Wersja obowiązująca od 2018-05-21 (Dz.U.2018.952 tekst jednolity)
[Obowiązki naczelnika sekcji eksploatacji na stacji granicznej, o której mowa w § 2 ust. 1 ] Naczelnik sekcji eksploatacji na stacji granicznej, o której mowa w § 2 ust. 1, lub upoważniony przez niego pracownik tej stacji jest obowiązany informować właściwego komendanta placówki Straży Granicznej, a w przypadku gdy w przejściu kolejowym wykonywane są czynności w ramach dozoru celnego oraz kontroli sanitarnej, weterynaryjnej i fitosanitarnej – również właściwego naczelnika urzędu celno-skarbowego, kierownika placówki granicznej kontroli sanitarnej, weterynaryjnej i fitosanitarnej, o:
1) planowanym przybyciu, opóźnieniu lub odwołaniu pociągu mającego przekroczyć granicę państwową – niezwłocznie po otrzymaniu odpowiedniego zawiadomienia;
2) przybyciu na granicę państwową dodatkowego pociągu pasażerskiego – najpóźniej na 8 godzin przed jego przybyciem, lub dodatkowego pociągu towarowego mającego przekroczyć granicę państwową – najpóźniej na 2 godziny przed jego przybyciem.
Wersja obowiązująca od 2018-05-21 (Dz.U.2018.952 tekst jednolity)
[Obowiązki naczelnika sekcji eksploatacji na stacji granicznej, o której mowa w § 2 ust. 1 ] Naczelnik sekcji eksploatacji na stacji granicznej, o której mowa w § 2 ust. 1, lub upoważniony przez niego pracownik tej stacji jest obowiązany informować właściwego komendanta placówki Straży Granicznej, a w przypadku gdy w przejściu kolejowym wykonywane są czynności w ramach dozoru celnego oraz kontroli sanitarnej, weterynaryjnej i fitosanitarnej – również właściwego naczelnika urzędu celno-skarbowego, kierownika placówki granicznej kontroli sanitarnej, weterynaryjnej i fitosanitarnej, o:
1) planowanym przybyciu, opóźnieniu lub odwołaniu pociągu mającego przekroczyć granicę państwową – niezwłocznie po otrzymaniu odpowiedniego zawiadomienia;
2) przybyciu na granicę państwową dodatkowego pociągu pasażerskiego – najpóźniej na 8 godzin przed jego przybyciem, lub dodatkowego pociągu towarowego mającego przekroczyć granicę państwową – najpóźniej na 2 godziny przed jego przybyciem.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2017-03-01 do 2018-05-20
Naczelnik sekcji eksploatacji na stacji granicznej, o której mowa w § 2 ust. 1, lub upoważniony przez niego pracownik tej stacji jest obowiązany informować właściwego komendanta placówki Straży Granicznej, a w przypadku gdy w przejściu kolejowym wykonywane są czynności w ramach dozoru celnego oraz kontroli sanitarnej, weterynaryjnej i fitosanitarnej – również właściwego naczelnika urzędu celno-skarbowego [6] , kierownika placówki granicznej kontroli sanitarnej, weterynaryjnej i fitosanitarnej, o:
1) planowanym przybyciu, opóźnieniu lub odwołaniu pociągu mającego przekroczyć granicę państwową – niezwłocznie po otrzymaniu odpowiedniego zawiadomienia;
2) przybyciu na granicę państwową dodatkowego pociągu pasażerskiego – najpóźniej na 8 godzin przed jego przybyciem, lub dodatkowego pociągu towarowego mającego przekroczyć granicę państwową – najpóźniej na 2 godziny przed jego przybyciem.
[6] § 7 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 2 rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 23 lutego 2017 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie sposobu ustalania zasięgu terytorialnego przejść granicznych (Dz.U. poz. 376). Zmiana weszła w życie 1 marca 2017 r.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2008-08-18 do 2017-02-28
Naczelnik sekcji eksploatacji na stacji granicznej, o której mowa w § 2 ust. 1, lub upoważniony przez niego pracownik tej stacji jest obowiązany informować właściwego komendanta placówki Straży Granicznej, a w przypadku gdy w przejściu kolejowym wykonywane są czynności w ramach dozoru celnego oraz kontroli sanitarnej, weterynaryjnej i fitosanitarnej – również właściwego naczelnika urzędu celnego, kierownika placówki granicznej kontroli sanitarnej, weterynaryjnej i fitosanitarnej, o:
1) planowanym przybyciu, opóźnieniu lub odwołaniu pociągu mającego przekroczyć granicę państwową – niezwłocznie po otrzymaniu odpowiedniego zawiadomienia;
2) przybyciu na granicę państwową dodatkowego pociągu pasażerskiego – najpóźniej na 8 godzin przed jego przybyciem, lub dodatkowego pociągu towarowego mającego przekroczyć granicę państwową – najpóźniej na 2 godziny przed jego przybyciem.