Wersja obowiązująca od 2023-11-10
[Dane wpisywane w księdze rejestrowej praktyki zawodowej lekarza ] 1. W księdze rejestrowej praktyki zawodowej lekarza wpisuje się:
1) w rubryce pierwszej – numer księgi rejestrowej;
2) w rubryce drugiej – oznaczenie organu prowadzącego rejestr:
a) w polu pierwszym – literę „L” oznaczającą okręgową radę lekarską, jako organ prowadzący rejestr,
b) w polu drugim – kod okręgowej izby lekarskiej, określony w załączniku nr 2 do rozporządzenia;
3) [2] w rubryce trzeciej – firmę, Numer Identyfikacji Podatkowej (NIP) oraz formę organizacyjno-prawną, w przypadku grupowej praktyki lekarskiej;
4) w rubryce czwartej – imię (imiona) i nazwisko lekarza oraz jego tytuł zawodowy, a w przypadku grupowej praktyki lekarskiej – listę lekarzy wspólników albo partnerów spółki zawierającą:
a) w polu pierwszym – numer kolejny na liście,
b) w polu drugim – imiona i nazwiska oraz tytuły zawodowe,
c) [3] w polu trzecim – imię (imiona) i nazwisko osoby uprawnionej do reprezentowania spółki;
5) w rubryce piątej – numer wpisu do okręgowego rejestru lekarzy i lekarzy dentystów, a w przypadku grupowej praktyki lekarskiej – numer wpisu do okręgowego rejestru lekarzy i lekarzy dentystów każdego ze wspólników albo partnerów spółki, w kolejności wynikającej z listy, o której mowa w pkt 4;
6) w rubryce szóstej – numer prawa wykonywania zawodu, a w przypadku grupowej praktyki lekarskiej – numer prawa wykonywania zawodu każdego ze wspólników albo partnerów spółki, w kolejności wynikającej z listy, o której mowa w pkt 4;
7) [4] w rubryce siódmej – Numer Identyfikacji Podatkowej (NIP), a w przypadku grupowej praktyki lekarskiej w formie spółki cywilnej – Numer Identyfikacji Podatkowej (NIP) każdego ze wspólników spółki, w kolejności wynikającej z listy, o której mowa w pkt 4;
8) w rubryce ósmej – adres do korespondencji:
a) w polu pierwszym – identyfikator terytorialny dla jednostki podziału terytorialnego dla adresu do korespondencji,
b) w polu drugim – ulicę,
c) w polu trzecim – numer domu,
d) w polu czwartym – numer lokalu,
e) w polu piątym – kod pocztowy,
f) w polu szóstym – miejscowość,
g) w polu siódmym – numer skrytki pocztowej,
h) w polu ósmym – oznaczenie placówki operatora pocztowego, w której jest udostępniona skrytka pocztowa;
9) w rubryce dziewiątej – numer telefonu;
10) w rubryce dziesiątej – adres poczty elektronicznej;
11) w rubryce jedenastej – adres strony internetowej;
12) w rubryce dwunastej – posiadane specjalizacje, w przypadku specjalistycznej praktyki lekarskiej, a w przypadku grupowej praktyki lekarskiej – specjalizacje poszczególnych wspólników albo partnerów spółki, w kolejności wynikającej z listy, o której mowa w pkt 4;
13) w rubryce trzynastej – informacje dotyczące prowadzenia działalności leczniczej:
a) w polu pierwszym – datę rozpoczęcia działalności leczniczej,
b) w polu drugim – datę rozpoczęcia działalności leczniczej na podstawie zawiadomienia, o którym mowa w art. 104 ust. 2 ustawy,
c) w polu trzecim – okres zawieszenia działalności, o którym mowa w art. 22 ustawy z dnia 6 marca 2018 r. – Prawo przedsiębiorców (Dz. U. poz. 646, 1479, 1629, 1633 i 2212),
d) [5] (uchylona)
14) w rubryce czternastej – rodzaj działalności leczniczej;
15) w rubryce piętnastej – kod rodzaju praktyki zawodowej, określony w załączniku nr 5 do rozporządzenia, ze wskazaniem dziedziny medycyny w przypadku specjalistycznej praktyki lekarskiej;
16) w rubryce szesnastej – zakres udzielanych świadczeń zdrowotnych:
a) w polu pierwszym – diagnostycznych,
b) w polu drugim – leczniczych,
c) w polu trzecim – rehabilitacyjnych,
d) w polu czwartym – uprawnienia do wydawania orzeczeń lekarskich;
17) w rubryce siedemnastej – adres i numer telefonu miejsca udzielania świadczeń zdrowotnych, a w przypadku indywidualnej praktyki lekarskiej wyłącznie w miejscu wezwania albo indywidualnej specjalistycznej praktyki lekarskiej wyłącznie w miejscu wezwania – adres i numer telefonu miejsca przyjmowania wezwań i przechowywania dokumentacji medycznej:
a) w polu pierwszym – identyfikator terytorialny dla jednostki podziału terytorialnego, w której znajduje się miejsce udzielania świadczeń zdrowotnych albo miejsce przyjmowania wezwań i przechowywania dokumentacji medycznej,
b) w polu drugim – ulicę,
c) w polu trzecim – numer domu,
d) w polu czwartym – numer lokalu,
e) w polu piątym – kod pocztowy,
f) w polu szóstym – miejscowość,
g) w polu siódmym – numer telefonu,
h) w polu ósmym – nazwę zakładu leczniczego, w przypadku indywidualnej praktyki lekarskiej wyłącznie w zakładzie leczniczym albo indywidualnej specjalistycznej praktyki lekarskiej wyłącznie w zakładzie leczniczym;
18) w rubryce osiemnastej – datę wpisu do rejestru;
19) w rubryce dziewiętnastej – datę zmiany wpisu do rejestru;
20) w rubryce dwudziestej – informacje dotyczące akredytacji lub certyfikacji w zakresie jakości udzielanych świadczeń zdrowotnych:
a) [6] w polu pierwszym – datę udzielenia akredytacji lub datę wydania certyfikatu,
b) w polu drugim – zakres akredytacji lub certyfikacji w zakresie jakości udzielanych świadczeń zdrowotnych;
21) w rubryce dwudziestej pierwszej – informacje dotyczące akredytacji w zakresie uprawnienia do prowadzenia kształcenia podyplomowego:
a) w polu pierwszym – datę udzielenia akredytacji,
b) w polu drugim – zakres akredytacji: prowadzenie stażu kierunkowego, stażu podyplomowego, szkolenia specjalizacyjnego, wpis na listę podmiotów uprawnionych do szkolenia w zakresie uzyskiwania umiejętności z zakresu węższych dziedzin medycyny lub udzielania określonych świadczeń zdrowotnych, o których mowa w ustawie z dnia 5 grudnia 1996 r. o zawodach lekarza i lekarza dentysty;
22) w rubryce dwudziestej drugiej – informacje dotyczące przeprowadzonych kontroli, o których mowa w art. 111 ustawy:
a) w polu pierwszym – daty przeprowadzonych kontroli,
b) w polu drugim – wyniki przeprowadzonych kontroli;
23) w rubryce dwudziestej trzeciej – informacje dotyczące wykreślenia praktyki zawodowej z rejestru:
a) w polu pierwszym – datę zakończenia działalności leczniczej,
b) w polu drugim – datę uchwały okręgowej rady lekarskiej o wykreśleniu z rejestru,
c) w polu trzecim – numer uchwały okręgowej rady lekarskiej o wykreśleniu z rejestru;
24) [7] w rubryce dwudziestej czwartej – miejsce przechowywania dokumentacji medycznej w przypadku zakończenia działalności leczniczej, ze wskazaniem nazwy podmiotu przechowującego dokumentację medyczną, adresu i numeru telefonu.
2. W przypadku gdy świadczenia zdrowotne w ramach wykonywanej praktyki zawodowej są udzielane w więcej niż jednym miejscu albo adres miejsca przyjmowania wezwań jest inny niż adres miejsca przechowywania dokumentacji medycznej, w rubryce siedemnastej wpisuje się adres i numer telefonu każdego z tych miejsc.
3. W przypadku gdy lekarz prowadzi więcej niż jeden rodzaj praktyki zawodowej, w rubrykach: piętnastej, szesnastej i siedemnastej wpisuje się informacje o każdym z nich.
[2] § 8 ust. 1 pkt 3 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 2 lit. a) rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 13 września 2023 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie szczegółowego zakresu danych objętych wpisem do rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą oraz szczegółowego trybu postępowania w sprawach dokonywania wpisów, zmian w rejestrze oraz wykreśleń z tego rejestru (Dz.U. poz. 2062). Zmiana weszła w życie 10 listopada 2023 r.
[3] § 8 ust. 1 pkt 4 lit. c) w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 2 lit. b) rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 13 września 2023 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie szczegółowego zakresu danych objętych wpisem do rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą oraz szczegółowego trybu postępowania w sprawach dokonywania wpisów, zmian w rejestrze oraz wykreśleń z tego rejestru (Dz.U. poz. 2062). Zmiana weszła w życie 10 listopada 2023 r.
[4] § 8 ust. 1 pkt 7 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 2 lit. c) rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 13 września 2023 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie szczegółowego zakresu danych objętych wpisem do rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą oraz szczegółowego trybu postępowania w sprawach dokonywania wpisów, zmian w rejestrze oraz wykreśleń z tego rejestru (Dz.U. poz. 2062). Zmiana weszła w życie 10 listopada 2023 r.
[5] § 8 ust. 1 pkt 13 lit. d) uchylona przez § 1 pkt 2 lit. d) rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 13 września 2023 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie szczegółowego zakresu danych objętych wpisem do rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą oraz szczegółowego trybu postępowania w sprawach dokonywania wpisów, zmian w rejestrze oraz wykreśleń z tego rejestru (Dz.U. poz. 2062). Zmiana weszła w życie 10 listopada 2023 r.
[6] § 8 ust. 1 pkt 20 lit. a) w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 2 lit. e) rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 13 września 2023 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie szczegółowego zakresu danych objętych wpisem do rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą oraz szczegółowego trybu postępowania w sprawach dokonywania wpisów, zmian w rejestrze oraz wykreśleń z tego rejestru (Dz.U. poz. 2062). Zmiana weszła w życie 10 listopada 2023 r.
[7] § 8 ust. 1 pkt 24 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 2 lit. f) rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 13 września 2023 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie szczegółowego zakresu danych objętych wpisem do rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą oraz szczegółowego trybu postępowania w sprawach dokonywania wpisów, zmian w rejestrze oraz wykreśleń z tego rejestru (Dz.U. poz. 2062). Zmiana weszła w życie 10 listopada 2023 r.
Wersja obowiązująca od 2023-11-10
[Dane wpisywane w księdze rejestrowej praktyki zawodowej lekarza ] 1. W księdze rejestrowej praktyki zawodowej lekarza wpisuje się:
1) w rubryce pierwszej – numer księgi rejestrowej;
2) w rubryce drugiej – oznaczenie organu prowadzącego rejestr:
a) w polu pierwszym – literę „L” oznaczającą okręgową radę lekarską, jako organ prowadzący rejestr,
b) w polu drugim – kod okręgowej izby lekarskiej, określony w załączniku nr 2 do rozporządzenia;
3) [2] w rubryce trzeciej – firmę, Numer Identyfikacji Podatkowej (NIP) oraz formę organizacyjno-prawną, w przypadku grupowej praktyki lekarskiej;
4) w rubryce czwartej – imię (imiona) i nazwisko lekarza oraz jego tytuł zawodowy, a w przypadku grupowej praktyki lekarskiej – listę lekarzy wspólników albo partnerów spółki zawierającą:
a) w polu pierwszym – numer kolejny na liście,
b) w polu drugim – imiona i nazwiska oraz tytuły zawodowe,
c) [3] w polu trzecim – imię (imiona) i nazwisko osoby uprawnionej do reprezentowania spółki;
5) w rubryce piątej – numer wpisu do okręgowego rejestru lekarzy i lekarzy dentystów, a w przypadku grupowej praktyki lekarskiej – numer wpisu do okręgowego rejestru lekarzy i lekarzy dentystów każdego ze wspólników albo partnerów spółki, w kolejności wynikającej z listy, o której mowa w pkt 4;
6) w rubryce szóstej – numer prawa wykonywania zawodu, a w przypadku grupowej praktyki lekarskiej – numer prawa wykonywania zawodu każdego ze wspólników albo partnerów spółki, w kolejności wynikającej z listy, o której mowa w pkt 4;
7) [4] w rubryce siódmej – Numer Identyfikacji Podatkowej (NIP), a w przypadku grupowej praktyki lekarskiej w formie spółki cywilnej – Numer Identyfikacji Podatkowej (NIP) każdego ze wspólników spółki, w kolejności wynikającej z listy, o której mowa w pkt 4;
8) w rubryce ósmej – adres do korespondencji:
a) w polu pierwszym – identyfikator terytorialny dla jednostki podziału terytorialnego dla adresu do korespondencji,
b) w polu drugim – ulicę,
c) w polu trzecim – numer domu,
d) w polu czwartym – numer lokalu,
e) w polu piątym – kod pocztowy,
f) w polu szóstym – miejscowość,
g) w polu siódmym – numer skrytki pocztowej,
h) w polu ósmym – oznaczenie placówki operatora pocztowego, w której jest udostępniona skrytka pocztowa;
9) w rubryce dziewiątej – numer telefonu;
10) w rubryce dziesiątej – adres poczty elektronicznej;
11) w rubryce jedenastej – adres strony internetowej;
12) w rubryce dwunastej – posiadane specjalizacje, w przypadku specjalistycznej praktyki lekarskiej, a w przypadku grupowej praktyki lekarskiej – specjalizacje poszczególnych wspólników albo partnerów spółki, w kolejności wynikającej z listy, o której mowa w pkt 4;
13) w rubryce trzynastej – informacje dotyczące prowadzenia działalności leczniczej:
a) w polu pierwszym – datę rozpoczęcia działalności leczniczej,
b) w polu drugim – datę rozpoczęcia działalności leczniczej na podstawie zawiadomienia, o którym mowa w art. 104 ust. 2 ustawy,
c) w polu trzecim – okres zawieszenia działalności, o którym mowa w art. 22 ustawy z dnia 6 marca 2018 r. – Prawo przedsiębiorców (Dz. U. poz. 646, 1479, 1629, 1633 i 2212),
d) [5] (uchylona)
14) w rubryce czternastej – rodzaj działalności leczniczej;
15) w rubryce piętnastej – kod rodzaju praktyki zawodowej, określony w załączniku nr 5 do rozporządzenia, ze wskazaniem dziedziny medycyny w przypadku specjalistycznej praktyki lekarskiej;
16) w rubryce szesnastej – zakres udzielanych świadczeń zdrowotnych:
a) w polu pierwszym – diagnostycznych,
b) w polu drugim – leczniczych,
c) w polu trzecim – rehabilitacyjnych,
d) w polu czwartym – uprawnienia do wydawania orzeczeń lekarskich;
17) w rubryce siedemnastej – adres i numer telefonu miejsca udzielania świadczeń zdrowotnych, a w przypadku indywidualnej praktyki lekarskiej wyłącznie w miejscu wezwania albo indywidualnej specjalistycznej praktyki lekarskiej wyłącznie w miejscu wezwania – adres i numer telefonu miejsca przyjmowania wezwań i przechowywania dokumentacji medycznej:
a) w polu pierwszym – identyfikator terytorialny dla jednostki podziału terytorialnego, w której znajduje się miejsce udzielania świadczeń zdrowotnych albo miejsce przyjmowania wezwań i przechowywania dokumentacji medycznej,
b) w polu drugim – ulicę,
c) w polu trzecim – numer domu,
d) w polu czwartym – numer lokalu,
e) w polu piątym – kod pocztowy,
f) w polu szóstym – miejscowość,
g) w polu siódmym – numer telefonu,
h) w polu ósmym – nazwę zakładu leczniczego, w przypadku indywidualnej praktyki lekarskiej wyłącznie w zakładzie leczniczym albo indywidualnej specjalistycznej praktyki lekarskiej wyłącznie w zakładzie leczniczym;
18) w rubryce osiemnastej – datę wpisu do rejestru;
19) w rubryce dziewiętnastej – datę zmiany wpisu do rejestru;
20) w rubryce dwudziestej – informacje dotyczące akredytacji lub certyfikacji w zakresie jakości udzielanych świadczeń zdrowotnych:
a) [6] w polu pierwszym – datę udzielenia akredytacji lub datę wydania certyfikatu,
b) w polu drugim – zakres akredytacji lub certyfikacji w zakresie jakości udzielanych świadczeń zdrowotnych;
21) w rubryce dwudziestej pierwszej – informacje dotyczące akredytacji w zakresie uprawnienia do prowadzenia kształcenia podyplomowego:
a) w polu pierwszym – datę udzielenia akredytacji,
b) w polu drugim – zakres akredytacji: prowadzenie stażu kierunkowego, stażu podyplomowego, szkolenia specjalizacyjnego, wpis na listę podmiotów uprawnionych do szkolenia w zakresie uzyskiwania umiejętności z zakresu węższych dziedzin medycyny lub udzielania określonych świadczeń zdrowotnych, o których mowa w ustawie z dnia 5 grudnia 1996 r. o zawodach lekarza i lekarza dentysty;
22) w rubryce dwudziestej drugiej – informacje dotyczące przeprowadzonych kontroli, o których mowa w art. 111 ustawy:
a) w polu pierwszym – daty przeprowadzonych kontroli,
b) w polu drugim – wyniki przeprowadzonych kontroli;
23) w rubryce dwudziestej trzeciej – informacje dotyczące wykreślenia praktyki zawodowej z rejestru:
a) w polu pierwszym – datę zakończenia działalności leczniczej,
b) w polu drugim – datę uchwały okręgowej rady lekarskiej o wykreśleniu z rejestru,
c) w polu trzecim – numer uchwały okręgowej rady lekarskiej o wykreśleniu z rejestru;
24) [7] w rubryce dwudziestej czwartej – miejsce przechowywania dokumentacji medycznej w przypadku zakończenia działalności leczniczej, ze wskazaniem nazwy podmiotu przechowującego dokumentację medyczną, adresu i numeru telefonu.
2. W przypadku gdy świadczenia zdrowotne w ramach wykonywanej praktyki zawodowej są udzielane w więcej niż jednym miejscu albo adres miejsca przyjmowania wezwań jest inny niż adres miejsca przechowywania dokumentacji medycznej, w rubryce siedemnastej wpisuje się adres i numer telefonu każdego z tych miejsc.
3. W przypadku gdy lekarz prowadzi więcej niż jeden rodzaj praktyki zawodowej, w rubrykach: piętnastej, szesnastej i siedemnastej wpisuje się informacje o każdym z nich.
[2] § 8 ust. 1 pkt 3 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 2 lit. a) rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 13 września 2023 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie szczegółowego zakresu danych objętych wpisem do rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą oraz szczegółowego trybu postępowania w sprawach dokonywania wpisów, zmian w rejestrze oraz wykreśleń z tego rejestru (Dz.U. poz. 2062). Zmiana weszła w życie 10 listopada 2023 r.
[3] § 8 ust. 1 pkt 4 lit. c) w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 2 lit. b) rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 13 września 2023 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie szczegółowego zakresu danych objętych wpisem do rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą oraz szczegółowego trybu postępowania w sprawach dokonywania wpisów, zmian w rejestrze oraz wykreśleń z tego rejestru (Dz.U. poz. 2062). Zmiana weszła w życie 10 listopada 2023 r.
[4] § 8 ust. 1 pkt 7 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 2 lit. c) rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 13 września 2023 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie szczegółowego zakresu danych objętych wpisem do rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą oraz szczegółowego trybu postępowania w sprawach dokonywania wpisów, zmian w rejestrze oraz wykreśleń z tego rejestru (Dz.U. poz. 2062). Zmiana weszła w życie 10 listopada 2023 r.
[5] § 8 ust. 1 pkt 13 lit. d) uchylona przez § 1 pkt 2 lit. d) rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 13 września 2023 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie szczegółowego zakresu danych objętych wpisem do rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą oraz szczegółowego trybu postępowania w sprawach dokonywania wpisów, zmian w rejestrze oraz wykreśleń z tego rejestru (Dz.U. poz. 2062). Zmiana weszła w życie 10 listopada 2023 r.
[6] § 8 ust. 1 pkt 20 lit. a) w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 2 lit. e) rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 13 września 2023 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie szczegółowego zakresu danych objętych wpisem do rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą oraz szczegółowego trybu postępowania w sprawach dokonywania wpisów, zmian w rejestrze oraz wykreśleń z tego rejestru (Dz.U. poz. 2062). Zmiana weszła w życie 10 listopada 2023 r.
[7] § 8 ust. 1 pkt 24 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 2 lit. f) rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 13 września 2023 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie szczegółowego zakresu danych objętych wpisem do rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą oraz szczegółowego trybu postępowania w sprawach dokonywania wpisów, zmian w rejestrze oraz wykreśleń z tego rejestru (Dz.U. poz. 2062). Zmiana weszła w życie 10 listopada 2023 r.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2019-04-02 do 2023-11-09
[Dane wpisywane w księdze rejestrowej praktyki zawodowej lekarza ] 1. W księdze rejestrowej praktyki zawodowej lekarza wpisuje się:
1) w rubryce pierwszej – numer księgi rejestrowej;
2) w rubryce drugiej – oznaczenie organu prowadzącego rejestr:
a) w polu pierwszym – literę „L” oznaczającą okręgową radę lekarską, jako organ prowadzący rejestr,
b) w polu drugim – kod okręgowej izby lekarskiej, określony w załączniku nr 2 do rozporządzenia;
3) w rubryce trzeciej – firmę oraz formę organizacyjno-prawną, w przypadku grupowej praktyki lekarskiej;
4) w rubryce czwartej – imię (imiona) i nazwisko lekarza oraz jego tytuł zawodowy, a w przypadku grupowej praktyki lekarskiej – listę lekarzy wspólników albo partnerów spółki zawierającą:
a) w polu pierwszym – numer kolejny na liście,
b) w polu drugim – imiona i nazwiska oraz tytuły zawodowe,
c) w polu trzecim – imię (imiona) i nazwisko osoby uprawnionej do reprezentowania spółki, ze wskazaniem pełnionej funkcji;
5) w rubryce piątej – numer wpisu do okręgowego rejestru lekarzy i lekarzy dentystów, a w przypadku grupowej praktyki lekarskiej – numer wpisu do okręgowego rejestru lekarzy i lekarzy dentystów każdego ze wspólników albo partnerów spółki, w kolejności wynikającej z listy, o której mowa w pkt 4;
6) w rubryce szóstej – numer prawa wykonywania zawodu, a w przypadku grupowej praktyki lekarskiej – numer prawa wykonywania zawodu każdego ze wspólników albo partnerów spółki, w kolejności wynikającej z listy, o której mowa w pkt 4;
7) w rubryce siódmej – Numer Identyfikacji Podatkowej (NIP), a w przypadku grupowej praktyki lekarskiej – Numer Identyfikacji Podatkowej (NIP) każdego ze wspólników albo partnerów spółki, w kolejności wynikającej z listy, o której mowa w pkt 4;
8) w rubryce ósmej – adres do korespondencji:
a) w polu pierwszym – identyfikator terytorialny dla jednostki podziału terytorialnego dla adresu do korespondencji,
b) w polu drugim – ulicę,
c) w polu trzecim – numer domu,
d) w polu czwartym – numer lokalu,
e) w polu piątym – kod pocztowy,
f) w polu szóstym – miejscowość,
g) w polu siódmym – numer skrytki pocztowej,
h) w polu ósmym – oznaczenie placówki operatora pocztowego, w której jest udostępniona skrytka pocztowa;
9) w rubryce dziewiątej – numer telefonu;
10) w rubryce dziesiątej – adres poczty elektronicznej;
11) w rubryce jedenastej – adres strony internetowej;
12) w rubryce dwunastej – posiadane specjalizacje, w przypadku specjalistycznej praktyki lekarskiej, a w przypadku grupowej praktyki lekarskiej – specjalizacje poszczególnych wspólników albo partnerów spółki, w kolejności wynikającej z listy, o której mowa w pkt 4;
13) w rubryce trzynastej – informacje dotyczące prowadzenia działalności leczniczej:
a) w polu pierwszym – datę rozpoczęcia działalności leczniczej,
b) w polu drugim – datę rozpoczęcia działalności leczniczej na podstawie zawiadomienia, o którym mowa w art. 104 ust. 2 ustawy,
c) w polu trzecim – okres zawieszenia działalności, o którym mowa w art. 22 ustawy z dnia 6 marca 2018 r. – Prawo przedsiębiorców (Dz. U. poz. 646, 1479, 1629, 1633 i 2212),
d) w polu czwartym – datę podjęcia działalności leczniczej po upływie okresu, o którym mowa w lit. c;
14) w rubryce czternastej – rodzaj działalności leczniczej;
15) w rubryce piętnastej – kod rodzaju praktyki zawodowej, określony w załączniku nr 5 do rozporządzenia, ze wskazaniem dziedziny medycyny w przypadku specjalistycznej praktyki lekarskiej;
16) w rubryce szesnastej – zakres udzielanych świadczeń zdrowotnych:
a) w polu pierwszym – diagnostycznych,
b) w polu drugim – leczniczych,
c) w polu trzecim – rehabilitacyjnych,
d) w polu czwartym – uprawnienia do wydawania orzeczeń lekarskich;
17) w rubryce siedemnastej – adres i numer telefonu miejsca udzielania świadczeń zdrowotnych, a w przypadku indywidualnej praktyki lekarskiej wyłącznie w miejscu wezwania albo indywidualnej specjalistycznej praktyki lekarskiej wyłącznie w miejscu wezwania – adres i numer telefonu miejsca przyjmowania wezwań i przechowywania dokumentacji medycznej:
a) w polu pierwszym – identyfikator terytorialny dla jednostki podziału terytorialnego, w której znajduje się miejsce udzielania świadczeń zdrowotnych albo miejsce przyjmowania wezwań i przechowywania dokumentacji medycznej,
b) w polu drugim – ulicę,
c) w polu trzecim – numer domu,
d) w polu czwartym – numer lokalu,
e) w polu piątym – kod pocztowy,
f) w polu szóstym – miejscowość,
g) w polu siódmym – numer telefonu,
h) w polu ósmym – nazwę zakładu leczniczego, w przypadku indywidualnej praktyki lekarskiej wyłącznie w zakładzie leczniczym albo indywidualnej specjalistycznej praktyki lekarskiej wyłącznie w zakładzie leczniczym;
18) w rubryce osiemnastej – datę wpisu do rejestru;
19) w rubryce dziewiętnastej – datę zmiany wpisu do rejestru;
20) w rubryce dwudziestej – informacje dotyczące akredytacji lub certyfikacji w zakresie jakości udzielanych świadczeń zdrowotnych:
a) w polu pierwszym – datę wydania certyfikatu,
b) w polu drugim – zakres akredytacji lub certyfikacji w zakresie jakości udzielanych świadczeń zdrowotnych;
21) w rubryce dwudziestej pierwszej – informacje dotyczące akredytacji w zakresie uprawnienia do prowadzenia kształcenia podyplomowego:
a) w polu pierwszym – datę udzielenia akredytacji,
b) w polu drugim – zakres akredytacji: prowadzenie stażu kierunkowego, stażu podyplomowego, szkolenia specjalizacyjnego, wpis na listę podmiotów uprawnionych do szkolenia w zakresie uzyskiwania umiejętności z zakresu węższych dziedzin medycyny lub udzielania określonych świadczeń zdrowotnych, o których mowa w ustawie z dnia 5 grudnia 1996 r. o zawodach lekarza i lekarza dentysty;
22) w rubryce dwudziestej drugiej – informacje dotyczące przeprowadzonych kontroli, o których mowa w art. 111 ustawy:
a) w polu pierwszym – daty przeprowadzonych kontroli,
b) w polu drugim – wyniki przeprowadzonych kontroli;
23) w rubryce dwudziestej trzeciej – informacje dotyczące wykreślenia praktyki zawodowej z rejestru:
a) w polu pierwszym – datę zakończenia działalności leczniczej,
b) w polu drugim – datę uchwały okręgowej rady lekarskiej o wykreśleniu z rejestru,
c) w polu trzecim – numer uchwały okręgowej rady lekarskiej o wykreśleniu z rejestru;
24) w rubryce dwudziestej czwartej – miejsce przechowywania dokumentacji medycznej w przypadku zakończenia działalności leczniczej.
2. W przypadku gdy świadczenia zdrowotne w ramach wykonywanej praktyki zawodowej są udzielane w więcej niż jednym miejscu albo adres miejsca przyjmowania wezwań jest inny niż adres miejsca przechowywania dokumentacji medycznej, w rubryce siedemnastej wpisuje się adres i numer telefonu każdego z tych miejsc.
3. W przypadku gdy lekarz prowadzi więcej niż jeden rodzaj praktyki zawodowej, w rubrykach: piętnastej, szesnastej i siedemnastej wpisuje się informacje o każdym z nich.