Wersja obowiązująca od 2024.12.20
§ 40. [Elementy legitymacji] 1. [2] Legitymacja zawiera:
1) imiona i nazwisko emeryta lub rencisty;
2) nr PESEL;
3) nr świadczenia;
4) datę ważności oraz informację, że legitymacja jest ważna wraz z dokumentem tożsamości;
5) dodatkowe informacje;
6) miejsce i datę wystawienia;
7) nazwę organu wydającego legitymację;
8) nr legitymacji.
1a. [3] W legitymacji w polu „dodatkowe informacje” zamieszcza się informację o niezdolności do samodzielnej egzystencji.
2. Wzór legitymacji jest określony w załączniku do rozporządzenia.
[2] § 40 ust. 1 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 1 lit. a) rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 2 grudnia 2024 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie trybu postępowania i właściwości organu w zakresie zaopatrzenia emerytalnego funkcjonariuszy Policji, Agencji Bezpieczeństwa Wewnętrznego, Agencji Wywiadu, Centralnego Biura Antykorupcyjnego, Straży Granicznej, Straży Marszałkowskiej, Służby Ochrony Państwa, Państwowej Straży Pożarnej i Służby Celno‑Skarbowej oraz ich rodzin (Dz.U. poz. 1793). Zmiana weszła w życie 20 grudnia 2024 r.
[3] § 40 ust. 1a dodany przez § 1 pkt 1 lit. b) rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 2 grudnia 2024 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie trybu postępowania i właściwości organu w zakresie zaopatrzenia emerytalnego funkcjonariuszy Policji, Agencji Bezpieczeństwa Wewnętrznego, Agencji Wywiadu, Centralnego Biura Antykorupcyjnego, Straży Granicznej, Straży Marszałkowskiej, Służby Ochrony Państwa, Państwowej Straży Pożarnej i Służby Celno‑Skarbowej oraz ich rodzin (Dz.U. poz. 1793). Zmiana weszła w życie 20 grudnia 2024 r.
Wersja obowiązująca od 2024.12.20
§ 40. [Elementy legitymacji] 1. [2] Legitymacja zawiera:
1) imiona i nazwisko emeryta lub rencisty;
2) nr PESEL;
3) nr świadczenia;
4) datę ważności oraz informację, że legitymacja jest ważna wraz z dokumentem tożsamości;
5) dodatkowe informacje;
6) miejsce i datę wystawienia;
7) nazwę organu wydającego legitymację;
8) nr legitymacji.
1a. [3] W legitymacji w polu „dodatkowe informacje” zamieszcza się informację o niezdolności do samodzielnej egzystencji.
2. Wzór legitymacji jest określony w załączniku do rozporządzenia.
[2] § 40 ust. 1 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 1 lit. a) rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 2 grudnia 2024 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie trybu postępowania i właściwości organu w zakresie zaopatrzenia emerytalnego funkcjonariuszy Policji, Agencji Bezpieczeństwa Wewnętrznego, Agencji Wywiadu, Centralnego Biura Antykorupcyjnego, Straży Granicznej, Straży Marszałkowskiej, Służby Ochrony Państwa, Państwowej Straży Pożarnej i Służby Celno‑Skarbowej oraz ich rodzin (Dz.U. poz. 1793). Zmiana weszła w życie 20 grudnia 2024 r.
[3] § 40 ust. 1a dodany przez § 1 pkt 1 lit. b) rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 2 grudnia 2024 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie trybu postępowania i właściwości organu w zakresie zaopatrzenia emerytalnego funkcjonariuszy Policji, Agencji Bezpieczeństwa Wewnętrznego, Agencji Wywiadu, Centralnego Biura Antykorupcyjnego, Straży Granicznej, Straży Marszałkowskiej, Służby Ochrony Państwa, Państwowej Straży Pożarnej i Służby Celno‑Skarbowej oraz ich rodzin (Dz.U. poz. 1793). Zmiana weszła w życie 20 grudnia 2024 r.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2019.01.01 do 2024.12.19
§ 40. [Elementy legitymacji] 1. Legitymacja zawiera:
1) imię i nazwisko emeryta lub rencisty;
2) numer PESEL;
3) numer świadczenia;
4) wpis o niezdolności do samodzielnej egzystencji;
5) datę ważności;
6) datę wydania;
7) nazwę organu emerytalnego wydającego legitymację.
2. Wzór legitymacji jest określony w załączniku do rozporządzenia.