił zbrojnych na terytorium kraju;

2) kwotę podatku, o której zwrot ubiega się organ wojskowy, z wyszczególnieniem kwot podatku związanych z nabyciem towarów i usług na poszczególne cele, o których mowa w § 3 ust. 1;

3) numer rachunku bankowego, na który ma zostać dokonany zwrot podatku.

4. Do wniosku dołącza się następujące dokumenty:

1) wykaz towarów (usług) przekazanych (świadczonych) odpłatnie siłom zbrojnym i ich personelowi cywilnemu, zawierający:

a) oznaczenie Państwa wysyłającego,

b) określenie rodzaju towarów i usług, a w przypadku towarów również ich ilość,

c) poświadczenie odbioru towarów i usług,

d) wyliczenie kwoty podatku na podstawie faktur nabycia;

2) listę personelu sił zbrojnych oraz personelu cywilnego;

3) faktury, z których wynikają wnioskowane kwoty zwrotu podatku, albo uwierzytelnione kserokopie takich faktur, jeżeli faktury te zostały dołączone do wniosku o zwrot podatku akcyzowego;

4) faktury obciążające siły zbrojne za udostępnione paliwa.

5. W przypadku faktur w formie elektronicznej, wnioskodawca przesyła lub udostępnia te faktury w formie elektronicznej w dniu złożenia wniosku, o którym mowa w ust. 1.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2016.01.01 do 2016.04.26

§ 4. [Wniosek o zwrot podatku] 1. Zwrot podatku następuje na wniosek organu wojskowego, zwany dalej „wnioskiem”. Wniosek jest składany w terminie do 90 dni po zakończeniu pobytu sił zbrojnych na terytorium kraju.

2. Wniosek składa się do:

1) Naczelnika Drugiego Urzędu Skarbowego Warszawa-Śródmieście – w przypadku zakupów dokonywanych przez Ministra Obrony Narodowej, Dowódcę Operacyjnego Rodzajów Sił Zbrojnych, Szefa Inspektoratu Wsparcia Sił Zbrojnych lub upoważnionego przez nich właściwego kierownika państwowej jednostki budżetowej w Wojskach Lądowych lub Siłach Powietrznych,

2) Naczelnika Pierwszego Urzędu Skarbowego w Gdyni – w przypadku zakupów dokonywanych przez upoważnionego przez Ministra Obrony Narodowej lub Szefa Inspektoratu Wsparcia Sił Zbrojnych właściwego kierownika państwowej jednostki budżetowej w Marynarce Wojennej,

3) Naczelnika Urzędu Skarbowego Kraków-Stare Miasto – w przypadku zakupów dokonywanych przez upoważnionego przez Ministra Obrony Narodowej właściwego kierownika państwowej jednostki budżetowej w Wojskach Specjalnych

– zwanych dalej „naczelnikiem urzędu skarbowego”.

3. Wniosek zawiera:

1) określenie okresu pobytu sił zbrojnych na terytorium kraju;

2) kwotę podatku, o której zwrot ubiega się organ wojskowy, z wyszczególnieniem kwot podatku związanych z nabyciem towarów i usług na poszczególne cele, o których mowa w § 3 ust. 1;

3) numer rachunku bankowego, na który ma zostać dokonany zwrot podatku.

4. Do wniosku dołącza się następujące dokumenty:

1) wykaz towarów (usług) przekazanych (świadczonych) odpłatnie siłom zbrojnym i ich personelowi cywilnemu, zawierający:

a) oznaczenie Państwa wysyłającego,

b) określenie rodzaju towarów i usług, a w przypadku towarów również ich ilość,

c) poświadczenie odbioru towarów i usług,

d) wyliczenie kwoty podatku na podstawie faktur nabycia;

2) listę personelu sił zbrojnych oraz personelu cywilnego;

3) faktury, z których wynikają wnioskowane kwoty zwrotu podatku, albo uwierzytelnione kserokopie takich faktur, jeżeli faktury te zostały dołączone do wniosku o zwrot podatku akcyzowego;

4) faktury obciążające siły zbrojne za udostępnione paliwa.

5. [6] W przypadku faktur w formie elektronicznej, wnioskodawca przesyła lub udostępnia te faktury w formie elektronicznej w dniu złożenia wniosku, o którym mowa w ust. 1.

[6] § 4 ust. 5 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 3 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 28 grudnia 2015 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie przypadków i trybu zwrotu podatku od towarów i usług siłom zbrojnym, wielonarodowym kwaterom i dowództwom oraz ich personelowi cywilnemu (Dz.U. poz. 2320). Zmiana weszła w życie 1 stycznia 2016 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2015.01.15 do 2015.12.31     (Dz.U.2015.72 tekst jednolity)

§ 4. [Wniosek o zwrot podatku] 1. Zwrot podatku następuje na wniosek organu wojskowego, zwany dalej „wnioskiem”. Wniosek jest składany w terminie do 90 dni po zakończeniu pobytu sił zbrojnych na terytorium kraju.

2. Wniosek składa się do:

1) Naczelnika Drugiego Urzędu Skarbowego Warszawa-Śródmieście – w przypadku zakupów dokonywanych przez Ministra Obrony Narodowej, Dowódcę Operacyjnego Rodzajów Sił Zbrojnych, Szefa Inspektoratu Wsparcia Sił Zbrojnych lub upoważnionego przez nich właściwego kierownika państwowej jednostki budżetowej w Wojskach Lądowych lub Siłach Powietrznych,

2) Naczelnika Pierwszego Urzędu Skarbowego w Gdyni – w przypadku zakupów dokonywanych przez upoważnionego przez Ministra Obrony Narodowej lub Szefa Inspektoratu Wsparcia Sił Zbrojnych właściwego kierownika państwowej jednostki budżetowej w Marynarce Wojennej,

3) Naczelnika Urzędu Skarbowego Kraków-Stare Miasto – w przypadku zakupów dokonywanych przez upoważnionego przez Ministra Obrony Narodowej właściwego kierownika państwowej jednostki budżetowej w Wojskach Specjalnych

– zwanych dalej „naczelnikiem urzędu skarbowego”.

3. Wniosek zawiera:

1) określenie okresu pobytu sił zbrojnych na terytorium kraju;

2) kwotę podatku, o której zwrot ubiega się organ wojskowy, z wyszczególnieniem kwot podatku związanych z nabyciem towarów i usług na poszczególne cele, o których mowa w § 3 ust. 1;

3) numer rachunku bankowego, na który ma zostać dokonany zwrot podatku.

4. Do wniosku dołącza się następujące dokumenty:

1) wykaz towarów (usług) przekazanych (świadczonych) odpłatnie siłom zbrojnym i ich personelowi cywilnemu, zawierający:

a) oznaczenie Państwa wysyłającego,

b) określenie rodzaju towarów i usług, a w przypadku towarów również ich ilość,

c) poświadczenie odbioru towarów i usług,

d) wyliczenie kwoty podatku na podstawie faktur nabycia;

2) listę personelu sił zbrojnych oraz personelu cywilnego;

3) faktury, z których wynikają wnioskowane kwoty zwrotu podatku, albo uwierzytelnione kserokopie takich faktur, jeżeli faktury te zostały dołączone do wniosku o zwrot podatku akcyzowego;

4) faktury obciążające siły zbrojne za udostępnione paliwa.

5. W przypadku faktur w formie elektronicznej wnioskodawca przesyła, w tym udostępnia, w formie elektronicznej te faktury w dniu złożenia wniosku, o którym mowa w ust. 1.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2014.01.01 do 2015.01.14

[Wniosek o zwrot podatku] 1. Zwrot podatku następuje na wniosek organu wojskowego, zwany dalej „wnioskiem”. Wniosek jest składany w terminie do 90 dni po zakończeniu pobytu sił zbrojnych na terytorium kraju.

2. [2] Wniosek składa się do:

1) Naczelnika Drugiego Urzędu Skarbowego Warszawa-Śródmieście – w przypadku zakupów dokonywanych przez Ministra Obrony Narodowej, Dowódcę Operacyjnego Rodzajów Sił Zbrojnych, Szefa Inspektoratu Wsparcia Sił Zbrojnych lub upoważnionego przez nich właściwego kierownika państwowej jednostki budżetowej w Wojskach Lądowych lub Siłach Powietrznych,

2) Naczelnika Pierwszego Urzędu Skarbowego w Gdyni – w przypadku zakupów dokonywanych przez upoważnionego przez Ministra Obrony Narodowej lub Szefa Inspektoratu Wsparcia Sił Zbrojnych właściwego kierownika państwowej jednostki budżetowej w Marynarce Wojennej,

3) Naczelnika Urzędu Skarbowego Kraków-Stare Miasto – w przypadku zakupów dokonywanych przez upoważnionego przez Ministra Obrony Narodowej właściwego kierownika państwowej jednostki budżetowej w Wojskach Specjalnych

– zwanych dalej „naczelnikiem urzędu skarbowego”.

3. Wniosek zawiera:

1) określenie okresu pobytu sił zbrojnych na terytorium kraju;

2) kwotę podatku, o której zwrot ubiega się organ wojskowy, z wyszczególnieniem kwot podatku związanych z nabyciem towarów i usług na poszczególne cele, o których mowa w § 3 ust. 1;

3) numer rachunku bankowego, na który ma zostać dokonany zwrot podatku.

4. Do wniosku dołącza się następujące dokumenty:

1) wykaz towarów (usług) przekazanych (świadczonych) odpłatnie siłom zbrojnym i ich personelowi cywilnemu, zawierający:

a) oznaczenie Państwa wysyłającego,

b) określenie rodzaju towarów i usług, a w przypadku towarów również ich ilość,

c) poświadczenie odbioru towarów i usług,

d) wyliczenie kwoty podatku na podstawie faktur nabycia;

2) listę personelu sił zbrojnych oraz personelu cywilnego;

3) [3] faktury, z których wynikają wnioskowane kwoty zwrotu podatku, albo uwierzytelnione kserokopie takich faktur, jeżeli faktury te zostały dołączone do wniosku o zwrot podatku akcyzowego;

4) [4] faktury obciążające siły zbrojne za udostępnione paliwa.

5. W przypadku faktur w formie elektronicznej wnioskodawca przesyła, w tym udostępnia, w formie elektronicznej te faktury w dniu złożenia wniosku, o którym mowa w ust. 1.

[2] § 4 ust. 2 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 2 lit. a) rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 23 grudnia 2013 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie przypadków i trybu zwrotu podatku od towarów i usług siłom zbrojnym, wielonarodowym kwaterom i dowództwom oraz ich personelowi cywilnemu (Dz.U. poz. 1713). Zmiana weszła w życie 1 stycznia 2014 r.

[3] § 4 ust. 4 pkt 3 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 2 lit. b) rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 23 grudnia 2013 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie przypadków i trybu zwrotu podatku od towarów i usług siłom zbrojnym, wielonarodowym kwaterom i dowództwom oraz ich personelowi cywilnemu (Dz.U. poz. 1713). Zmiana weszła w życie 1 stycznia 2014 r.

[4] § 4 ust. 4 pkt 4 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 2 lit. b) rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 23 grudnia 2013 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie przypadków i trybu zwrotu podatku od towarów i usług siłom zbrojnym, wielonarodowym kwaterom i dowództwom oraz ich personelowi cywilnemu (Dz.U. poz. 1713). Zmiana weszła w życie 1 stycznia 2014 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2012.01.27 do 2013.12.31

[Wniosek o zwrot podatku] 1. Zwrot podatku następuje na wniosek organu wojskowego, zwany dalej „wnioskiem”. Wniosek jest składany w terminie do 90 dni po zakończeniu pobytu sił zbrojnych na terytorium kraju.

2. Wniosek składa się do:

1) Naczelnika Drugiego Urzędu Skarbowego Warszawa-Śródmieście – w przypadku zakupów dokonywanych przez Ministra Obrony Narodowej lub upoważnionego przez niego Dowódcę Wojsk Lądowych, Dowódcę Sił Powietrznych, Dowódcę Operacyjnego Sił Zbrojnych oraz Szefa Inspektoratu Wsparcia Sił Zbrojnych lub odpowiednio upoważnionych przez nich dowódców wojskowych jednostek budżetowych,

2) Naczelnika Pierwszego Urzędu Skarbowego w Gdyni – w przypadku zakupów dokonywanych przez Dowódcę Marynarki Wojennej lub upoważnionego przez niego dowódcę wojskowej jednostki budżetowej,

3) Naczelnika Urzędu Skarbowego Kraków-Stare Miasto – w przypadku zakupów dokonywanych przez Dowódcę Wojsk Specjalnych lub upoważnionego przez niego dowódcę wojskowej jednostki budżetowej

– zwanych dalej „naczelnikiem urzędu skarbowego”.

3. Wniosek zawiera:

1) określenie okresu pobytu sił zbrojnych na terytorium kraju;

2) kwotę podatku, o której zwrot ubiega się organ wojskowy, z wyszczególnieniem kwot podatku związanych z nabyciem towarów i usług na poszczególne cele, o których mowa w § 3 ust. 1;

3) numer rachunku bankowego, na który ma zostać dokonany zwrot podatku.

4. Do wniosku dołącza się następujące dokumenty:

1) wykaz towarów (usług) przekazanych (świadczonych) odpłatnie siłom zbrojnym i ich personelowi cywilnemu, zawierający:

a) oznaczenie Państwa wysyłającego,

b) określenie rodzaju towarów i usług, a w przypadku towarów również ich ilość,

c) poświadczenie odbioru towarów i usług,

d) wyliczenie kwoty podatku na podstawie faktur nabycia;

2) listę personelu sił zbrojnych oraz personelu cywilnego;

3) oryginały faktur, z których wynikają wnioskowane kwoty zwrotu podatku, albo uwierzytelnione kserokopie takich faktur, jeżeli oryginały tych faktur zostały dołączone do wniosku o zwrot podatku akcyzowego;

4) kopie faktur obciążających siły zbrojne za udostępnione paliwa.

5. W przypadku faktur w formie elektronicznej wnioskodawca przesyła, w tym udostępnia, w formie elektronicznej te faktury w dniu złożenia wniosku, o którym mowa w ust. 1.