history Historia zmian
zamknij

Wersja obowiązująca od 2018-06-18 do 2022-04-23    (Dz.U.2018.1168 tekst jednolity)

§ 3. [Skład zespołu] W skład zespołu wchodzi 13 osób powołanych przez dyrektora generalnego urzędu spośród pracowników urzędu, w tym:

1) kierownik zespołu;

2) zastępcy kierownika:

a) pierwszy zastępca kierownika,

b) drugi zastępca kierownika;

3) 10 ratowników podzielonych na 3 drużyny:

a) ratownictwa ogólnego – 4 osoby,

b) porządkowo-ochronną – 4 osoby,

c) ochrony i ewakuacji zabytków – 2 osoby.

Wersja obowiązująca od 2018-06-18 do 2022-04-23    (Dz.U.2018.1168 tekst jednolity)

§ 3. [Skład zespołu] W skład zespołu wchodzi 13 osób powołanych przez dyrektora generalnego urzędu spośród pracowników urzędu, w tym:

1) kierownik zespołu;

2) zastępcy kierownika:

a) pierwszy zastępca kierownika,

b) drugi zastępca kierownika;

3) 10 ratowników podzielonych na 3 drużyny:

a) ratownictwa ogólnego – 4 osoby,

b) porządkowo-ochronną – 4 osoby,

c) ochrony i ewakuacji zabytków – 2 osoby.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2017-05-04 do 2018-06-17

[1] W skład zespołu wchodzi 13 osób powołanych przez dyrektora generalnego urzędu spośród pracowników urzędu, w tym:

1) kierownik zespołu;

2) zastępcy kierownika:

a) pierwszy zastępca kierownika,

b) drugi zastępca kierownika;

3) 10 ratowników podzielonych na 3 drużyny:

a) ratownictwa ogólnego – 4 osoby,

b) porządkowo-ochronną – 4 osoby,

c) ochrony i ewakuacji zabytków – 2 osoby.

[1] § 3 w brzmieniu ustalonym przez § 1 rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 7 kwietnia 2017 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie utworzenia formacji obrony cywilnej (Dz.U. poz. 800). Zmiana weszła w życie 4 maja 2017 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2007-07-20 do 2017-05-03

W skład zespołu wchodzą 42 osoby, w tym:

1) kierownik zespołu – kierownik komórki organizacyjnej urzędu właściwej do spraw administracyjno-gospodarczych;

2) zastępcy kierownika:

a) pierwszy zastępca kierownika – zastępca kierownika komórki organizacyjnej urzędu właściwej do spraw administracyjno-gospodarczych,

b) drugi zastępca kierownika – naczelnik wydziału gospodarczego komórki organizacyjnej urzędu właściwej do spraw administracyjno-gospodarczych;

3) specjalista do spraw ochrony – pracownik komórki organizacyjnej urzędu właściwej do spraw administracyjno-gospodarczych, zatrudniony na stanowisku, na którym realizowane są zadania z zakresu ochrony obiektów;

4) specjalista do spraw obrony cywilnej – pracownik komórki organizacyjnej urzędu właściwej do spraw administracyjno-gospodarczych, zatrudniony na stanowisku, na którym realizowane są zadania z zakresu obrony cywilnej;

5) specjalista do spraw ochrony zabytków – pracownik komórki organizacyjnej urzędu właściwej do spraw administracyjno-gospodarczych, zatrudniony na stanowisku, na którym realizowane są zadania z zakresu ochrony zabytków;

6) 36 ratowników, powołanych spośród pracowników urzędu, podzielonych na 3 drużyny:

a) ratownictwa ogólnego,

b) porządkowo-ochronną,

c) ochrony i ewakuacji zabytków.