history Historia zmian
zamknij

Wersja obowiązująca od 2024-11-01

§ 2a. [Dane podlegające analizie w przypadku zgłoszeń, o których mowa w art. 28b ust. 1 i 2 ustawy o transporcie drogowym]  [6] W przypadku zgłoszeń, o których mowa w art. 28b ust. 1 i 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2024 r. poz. 1539 i 1544), realizowanych środkiem transportu, analizie podlegają:

1) numer referencyjny;

2) numery rejestracyjne i kraj rejestracji środka transportu;

3) współrzędne geograficzne dotyczące położenia środka transportu oraz data i godzina pozyskania tych danych;

4) prędkość środka transportu;

5) azymut środka transportu;

6) błąd przekazywania danych satelitarnych;

7) numer lokalizatora albo numer urządzenia przekazującego dane geolokalizacyjne środka transportu do zewnętrznego systemu lokalizacji używanego przez przewoźnika;

8) dane dotyczące zezwoleń, o których mowa w art. 28 ust. 1 i art. 29 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym, albo wielokrotnego zagranicznego zezwolenia wydanego przez Międzynarodowe Forum Transportu (International Transport Forum), albo zwolnienia z obowiązku posiadania takich zezwoleń;

9) miejsce i data rozpoczęcia przewozu na terytorium kraju;

10) miejsce i data zakończenia przewozu na terytorium kraju;

11) informacja, czy przewóz jest wykonywany z ładunkiem czy bez ładunku.

[6] § 2a dodany przez § 1 pkt 4 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 30 października 2024 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie wyznaczenia instytutu badawczego do dokonywania analizy danych dotyczących przewozu towarów gromadzonych w rejestrze zgłoszeń oraz zakresu danych podlegających tej analizie (Dz.U. poz. 1607). Zmiana weszła w życie 1 listopada 2024 r.

Wersja obowiązująca od 2024-11-01

§ 2a. [Dane podlegające analizie w przypadku zgłoszeń, o których mowa w art. 28b ust. 1 i 2 ustawy o transporcie drogowym]  [6] W przypadku zgłoszeń, o których mowa w art. 28b ust. 1 i 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2024 r. poz. 1539 i 1544), realizowanych środkiem transportu, analizie podlegają:

1) numer referencyjny;

2) numery rejestracyjne i kraj rejestracji środka transportu;

3) współrzędne geograficzne dotyczące położenia środka transportu oraz data i godzina pozyskania tych danych;

4) prędkość środka transportu;

5) azymut środka transportu;

6) błąd przekazywania danych satelitarnych;

7) numer lokalizatora albo numer urządzenia przekazującego dane geolokalizacyjne środka transportu do zewnętrznego systemu lokalizacji używanego przez przewoźnika;

8) dane dotyczące zezwoleń, o których mowa w art. 28 ust. 1 i art. 29 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym, albo wielokrotnego zagranicznego zezwolenia wydanego przez Międzynarodowe Forum Transportu (International Transport Forum), albo zwolnienia z obowiązku posiadania takich zezwoleń;

9) miejsce i data rozpoczęcia przewozu na terytorium kraju;

10) miejsce i data zakończenia przewozu na terytorium kraju;

11) informacja, czy przewóz jest wykonywany z ładunkiem czy bez ładunku.

[6] § 2a dodany przez § 1 pkt 4 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 30 października 2024 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie wyznaczenia instytutu badawczego do dokonywania analizy danych dotyczących przewozu towarów gromadzonych w rejestrze zgłoszeń oraz zakresu danych podlegających tej analizie (Dz.U. poz. 1607). Zmiana weszła w życie 1 listopada 2024 r.