history Historia zmian
zamknij

Wersja obowiązująca od 2018-02-22 do 2018-10-01    (Dz.U.2018.402 tekst jednolity)

§ 2. [Wniosek o przyznanie uprawnienia do nadawania stopnia doktora lub doktora habilitowanego ] 1. Wniosek o przyznanie uprawnienia do nadawania stopnia doktora lub doktora habilitowanego, zwany dalej „wnioskiem”, zgłasza kierownik jednostki organizacyjnej ubiegającej się o uzyskanie uprawnienia do nadawania tych stopni, zwanej dalej „jednostką”, na podstawie uchwały rady jednostki.

2. Wzór wniosku określa załącznik nr 1 do rozporządzenia.

3. Wnioski składa się:

1) w postaci papierowej, w dwóch egzemplarzach, albo

2) w formie dokumentu elektronicznego opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym, za pomocą środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2017 r. poz. 1219).

Wersja obowiązująca od 2018-02-22 do 2018-10-01    (Dz.U.2018.402 tekst jednolity)

§ 2. [Wniosek o przyznanie uprawnienia do nadawania stopnia doktora lub doktora habilitowanego ] 1. Wniosek o przyznanie uprawnienia do nadawania stopnia doktora lub doktora habilitowanego, zwany dalej „wnioskiem”, zgłasza kierownik jednostki organizacyjnej ubiegającej się o uzyskanie uprawnienia do nadawania tych stopni, zwanej dalej „jednostką”, na podstawie uchwały rady jednostki.

2. Wzór wniosku określa załącznik nr 1 do rozporządzenia.

3. Wnioski składa się:

1) w postaci papierowej, w dwóch egzemplarzach, albo

2) w formie dokumentu elektronicznego opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym, za pomocą środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2017 r. poz. 1219).

Wersja archiwalna obowiązująca od 2017-01-27 do 2018-02-21

[Wniosek] 1. Wniosek o przyznanie uprawnienia do nadawania stopnia doktora lub doktora habilitowanego, zwany dalej „wnioskiem”, zgłasza kierownik jednostki organizacyjnej ubiegającej się o uzyskanie uprawnienia do nadawania tych stopni, zwanej dalej „jednostką”, na podstawie uchwały rady jednostki.

2. Wzór wniosku określa załącznik nr 1 do rozporządzenia.

3. [1] Wnioski składa się:

1) w postaci papierowej, w dwóch egzemplarzach, albo

2) w formie dokumentu elektronicznego opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym, za pomocą środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2016 r. poz. 1030 i 1579).

[1] § 2 ust. 3 w brzmieniu ustalonym przez § 1 rozporządzenia Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 4 stycznia 2017 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie trybu zgłaszania wniosków o przyznanie uprawnienia do nadawania stopni doktora i doktora habilitowanego (Dz.U. poz. 75). Zmiana weszła w życie 27 stycznia 2017 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2013-04-23 do 2017-01-26    (Dz.U.2013.485 tekst jednolity)

[Wniosek] 1. Wniosek o przyznanie uprawnienia do nadawania stopnia doktora lub doktora habilitowanego, zwany dalej „wnioskiem”, zgłasza kierownik jednostki organizacyjnej ubiegającej się o uzyskanie uprawnienia do nadawania tych stopni, zwanej dalej „jednostką”, na podstawie uchwały rady jednostki.

2. Wzór wniosku określa załącznik nr 1 do rozporządzenia.

3. Wnioski można składać w formie papierowej lub elektronicznej opatrzone bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu w rozumieniu ustawy z dnia 18 września 2001 r. o podpisie elektronicznym (Dz. U. z 2013 r. poz. 262). W przypadku złożenia wniosku w formie papierowej jednostka wchodząca w skład uczelni składa wniosek w dwóch egzemplarzach, inne jednostki – w jednym egzemplarzu.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2011-10-01 do 2013-04-22

 1. Wniosek o przyznanie uprawnienia do nadawania stopnia doktora lub doktora habilitowanego, zwany dalej „wnioskiem”, zgłasza kierownik jednostki organizacyjnej ubiegającej się o uzyskanie uprawnienia do nadawania tych stopni, zwanej dalej „jednostką”, na podstawie uchwały rady jednostki.

2. Wzór wniosku określa załącznik nr 1 do rozporządzenia.

3. Wnioski można składać w formie papierowej lub elektronicznej opatrzone bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu w rozumieniu ustawy z dnia 18 września 2001 r. o podpisie elektronicznym (Dz. U. Nr 130, poz. 1450, z późn. zm.3)). W przypadku złożenia wniosku w formie papierowej jednostka wchodząca w skład uczelni składa wniosek w dwóch egzemplarzach, inne jednostki – w jednym egzemplarzu.