Wersja obowiązująca od 2017-11-24 do 2018-04-30 (Dz.U.2017.2168 tekst jednolity)
(uchylony)
Wersja obowiązująca od 2017-11-24 do 2018-04-30 (Dz.U.2017.2168 tekst jednolity)
(uchylony)
Wersja archiwalna obowiązująca od 2016-11-10 do 2017-11-23 (Dz.U.2016.1829 tekst jednolity)
(uchylony)
Wersja archiwalna obowiązująca od 2015-04-29 do 2016-11-09 (Dz.U.2015.584 tekst jednolity)
(uchylony)
Wersja archiwalna obowiązująca od 2013-06-11 do 2015-04-28 (Dz.U.2013.672 tekst jednolity)
(uchylony).
Wersja archiwalna obowiązująca od 2010-11-24 do 2013-06-10 (Dz.U.2010.220.1447 tekst jednolity)
(uchylony).
Wersja archiwalna obowiązująca od 2009-03-07 do 2010-11-23
Wersja archiwalna obowiązująca od 2007-08-28 do 2009-03-06 (Dz.U.2007.155.1095 tekst jednolity)
Minister właściwy do spraw gospodarki po zasięgnięciu opinii ministra właściwego do spraw informatyzacji określi, w drodze rozporządzenia:
1) wzór urzędowy, sposób i miejsce udostępniania formularzy wniosków o wpis do ewidencji, uwzględniając warunki powszechnej dostępności formularzy oraz uwzględniając prowadzenie ewidencji w systemie informatycznym;
2) szczegółową treść wpisów, uwzględniając treść wniosku i zakres wpisów dokonywanych z urzędu;
3) organizację oraz szczegółowy sposób prowadzenia Centralnej Informacji oraz ewidencji, uwzględniając potrzebę zapewnienia sprawnego obiegu informacji oraz zakres danych objętych wpisem do ewidencji;
4) tryb przekazywania przez organy ewidencyjne danych ewidencyjnych do Centralnej Informacji, uwzględniając sposób wykorzystania systemów teleinformatycznych;
5) tryb wydawania zaświadczeń o treści wpisów i udzielania pisemnych informacji o wpisie przez oddziały, o których mowa w art. 41 ust. 1, uwzględniając jawność i powszechny dostęp do danych zawartych w ewidencji.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2004-08-21 do 2007-08-27
[Delegacja] Minister właściwy do spraw gospodarki po zasięgnięciu opinii ministra właściwego do spraw informatyzacji określi, w drodze rozporządzenia:
1) wzór urzędowy, sposób i miejsce udostępniania formularzy wniosków o wpis do ewidencji, uwzględniając warunki powszechnej dostępności formularzy oraz uwzględniając prowadzenie ewidencji w systemie informatycznym;
2) szczegółową treść wpisów, uwzględniając treść wniosku i zakres wpisów dokonywanych z urzędu;
3) organizację oraz szczegółowy sposób prowadzenia Centralnej Informacji oraz ewidencji, uwzględniając potrzebę zapewnienia sprawnego obiegu informacji oraz zakres danych objętych wpisem do ewidencji;
4) tryb przekazywania przez organy ewidencyjne danych ewidencyjnych do Centralnej Informacji, uwzględniając sposób wykorzystania systemów teleinformatycznych;
5) tryb wydawania zaświadczeń o treści wpisów i udzielania pisemnych informacji o wpisie przez oddziały, o których mowa w art. 41 ust. 1, uwzględniając jawność i powszechny dostęp do danych zawartych w ewidencji.