history Historia zmian
zamknij

Wersja obowiązująca od 2023-11-10

§ 10. [Dane wpisywane w księdze rejestrowej praktyki zawodowej fizjoterapeuty ] 1. W księdze rejestrowej praktyki zawodowej fizjoterapeutycznej wpisuje się:

1) w rubryce pierwszej – numer księgi rejestrowej;

2) w rubryce drugiej – oznaczenie organu prowadzącego rejestr:

a) w polu pierwszym – literę „F” oznaczającą Krajową Radę Fizjoterapeutów, jako organ prowadzący rejestr,

b) w polu drugim – kod Krajowej Rady Fizjoterapeutów, określony w załączniku nr 4 do rozporządzenia;

3) [14] w rubryce trzeciej – firmę, Numer Identyfikacji Podatkowej (NIP) oraz formę organizacyjno-prawną, w przypadku grupowej praktyki fizjoterapeutycznej;

4) w rubryce czwartej – imię (imiona) i nazwisko fizjoterapeuty oraz jego tytuł zawodowy, w przypadku grupowej praktyki fizjoterapeutycznej – listę fizjoterapeutów wspólników albo partnerów spółki zawierającą:

a) w polu pierwszym – numer kolejny na liście,

b) w polu drugim – imiona i nazwiska oraz tytuły zawodowe,

c) [15] w polu trzecim – imię (imiona) i nazwisko osoby uprawnionej do reprezentowania spółki;

5) w rubryce piątej – numer prawa wykonywania zawodu fizjoterapeuty, w przypadku grupowej praktyki fizjoterapeutycznej – numer prawa wykonywania zawodu fizjoterapeuty każdego ze wspólników albo partnerów spółki, w kolejności wynikającej z listy, o której mowa w pkt 4;

6) [16] w rubryce szóstej – Numer Identyfikacji Podatkowej (NIP), a w przypadku grupowej praktyki fizjoterapeutycznej w formie spółki cywilnej – Numer Identyfikacji Podatkowej (NIP) każdego ze wspólników spółki, w kolejności wynikającej z listy, o której mowa w pkt 4;

7) w rubryce siódmej – adres do korespondencji:

a) w polu pierwszym – identyfikator terytorialny dla jednostki podziału terytorialnego albo adresu do korespondencji,

b) w polu drugim – ulicę,

c) w polu trzecim – numer domu,

d) w polu czwartym – numer lokalu,

e) w polu piątym – kod pocztowy,

f) w polu szóstym – miejscowość,

g) [17] w polu siódmym – numer skrytki pocztowej,

h) w polu ósmym – oznaczenie placówki operatora pocztowego, w której jest udostępniona skrytka pocztowa;

8) w rubryce ósmej – numer telefonu;

9) w rubryce dziewiątej – adres poczty elektronicznej;

10) w rubryce dziesiątej – adres strony internetowej;

11) w rubryce jedenastej – informacje dotyczące prowadzenia działalności leczniczej:

a) w polu pierwszym – datę rozpoczęcia działalności leczniczej,

b) w polu drugim – datę rozpoczęcia działalności leczniczej na podstawie zawiadomienia, o którym mowa w art. 104 ust. 2 ustawy,

c) w polu trzecim – okres zawieszenia działalności, o którym mowa w art. 22 ustawy z dnia 6 marca 2018 r. – Prawo przedsiębiorców,

d) [18] (uchylona)

12) w rubryce dwunastej – rodzaj działalności leczniczej;

13) w rubryce trzynastej – kod rodzaju praktyki zawodowej, określony w załączniku nr 5 do rozporządzenia;

14) w rubryce czternastej – zakres udzielanych świadczeń zdrowotnych;

15) w rubryce piętnastej – adres i numer telefonu miejsca udzielania świadczeń zdrowotnych, a w przypadku indywidualnej praktyki fizjoterapeutycznej wyłącznie w miejscu wezwania – adres i numer telefonu miejsca przyjmowania wezwań i przechowywania dokumentacji medycznej:

a) w polu pierwszym – identyfikator terytorialny dla jednostki podziału terytorialnego, w której znajduje się miejsce udzielania świadczeń zdrowotnych albo miejsce przyjmowania wezwań i przechowywania dokumentacji medycznej,

b) w polu drugim – ulicę,

c) w polu trzecim – numer domu,

d) w polu czwartym – numer lokalu,

e) w polu piątym – kod pocztowy,

f) w polu szóstym – miejscowość,

g) w polu siódmym – numer telefonu,

h) w polu ósmym – nazwę zakładu leczniczego, w przypadku indywidualnej praktyki fizjoterapeutycznej wyłącznie w zakładzie leczniczym;

16) w rubryce szesnastej – datę wpisu do rejestru;

17) w rubryce siedemnastej – datę zmiany wpisu do rejestru;

18) w rubryce osiemnastej – informacje dotyczące akredytacji lub certyfikacji w zakresie jakości udzielanych świadczeń zdrowotnych:

a) [19] w polu pierwszym – datę udzielenia akredytacji lub datę wydania certyfikatu,

b) w polu drugim – zakres akredytacji lub certyfikacji w zakresie jakości udzielanych świadczeń zdrowotnych;

19) w rubryce dziewiętnastej – informacje dotyczące przeprowadzonych kontroli, o których mowa w art. 111 ustawy:

a) w polu pierwszym – daty przeprowadzonych kontroli,

b) w polu drugim – wyniki przeprowadzonych kontroli;

20) w rubryce dwudziestej – informacje dotyczące wykreślenia z rejestru:

a) w polu pierwszym – datę zakończenia działalności leczniczej,

b) w polu drugim – datę uchwały Krajowej Rady Fizjoterapeutów o wykreśleniu z rejestru,

c) w polu trzecim – numer uchwały Krajowej Rady Fizjoterapeutów o wykreśleniu z rejestru;

21) [20] w rubryce dwudziestej pierwszej – miejsce przechowywania dokumentacji medycznej w przypadku zakończenia działalności leczniczej, ze wskazaniem nazwy podmiotu przechowującego dokumentację medyczną, adresu i numeru telefonu.

2. W przypadku gdy świadczenia zdrowotne w ramach wykonywanej praktyki zawodowej są udzielane w więcej niż jednym miejscu albo adres przyjmowania wezwań jest inny niż adres miejsca przechowywania dokumentacji medycznej, w rubryce piętnastej wpisuje się adres i numer telefonu każdego z tych miejsc.

3. W przypadku gdy fizjoterapeuta prowadzi więcej niż jeden rodzaj praktyki zawodowej, w rubrykach: trzynastej, czternastej i piętnastej wpisuje się informacje o każdym z nich.

[14] § 10 ust. 1 pkt 3 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 4 lit. a) rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 13 września 2023 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie szczegółowego zakresu danych objętych wpisem do rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą oraz szczegółowego trybu postępowania w sprawach dokonywania wpisów, zmian w rejestrze oraz wykreśleń z tego rejestru (Dz.U. poz. 2062). Zmiana weszła w życie 10 listopada 2023 r.

[15] § 10 ust. 1 pkt 4 lit. c) w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 4 lit. b) rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 13 września 2023 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie szczegółowego zakresu danych objętych wpisem do rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą oraz szczegółowego trybu postępowania w sprawach dokonywania wpisów, zmian w rejestrze oraz wykreśleń z tego rejestru (Dz.U. poz. 2062). Zmiana weszła w życie 10 listopada 2023 r.

[16] § 10 ust. 1 pkt 6 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 4 lit. c) rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 13 września 2023 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie szczegółowego zakresu danych objętych wpisem do rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą oraz szczegółowego trybu postępowania w sprawach dokonywania wpisów, zmian w rejestrze oraz wykreśleń z tego rejestru (Dz.U. poz. 2062). Zmiana weszła w życie 10 listopada 2023 r.

[17] § 10 ust. 1 pkt 7 lit. g) w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 4 lit. d) rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 13 września 2023 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie szczegółowego zakresu danych objętych wpisem do rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą oraz szczegółowego trybu postępowania w sprawach dokonywania wpisów, zmian w rejestrze oraz wykreśleń z tego rejestru (Dz.U. poz. 2062). Zmiana weszła w życie 10 listopada 2023 r.

[18] § 10 ust. 1 pkt 11 lit. d) uchylona przez § 1 pkt 4 lit. e) rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 13 września 2023 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie szczegółowego zakresu danych objętych wpisem do rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą oraz szczegółowego trybu postępowania w sprawach dokonywania wpisów, zmian w rejestrze oraz wykreśleń z tego rejestru (Dz.U. poz. 2062). Zmiana weszła w życie 10 listopada 2023 r.

[19] § 10 ust. 1 pkt 18 lit. a) w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 4 lit. f) rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 13 września 2023 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie szczegółowego zakresu danych objętych wpisem do rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą oraz szczegółowego trybu postępowania w sprawach dokonywania wpisów, zmian w rejestrze oraz wykreśleń z tego rejestru (Dz.U. poz. 2062). Zmiana weszła w życie 10 listopada 2023 r.

[20] § 10 ust. 1 pkt 21 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 4 lit. g) rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 13 września 2023 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie szczegółowego zakresu danych objętych wpisem do rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą oraz szczegółowego trybu postępowania w sprawach dokonywania wpisów, zmian w rejestrze oraz wykreśleń z tego rejestru (Dz.U. poz. 2062). Zmiana weszła w życie 10 listopada 2023 r.

Wersja obowiązująca od 2023-11-10

§ 10. [Dane wpisywane w księdze rejestrowej praktyki zawodowej fizjoterapeuty ] 1. W księdze rejestrowej praktyki zawodowej fizjoterapeutycznej wpisuje się:

1) w rubryce pierwszej – numer księgi rejestrowej;

2) w rubryce drugiej – oznaczenie organu prowadzącego rejestr:

a) w polu pierwszym – literę „F” oznaczającą Krajową Radę Fizjoterapeutów, jako organ prowadzący rejestr,

b) w polu drugim – kod Krajowej Rady Fizjoterapeutów, określony w załączniku nr 4 do rozporządzenia;

3) [14] w rubryce trzeciej – firmę, Numer Identyfikacji Podatkowej (NIP) oraz formę organizacyjno-prawną, w przypadku grupowej praktyki fizjoterapeutycznej;

4) w rubryce czwartej – imię (imiona) i nazwisko fizjoterapeuty oraz jego tytuł zawodowy, w przypadku grupowej praktyki fizjoterapeutycznej – listę fizjoterapeutów wspólników albo partnerów spółki zawierającą:

a) w polu pierwszym – numer kolejny na liście,

b) w polu drugim – imiona i nazwiska oraz tytuły zawodowe,

c) [15] w polu trzecim – imię (imiona) i nazwisko osoby uprawnionej do reprezentowania spółki;

5) w rubryce piątej – numer prawa wykonywania zawodu fizjoterapeuty, w przypadku grupowej praktyki fizjoterapeutycznej – numer prawa wykonywania zawodu fizjoterapeuty każdego ze wspólników albo partnerów spółki, w kolejności wynikającej z listy, o której mowa w pkt 4;

6) [16] w rubryce szóstej – Numer Identyfikacji Podatkowej (NIP), a w przypadku grupowej praktyki fizjoterapeutycznej w formie spółki cywilnej – Numer Identyfikacji Podatkowej (NIP) każdego ze wspólników spółki, w kolejności wynikającej z listy, o której mowa w pkt 4;

7) w rubryce siódmej – adres do korespondencji:

a) w polu pierwszym – identyfikator terytorialny dla jednostki podziału terytorialnego albo adresu do korespondencji,

b) w polu drugim – ulicę,

c) w polu trzecim – numer domu,

d) w polu czwartym – numer lokalu,

e) w polu piątym – kod pocztowy,

f) w polu szóstym – miejscowość,

g) [17] w polu siódmym – numer skrytki pocztowej,

h) w polu ósmym – oznaczenie placówki operatora pocztowego, w której jest udostępniona skrytka pocztowa;

8) w rubryce ósmej – numer telefonu;

9) w rubryce dziewiątej – adres poczty elektronicznej;

10) w rubryce dziesiątej – adres strony internetowej;

11) w rubryce jedenastej – informacje dotyczące prowadzenia działalności leczniczej:

a) w polu pierwszym – datę rozpoczęcia działalności leczniczej,

b) w polu drugim – datę rozpoczęcia działalności leczniczej na podstawie zawiadomienia, o którym mowa w art. 104 ust. 2 ustawy,

c) w polu trzecim – okres zawieszenia działalności, o którym mowa w art. 22 ustawy z dnia 6 marca 2018 r. – Prawo przedsiębiorców,

d) [18] (uchylona)

12) w rubryce dwunastej – rodzaj działalności leczniczej;

13) w rubryce trzynastej – kod rodzaju praktyki zawodowej, określony w załączniku nr 5 do rozporządzenia;

14) w rubryce czternastej – zakres udzielanych świadczeń zdrowotnych;

15) w rubryce piętnastej – adres i numer telefonu miejsca udzielania świadczeń zdrowotnych, a w przypadku indywidualnej praktyki fizjoterapeutycznej wyłącznie w miejscu wezwania – adres i numer telefonu miejsca przyjmowania wezwań i przechowywania dokumentacji medycznej:

a) w polu pierwszym – identyfikator terytorialny dla jednostki podziału terytorialnego, w której znajduje się miejsce udzielania świadczeń zdrowotnych albo miejsce przyjmowania wezwań i przechowywania dokumentacji medycznej,

b) w polu drugim – ulicę,

c) w polu trzecim – numer domu,

d) w polu czwartym – numer lokalu,

e) w polu piątym – kod pocztowy,

f) w polu szóstym – miejscowość,

g) w polu siódmym – numer telefonu,

h) w polu ósmym – nazwę zakładu leczniczego, w przypadku indywidualnej praktyki fizjoterapeutycznej wyłącznie w zakładzie leczniczym;

16) w rubryce szesnastej – datę wpisu do rejestru;

17) w rubryce siedemnastej – datę zmiany wpisu do rejestru;

18) w rubryce osiemnastej – informacje dotyczące akredytacji lub certyfikacji w zakresie jakości udzielanych świadczeń zdrowotnych:

a) [19] w polu pierwszym – datę udzielenia akredytacji lub datę wydania certyfikatu,

b) w polu drugim – zakres akredytacji lub certyfikacji w zakresie jakości udzielanych świadczeń zdrowotnych;

19) w rubryce dziewiętnastej – informacje dotyczące przeprowadzonych kontroli, o których mowa w art. 111 ustawy:

a) w polu pierwszym – daty przeprowadzonych kontroli,

b) w polu drugim – wyniki przeprowadzonych kontroli;

20) w rubryce dwudziestej – informacje dotyczące wykreślenia z rejestru:

a) w polu pierwszym – datę zakończenia działalności leczniczej,

b) w polu drugim – datę uchwały Krajowej Rady Fizjoterapeutów o wykreśleniu z rejestru,

c) w polu trzecim – numer uchwały Krajowej Rady Fizjoterapeutów o wykreśleniu z rejestru;

21) [20] w rubryce dwudziestej pierwszej – miejsce przechowywania dokumentacji medycznej w przypadku zakończenia działalności leczniczej, ze wskazaniem nazwy podmiotu przechowującego dokumentację medyczną, adresu i numeru telefonu.

2. W przypadku gdy świadczenia zdrowotne w ramach wykonywanej praktyki zawodowej są udzielane w więcej niż jednym miejscu albo adres przyjmowania wezwań jest inny niż adres miejsca przechowywania dokumentacji medycznej, w rubryce piętnastej wpisuje się adres i numer telefonu każdego z tych miejsc.

3. W przypadku gdy fizjoterapeuta prowadzi więcej niż jeden rodzaj praktyki zawodowej, w rubrykach: trzynastej, czternastej i piętnastej wpisuje się informacje o każdym z nich.

[14] § 10 ust. 1 pkt 3 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 4 lit. a) rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 13 września 2023 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie szczegółowego zakresu danych objętych wpisem do rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą oraz szczegółowego trybu postępowania w sprawach dokonywania wpisów, zmian w rejestrze oraz wykreśleń z tego rejestru (Dz.U. poz. 2062). Zmiana weszła w życie 10 listopada 2023 r.

[15] § 10 ust. 1 pkt 4 lit. c) w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 4 lit. b) rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 13 września 2023 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie szczegółowego zakresu danych objętych wpisem do rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą oraz szczegółowego trybu postępowania w sprawach dokonywania wpisów, zmian w rejestrze oraz wykreśleń z tego rejestru (Dz.U. poz. 2062). Zmiana weszła w życie 10 listopada 2023 r.

[16] § 10 ust. 1 pkt 6 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 4 lit. c) rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 13 września 2023 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie szczegółowego zakresu danych objętych wpisem do rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą oraz szczegółowego trybu postępowania w sprawach dokonywania wpisów, zmian w rejestrze oraz wykreśleń z tego rejestru (Dz.U. poz. 2062). Zmiana weszła w życie 10 listopada 2023 r.

[17] § 10 ust. 1 pkt 7 lit. g) w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 4 lit. d) rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 13 września 2023 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie szczegółowego zakresu danych objętych wpisem do rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą oraz szczegółowego trybu postępowania w sprawach dokonywania wpisów, zmian w rejestrze oraz wykreśleń z tego rejestru (Dz.U. poz. 2062). Zmiana weszła w życie 10 listopada 2023 r.

[18] § 10 ust. 1 pkt 11 lit. d) uchylona przez § 1 pkt 4 lit. e) rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 13 września 2023 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie szczegółowego zakresu danych objętych wpisem do rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą oraz szczegółowego trybu postępowania w sprawach dokonywania wpisów, zmian w rejestrze oraz wykreśleń z tego rejestru (Dz.U. poz. 2062). Zmiana weszła w życie 10 listopada 2023 r.

[19] § 10 ust. 1 pkt 18 lit. a) w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 4 lit. f) rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 13 września 2023 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie szczegółowego zakresu danych objętych wpisem do rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą oraz szczegółowego trybu postępowania w sprawach dokonywania wpisów, zmian w rejestrze oraz wykreśleń z tego rejestru (Dz.U. poz. 2062). Zmiana weszła w życie 10 listopada 2023 r.

[20] § 10 ust. 1 pkt 21 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 4 lit. g) rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 13 września 2023 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie szczegółowego zakresu danych objętych wpisem do rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą oraz szczegółowego trybu postępowania w sprawach dokonywania wpisów, zmian w rejestrze oraz wykreśleń z tego rejestru (Dz.U. poz. 2062). Zmiana weszła w życie 10 listopada 2023 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2019-04-02 do 2023-11-09

§ 10. [Dane wpisywane w księdze rejestrowej praktyki zawodowej fizjoterapeuty ] 1. W księdze rejestrowej praktyki zawodowej fizjoterapeutycznej wpisuje się:

1) w rubryce pierwszej – numer księgi rejestrowej;

2) w rubryce drugiej – oznaczenie organu prowadzącego rejestr:

a) w polu pierwszym – literę „F” oznaczającą Krajową Radę Fizjoterapeutów, jako organ prowadzący rejestr,

b) w polu drugim – kod Krajowej Rady Fizjoterapeutów, określony w załączniku nr 4 do rozporządzenia;

3) w rubryce trzeciej – firmę oraz formę organizacyjno-prawną, w przypadku grupowej praktyki fizjoterapeutycznej;

4) w rubryce czwartej – imię (imiona) i nazwisko fizjoterapeuty oraz jego tytuł zawodowy, w przypadku grupowej praktyki fizjoterapeutycznej – listę fizjoterapeutów wspólników albo partnerów spółki zawierającą:

a) w polu pierwszym – numer kolejny na liście,

b) w polu drugim – imiona i nazwiska oraz tytuły zawodowe,

c) w polu trzecim – imię (imiona) i nazwisko osoby uprawnionej do reprezentowania spółki, ze wskazaniem pełnionej funkcji;

5) w rubryce piątej – numer prawa wykonywania zawodu fizjoterapeuty, w przypadku grupowej praktyki fizjoterapeutycznej – numer prawa wykonywania zawodu fizjoterapeuty każdego ze wspólników albo partnerów spółki, w kolejności wynikającej z listy, o której mowa w pkt 4;

6) w rubryce szóstej – Numer Identyfikacji Podatkowej (NIP), a w przypadku grupowej praktyki fizjoterapeutycznej – Numer Identyfikacji Podatkowej (NIP) każdego ze wspólników albo partnerów spółki, w kolejności wynikającej z listy, o której mowa w pkt 4;

7) w rubryce siódmej – adres do korespondencji:

a) w polu pierwszym – identyfikator terytorialny dla jednostki podziału terytorialnego albo adresu do korespondencji,

b) w polu drugim – ulicę,

c) w polu trzecim – numer domu,

d) w polu czwartym – numer lokalu,

e) w polu piątym – kod pocztowy,

f) w polu szóstym – miejscowość,

g) w polu siódmym – numer skrzynki pocztowej,

h) w polu ósmym – oznaczenie placówki operatora pocztowego, w której jest udostępniona skrytka pocztowa;

8) w rubryce ósmej – numer telefonu;

9) w rubryce dziewiątej – adres poczty elektronicznej;

10) w rubryce dziesiątej – adres strony internetowej;

11) w rubryce jedenastej – informacje dotyczące prowadzenia działalności leczniczej:

a) w polu pierwszym – datę rozpoczęcia działalności leczniczej,

b) w polu drugim – datę rozpoczęcia działalności leczniczej na podstawie zawiadomienia, o którym mowa w art. 104 ust. 2 ustawy,

c) w polu trzecim – okres zawieszenia działalności, o którym mowa w art. 22 ustawy z dnia 6 marca 2018 r. – Prawo przedsiębiorców,

d) w polu czwartym – datę podjęcia działalności leczniczej, po upływie okresu, o którym mowa w lit. c;

12) w rubryce dwunastej – rodzaj działalności leczniczej;

13) w rubryce trzynastej – kod rodzaju praktyki zawodowej, określony w załączniku nr 5 do rozporządzenia;

14) w rubryce czternastej – zakres udzielanych świadczeń zdrowotnych;

15) w rubryce piętnastej – adres i numer telefonu miejsca udzielania świadczeń zdrowotnych, a w przypadku indywidualnej praktyki fizjoterapeutycznej wyłącznie w miejscu wezwania – adres i numer telefonu miejsca przyjmowania wezwań i przechowywania dokumentacji medycznej:

a) w polu pierwszym – identyfikator terytorialny dla jednostki podziału terytorialnego, w której znajduje się miejsce udzielania świadczeń zdrowotnych albo miejsce przyjmowania wezwań i przechowywania dokumentacji medycznej,

b) w polu drugim – ulicę,

c) w polu trzecim – numer domu,

d) w polu czwartym – numer lokalu,

e) w polu piątym – kod pocztowy,

f) w polu szóstym – miejscowość,

g) w polu siódmym – numer telefonu,

h) w polu ósmym – nazwę zakładu leczniczego, w przypadku indywidualnej praktyki fizjoterapeutycznej wyłącznie w zakładzie leczniczym;

16) w rubryce szesnastej – datę wpisu do rejestru;

17) w rubryce siedemnastej – datę zmiany wpisu do rejestru;

18) w rubryce osiemnastej – informacje dotyczące akredytacji lub certyfikacji w zakresie jakości udzielanych świadczeń zdrowotnych:

a) w polu pierwszym – datę wydania certyfikatu,

b) w polu drugim – zakres akredytacji lub certyfikacji w zakresie jakości udzielanych świadczeń zdrowotnych;

19) w rubryce dziewiętnastej – informacje dotyczące przeprowadzonych kontroli, o których mowa w art. 111 ustawy:

a) w polu pierwszym – daty przeprowadzonych kontroli,

b) w polu drugim – wyniki przeprowadzonych kontroli;

20) w rubryce dwudziestej – informacje dotyczące wykreślenia z rejestru:

a) w polu pierwszym – datę zakończenia działalności leczniczej,

b) w polu drugim – datę uchwały Krajowej Rady Fizjoterapeutów o wykreśleniu z rejestru,

c) w polu trzecim – numer uchwały Krajowej Rady Fizjoterapeutów o wykreśleniu z rejestru;

21) w rubryce dwudziestej pierwszej – miejsce przechowywania dokumentacji medycznej w przypadku zakończenia działalności leczniczej.

2. W przypadku gdy świadczenia zdrowotne w ramach wykonywanej praktyki zawodowej są udzielane w więcej niż jednym miejscu albo adres przyjmowania wezwań jest inny niż adres miejsca przechowywania dokumentacji medycznej, w rubryce piętnastej wpisuje się adres i numer telefonu każdego z tych miejsc.

3. W przypadku gdy fizjoterapeuta prowadzi więcej niż jeden rodzaj praktyki zawodowej, w rubrykach: trzynastej, czternastej i piętnastej wpisuje się informacje o każdym z nich.