Wersja obowiązująca od 2018.05.23 do 2023.01.01 (Dz.U.2018.976 tekst jednolity)
§ 7. [Informacje zawarte w legitymacji] Legitymacja zawiera następujące informacje:
1) numer legitymacji;
2) imię emeryta lub rencisty;
3) nazwisko emeryta lub rencisty;
4) numer PESEL;
5) rodzaj świadczenia;
6) określenie terminu ważności legitymacji;
7) informację wskazującą na warunki ważnego posługiwania się dokumentem;
8) oznaczenie organu rentowego, który wydał legitymację, imię, nazwisko i podpis jego kierownika;
9) miejsce i datę wystawienia.
Wersja obowiązująca od 2018.05.23 do 2023.01.01 (Dz.U.2018.976 tekst jednolity)
§ 7. [Informacje zawarte w legitymacji] Legitymacja zawiera następujące informacje:
1) numer legitymacji;
2) imię emeryta lub rencisty;
3) nazwisko emeryta lub rencisty;
4) numer PESEL;
5) rodzaj świadczenia;
6) określenie terminu ważności legitymacji;
7) informację wskazującą na warunki ważnego posługiwania się dokumentem;
8) oznaczenie organu rentowego, który wydał legitymację, imię, nazwisko i podpis jego kierownika;
9) miejsce i datę wystawienia.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2017.02.01 do 2018.05.22
[Informacje zawarte w legitymacji] Legitymacja zawiera następujące informacje:
1) numer legitymacji;
2) imię emeryta lub rencisty;
3) nazwisko emeryta lub rencisty;
4) numer PESEL;
5) [3] rodzaj świadczenia;
6) określenie terminu ważności legitymacji;
7) informację wskazującą na warunki ważnego posługiwania się dokumentem;
8) oznaczenie organu rentowego, który wydał legitymację, imię, nazwisko i podpis jego kierownika;
9) miejsce i datę wystawienia.
[3] § 7 pkt 5 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 3 rozporządzenia Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 25 stycznia 2017 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie wzoru legitymacji emeryta-rencisty oraz trybu jej wydawania, wymiany lub zwrotu (Dz.U. poz. 197). Zmiana weszła w życie 1 lutego 2017 r.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2004.10.02 do 2017.01.31
Legitymacja zawiera następujące informacje:
1) numer legitymacji;
2) imię emeryta lub rencisty;
3) nazwisko emeryta lub rencisty;
4) numer PESEL;
5) numer i symbol świadczenia;
6) określenie terminu ważności legitymacji;
7) informację wskazującą na warunki ważnego posługiwania się dokumentem;
8) oznaczenie organu rentowego, który wydał legitymację, imię, nazwisko i podpis jego kierownika;
9) miejsce i datę wystawienia.