Wersja obowiązująca od 2018-10-20 do 2019-09-06
[Podpis dyrektora szkoły] 1. Na drukach, o których mowa w § 30 ust. 3, oraz na legitymacjach szkolnych, o których mowa w § 2 ust. 4, w miejscu przeznaczonym we wzorze na podpis dyrektora, w przypadku:
1) szkoły podstawowej – podpis składa dyrektor ośmioletniej szkoły podstawowej, w którą dotychczasowa sześcioletnia szkoła podstawowa została przekształcona;
2) dotychczasowego gimnazjum – podpis składa dyrektor dotychczasowego gimnazjum albo dyrektor szkoły innego typu, do której dotychczasowe gimnazjum zostało włączone lub w którą zostało przekształcone;
3) dotychczasowej zasadniczej szkoły zawodowej – podpis składa dyrektor branżowej szkoły I stopnia, w którą dotychczasowa zasadnicza szkoła zawodowa została przekształcona;
4) dotychczasowego trzyletniego liceum ogólnokształcącego – podpis składa dyrektor dotychczasowego trzyletniego liceum ogólnokształcącego albo dyrektor czteroletniego liceum ogólnokształcącego, w które dotychczasowe trzyletnie liceum ogólnokształcące zostało przekształcone;
5) dotychczasowego czteroletniego technikum – podpis składa dyrektor dotychczasowego czteroletniego technikum albo dyrektor pięcioletniego technikum, w które dotychczasowe czteroletnie technikum zostało przekształcone;
6) dotychczasowej szkoły policealnej – podpis składa dyrektor szkoły policealnej, w którą dotychczasowa szkoła policealna została przekształcona;
7) dotychczasowej szkoły specjalnej przysposabiającej do pracy dla uczniów z upośledzeniem umysłowym w stopniu umiarkowanym lub znacznym oraz dla uczniów z niepełnosprawnościami sprzężonymi – podpis składa dyrektor szkoły specjalnej przysposabiającej do pracy, w którą dotychczasowa szkoła specjalna przysposabiająca do pracy dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym lub znacznym oraz dla uczniów z niepełnosprawnościami sprzężonymi została przekształcona;
8) branżowej szkoły I stopnia – podpis składa dyrektor branżowej szkoły I stopnia;
9) branżowej szkoły II stopnia – podpis składa dyrektor branżowej szkoły II stopnia;
10) szkoły podstawowej dla dorosłych – podpis składa dyrektor szkoły podstawowej dla dorosłych, w którą dotychczasowa szkoła podstawowa dla dorosłych została przekształcona;
11) dotychczasowego gimnazjum dla dorosłych – podpis składa dyrektor gimnazjum dla dorosłych albo dyrektor szkoły dla dorosłych innego typu, do której dotychczasowe gimnazjum dla dorosłych zostało włączone lub w którą zostało przekształcone;
12) dotychczasowego trzyletniego liceum ogólnokształcącego dla dorosłych – podpis składa dyrektor dotychczasowego trzyletniego liceum ogólnokształcącego dla dorosłych albo dyrektor czteroletniego liceum ogólnokształcącego dla dorosłych, w które dotychczasowe trzyletnie liceum ogólnokształcące zostało przekształcone.
2. W przypadku e-legitymacji szkolnych i mLegitymacji szkolnych [14] , o których mowa w § 2 ust. 4, w miejscu przeznaczonym we wzorze na podpis dyrektora wpisuje się imię i nazwisko dyrektora, o którym mowa odpowiednio w ust. 1.
[14] § 32 ust. 2 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 6 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 16 października 2018 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie świadectw, dyplomów państwowych i innych druków szkolnych (Dz.U. poz. 2011). Zmiana weszła w życie 20 października 2018 r.
Wersja obowiązująca od 2018-10-20 do 2019-09-06
[Podpis dyrektora szkoły] 1. Na drukach, o których mowa w § 30 ust. 3, oraz na legitymacjach szkolnych, o których mowa w § 2 ust. 4, w miejscu przeznaczonym we wzorze na podpis dyrektora, w przypadku:
1) szkoły podstawowej – podpis składa dyrektor ośmioletniej szkoły podstawowej, w którą dotychczasowa sześcioletnia szkoła podstawowa została przekształcona;
2) dotychczasowego gimnazjum – podpis składa dyrektor dotychczasowego gimnazjum albo dyrektor szkoły innego typu, do której dotychczasowe gimnazjum zostało włączone lub w którą zostało przekształcone;
3) dotychczasowej zasadniczej szkoły zawodowej – podpis składa dyrektor branżowej szkoły I stopnia, w którą dotychczasowa zasadnicza szkoła zawodowa została przekształcona;
4) dotychczasowego trzyletniego liceum ogólnokształcącego – podpis składa dyrektor dotychczasowego trzyletniego liceum ogólnokształcącego albo dyrektor czteroletniego liceum ogólnokształcącego, w które dotychczasowe trzyletnie liceum ogólnokształcące zostało przekształcone;
5) dotychczasowego czteroletniego technikum – podpis składa dyrektor dotychczasowego czteroletniego technikum albo dyrektor pięcioletniego technikum, w które dotychczasowe czteroletnie technikum zostało przekształcone;
6) dotychczasowej szkoły policealnej – podpis składa dyrektor szkoły policealnej, w którą dotychczasowa szkoła policealna została przekształcona;
7) dotychczasowej szkoły specjalnej przysposabiającej do pracy dla uczniów z upośledzeniem umysłowym w stopniu umiarkowanym lub znacznym oraz dla uczniów z niepełnosprawnościami sprzężonymi – podpis składa dyrektor szkoły specjalnej przysposabiającej do pracy, w którą dotychczasowa szkoła specjalna przysposabiająca do pracy dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym lub znacznym oraz dla uczniów z niepełnosprawnościami sprzężonymi została przekształcona;
8) branżowej szkoły I stopnia – podpis składa dyrektor branżowej szkoły I stopnia;
9) branżowej szkoły II stopnia – podpis składa dyrektor branżowej szkoły II stopnia;
10) szkoły podstawowej dla dorosłych – podpis składa dyrektor szkoły podstawowej dla dorosłych, w którą dotychczasowa szkoła podstawowa dla dorosłych została przekształcona;
11) dotychczasowego gimnazjum dla dorosłych – podpis składa dyrektor gimnazjum dla dorosłych albo dyrektor szkoły dla dorosłych innego typu, do której dotychczasowe gimnazjum dla dorosłych zostało włączone lub w którą zostało przekształcone;
12) dotychczasowego trzyletniego liceum ogólnokształcącego dla dorosłych – podpis składa dyrektor dotychczasowego trzyletniego liceum ogólnokształcącego dla dorosłych albo dyrektor czteroletniego liceum ogólnokształcącego dla dorosłych, w które dotychczasowe trzyletnie liceum ogólnokształcące zostało przekształcone.
2. W przypadku e-legitymacji szkolnych i mLegitymacji szkolnych [14] , o których mowa w § 2 ust. 4, w miejscu przeznaczonym we wzorze na podpis dyrektora wpisuje się imię i nazwisko dyrektora, o którym mowa odpowiednio w ust. 1.
[14] § 32 ust. 2 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 6 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 16 października 2018 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie świadectw, dyplomów państwowych i innych druków szkolnych (Dz.U. poz. 2011). Zmiana weszła w życie 20 października 2018 r.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2018-05-19 do 2018-10-19
[Podpis dyrektora szkoły] 1. Na drukach, o których mowa w § 30 ust. 3, oraz na legitymacjach szkolnych, o których mowa w § 2 ust. 4, w miejscu przeznaczonym we wzorze na podpis dyrektora, w przypadku:
1) szkoły podstawowej – podpis składa dyrektor ośmioletniej szkoły podstawowej, w którą dotychczasowa sześcioletnia szkoła podstawowa została przekształcona;
2) dotychczasowego gimnazjum – podpis składa dyrektor dotychczasowego gimnazjum albo dyrektor szkoły innego typu, do której dotychczasowe gimnazjum zostało włączone lub w którą zostało przekształcone;
3) dotychczasowej zasadniczej szkoły zawodowej – podpis składa dyrektor branżowej szkoły I stopnia, w którą dotychczasowa zasadnicza szkoła zawodowa została przekształcona;
4) dotychczasowego trzyletniego liceum ogólnokształcącego – podpis składa dyrektor dotychczasowego trzyletniego liceum ogólnokształcącego albo dyrektor czteroletniego liceum ogólnokształcącego, w które dotychczasowe trzyletnie liceum ogólnokształcące zostało przekształcone;
5) dotychczasowego czteroletniego technikum – podpis składa dyrektor dotychczasowego czteroletniego technikum albo dyrektor pięcioletniego technikum, w które dotychczasowe czteroletnie technikum zostało przekształcone;
6) dotychczasowej szkoły policealnej – podpis składa dyrektor szkoły policealnej, w którą dotychczasowa szkoła policealna została przekształcona;
7) dotychczasowej szkoły specjalnej przysposabiającej do pracy dla uczniów z upośledzeniem umysłowym w stopniu umiarkowanym lub znacznym oraz dla uczniów z niepełnosprawnościami sprzężonymi – podpis składa dyrektor szkoły specjalnej przysposabiającej do pracy, w którą dotychczasowa szkoła specjalna przysposabiająca do pracy dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym lub znacznym oraz dla uczniów z niepełnosprawnościami sprzężonymi została przekształcona;
8) branżowej szkoły I stopnia – podpis składa dyrektor branżowej szkoły I stopnia;
9) branżowej szkoły II stopnia – podpis składa dyrektor branżowej szkoły II stopnia;
10) szkoły podstawowej dla dorosłych – podpis składa dyrektor szkoły podstawowej dla dorosłych, w którą dotychczasowa szkoła podstawowa dla dorosłych została przekształcona;
11) dotychczasowego gimnazjum dla dorosłych – podpis składa dyrektor gimnazjum dla dorosłych albo dyrektor szkoły dla dorosłych innego typu, do której dotychczasowe gimnazjum dla dorosłych zostało włączone lub w którą zostało przekształcone;
12) dotychczasowego trzyletniego liceum ogólnokształcącego dla dorosłych – podpis składa dyrektor dotychczasowego trzyletniego liceum ogólnokształcącego dla dorosłych albo dyrektor czteroletniego liceum ogólnokształcącego dla dorosłych, w które dotychczasowe trzyletnie liceum ogólnokształcące zostało przekształcone.
2. W przypadku e-legitymacji szkolnych, o których mowa w § 2 ust. 4, w miejscu przeznaczonym we wzorze na podpis dyrektora wpisuje się imię i nazwisko dyrektora, o którym mowa odpowiednio w ust. 1.