Wersja obowiązująca od 2019-02-28 do 2021-07-31 (Dz.U.2019.393 tekst jednolity)
[Zadania starosty związane z prowadzeniem ewidencji] Do zadań starosty związanych z prowadzeniem ewidencji należy:
1) utrzymywanie systemu teleinformatycznego, o którym mowa w art. 24 ust. 1 pkt 1 ustawy;
2) utrzymanie operatu ewidencyjnego w stanie aktualności, tj. zgodności z dostępnymi dla organu dokumentami i materiałami źródłowymi;
3) archiwizacja wycofanych danych ewidencyjnych;
4) udostępnianie danych ewidencyjnych;
5) ochrona danych ewidencyjnych przed ich utratą, zniszczeniem, niepożądaną modyfikacją, nieuprawnionym do nich dostępem i ujawnieniem;
6) okresowa weryfikacja danych ewidencyjnych;
7) sporządzanie powiatowych zestawień zbiorczych danych objętych ewidencją;
8) modernizacja ewidencji.
Wersja obowiązująca od 2019-02-28 do 2021-07-31 (Dz.U.2019.393 tekst jednolity)
[Zadania starosty związane z prowadzeniem ewidencji] Do zadań starosty związanych z prowadzeniem ewidencji należy:
1) utrzymywanie systemu teleinformatycznego, o którym mowa w art. 24 ust. 1 pkt 1 ustawy;
2) utrzymanie operatu ewidencyjnego w stanie aktualności, tj. zgodności z dostępnymi dla organu dokumentami i materiałami źródłowymi;
3) archiwizacja wycofanych danych ewidencyjnych;
4) udostępnianie danych ewidencyjnych;
5) ochrona danych ewidencyjnych przed ich utratą, zniszczeniem, niepożądaną modyfikacją, nieuprawnionym do nich dostępem i ujawnieniem;
6) okresowa weryfikacja danych ewidencyjnych;
7) sporządzanie powiatowych zestawień zbiorczych danych objętych ewidencją;
8) modernizacja ewidencji.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2016-07-15 do 2019-02-27 (Dz.U.2016.1034 tekst jednolity)
[Zadania starosty związane z prowadzeniem ewidencji ] Do zadań starosty związanych z prowadzeniem ewidencji należy:
1) utrzymywanie systemu teleinformatycznego, o którym mowa w art. 24 ust. 1 pkt 1 ustawy;
2) utrzymanie operatu ewidencyjnego w stanie aktualności, tj. zgodności z dostępnymi dla organu dokumentami i materiałami źródłowymi;
3) archiwizacja wycofanych danych ewidencyjnych;
4) udostępnianie danych ewidencyjnych;
5) ochrona danych ewidencyjnych przed ich utratą, zniszczeniem, niepożądaną modyfikacją, nieuprawnionym do nich dostępem i ujawnieniem;
6) okresowa weryfikacja danych ewidencyjnych;
7) sporządzanie powiatowych zestawień zbiorczych danych objętych ewidencją;
8) modernizacja ewidencji.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2015-04-17 do 2016-07-14 (Dz.U.2015.542 tekst jednolity)
[Zadania starosty związane z prowadzeniem ewidencji ] Do zadań starosty związanych z prowadzeniem ewidencji należy:
1) utrzymywanie systemu teleinformatycznego, o którym mowa w art. 24 ust. 1 pkt 1 ustawy;
2) utrzymanie operatu ewidencyjnego w stanie aktualności, tj. zgodności z dostępnymi dla organu dokumentami i materiałami źródłowymi;
3) archiwizacja wycofanych danych ewidencyjnych;
4) udostępnianie danych ewidencyjnych;
5) ochrona danych ewidencyjnych przed ich utratą, zniszczeniem, niepożądaną modyfikacją, nieuprawnionym do nich dostępem i ujawnieniem;
6) okresowa weryfikacja danych ewidencyjnych;
7) sporządzanie powiatowych zestawień zbiorczych danych objętych ewidencją;
8) modernizacja ewidencji.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2013-12-31 do 2015-04-16
[Zadania starosty związane z prowadzeniem ewidencji] Do zadań starosty związanych z prowadzeniem ewidencji należy:
1) [63] utrzymywanie systemu teleinformatycznego, o którym mowa w art. 24 ust. 1 pkt 1 ustawy,
2) utrzymanie operatu ewidencyjnego w stanie aktualności, tj. zgodności z dostępnymi dla organu dokumentami i materiałami źródłowymi,
3) archiwizacja wycofanych danych ewidencyjnych,
4) udostępnianie danych ewidencyjnych,
5) ochrona danych ewidencyjnych przed ich utratą, zniszczeniem, niepożądaną modyfikacją, nieuprawnionym do nich dostępem i ujawnieniem,
6) okresowa weryfikacja danych ewidencyjnych,
7) sporządzanie powiatowych zestawień zbiorczych danych objętych ewidencją,
8) modernizacja ewidencji.
[63] § 44 pkt 1 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 26 rozporządzenia Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 29 listopada 2013 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie ewidencji gruntów i budynków (Dz.U. poz. 1551). Zmiana weszła w życie 31 grudnia 2013 r.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2001-06-02 do 2013-12-30
[Zadania starosty związane z prowadzeniem ewidencji] Do zadań starosty związanych z prowadzeniem ewidencji należy:
1) utrzymywanie systemu informatycznego obsługującego bazy danych ewidencyjnych w ciągłej gotowości operacyjnej,
2) utrzymanie operatu ewidencyjnego w stanie aktualności, tj. zgodności z dostępnymi dla organu dokumentami i materiałami źródłowymi,
3) archiwizacja wycofanych danych ewidencyjnych,
4) udostępnianie danych ewidencyjnych,
5) ochrona danych ewidencyjnych przed ich utratą, zniszczeniem, niepożądaną modyfikacją, nieuprawnionym do nich dostępem i ujawnieniem,
6) okresowa weryfikacja danych ewidencyjnych,
7) sporządzanie powiatowych zestawień zbiorczych danych objętych ewidencją,
8) modernizacja ewidencji.