Wersja obowiązująca od 2018-06-18 do 2022-04-23 (Dz.U.2018.1168 tekst jednolity)
[Skład zespołu] W skład zespołu wchodzi 13 osób powołanych przez dyrektora generalnego urzędu spośród pracowników urzędu, w tym:
1) kierownik zespołu;
2) zastępcy kierownika:
a) pierwszy zastępca kierownika,
b) drugi zastępca kierownika;
3) 10 ratowników podzielonych na 3 drużyny:
a) ratownictwa ogólnego – 4 osoby,
b) porządkowo-ochronną – 4 osoby,
c) ochrony i ewakuacji zabytków – 2 osoby.
Wersja obowiązująca od 2018-06-18 do 2022-04-23 (Dz.U.2018.1168 tekst jednolity)
[Skład zespołu] W skład zespołu wchodzi 13 osób powołanych przez dyrektora generalnego urzędu spośród pracowników urzędu, w tym:
1) kierownik zespołu;
2) zastępcy kierownika:
a) pierwszy zastępca kierownika,
b) drugi zastępca kierownika;
3) 10 ratowników podzielonych na 3 drużyny:
a) ratownictwa ogólnego – 4 osoby,
b) porządkowo-ochronną – 4 osoby,
c) ochrony i ewakuacji zabytków – 2 osoby.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2017-05-04 do 2018-06-17
[1] W skład zespołu wchodzi 13 osób powołanych przez dyrektora generalnego urzędu spośród pracowników urzędu, w tym:
1) kierownik zespołu;
2) zastępcy kierownika:
a) pierwszy zastępca kierownika,
b) drugi zastępca kierownika;
3) 10 ratowników podzielonych na 3 drużyny:
a) ratownictwa ogólnego – 4 osoby,
b) porządkowo-ochronną – 4 osoby,
c) ochrony i ewakuacji zabytków – 2 osoby.
[1] § 3 w brzmieniu ustalonym przez § 1 rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 7 kwietnia 2017 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie utworzenia formacji obrony cywilnej (Dz.U. poz. 800). Zmiana weszła w życie 4 maja 2017 r.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2007-07-20 do 2017-05-03
W skład zespołu wchodzą 42 osoby, w tym:
1) kierownik zespołu – kierownik komórki organizacyjnej urzędu właściwej do spraw administracyjno-gospodarczych;
2) zastępcy kierownika:
a) pierwszy zastępca kierownika – zastępca kierownika komórki organizacyjnej urzędu właściwej do spraw administracyjno-gospodarczych,
b) drugi zastępca kierownika – naczelnik wydziału gospodarczego komórki organizacyjnej urzędu właściwej do spraw administracyjno-gospodarczych;
3) specjalista do spraw ochrony – pracownik komórki organizacyjnej urzędu właściwej do spraw administracyjno-gospodarczych, zatrudniony na stanowisku, na którym realizowane są zadania z zakresu ochrony obiektów;
4) specjalista do spraw obrony cywilnej – pracownik komórki organizacyjnej urzędu właściwej do spraw administracyjno-gospodarczych, zatrudniony na stanowisku, na którym realizowane są zadania z zakresu obrony cywilnej;
5) specjalista do spraw ochrony zabytków – pracownik komórki organizacyjnej urzędu właściwej do spraw administracyjno-gospodarczych, zatrudniony na stanowisku, na którym realizowane są zadania z zakresu ochrony zabytków;
6) 36 ratowników, powołanych spośród pracowników urzędu, podzielonych na 3 drużyny:
a) ratownictwa ogólnego,
b) porządkowo-ochronną,
c) ochrony i ewakuacji zabytków.