history Historia zmian
zamknij

Wersja obowiązująca od 2017-11-24 do 2018-04-30    (Dz.U.2017.2168 tekst jednolity)

Art. 21. [Sprzedaż bezpośrednia lub sprzedaż na odległość - identyfikacja przedsiębiorcy ] Jeżeli przedsiębiorca oferuje towary lub usługi w sprzedaży bezpośredniej lub sprzedaży na odległość za pośrednictwem środków masowego przekazu, sieci teleinformatycznych lub druków bezadresowych, jest on obowiązany do podania w ofercie co najmniej następujących danych:

1) firmy przedsiębiorcy;

2) numeru identyfikacji podatkowej (NIP);

3) siedziby i adresu przedsiębiorcy.

Wersja obowiązująca od 2017-11-24 do 2018-04-30    (Dz.U.2017.2168 tekst jednolity)

Art. 21. [Sprzedaż bezpośrednia lub sprzedaż na odległość - identyfikacja przedsiębiorcy ] Jeżeli przedsiębiorca oferuje towary lub usługi w sprzedaży bezpośredniej lub sprzedaży na odległość za pośrednictwem środków masowego przekazu, sieci teleinformatycznych lub druków bezadresowych, jest on obowiązany do podania w ofercie co najmniej następujących danych:

1) firmy przedsiębiorcy;

2) numeru identyfikacji podatkowej (NIP);

3) siedziby i adresu przedsiębiorcy.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2016-11-10 do 2017-11-23    (Dz.U.2016.1829 tekst jednolity)

[Sprzedaż bezpośrednia lub sprzedaż na odległość - identyfikacja przedsiębiorcy ] Jeżeli przedsiębiorca oferuje towary lub usługi w sprzedaży bezpośredniej lub sprzedaży na odległość za pośrednictwem środków masowego przekazu, sieci teleinformatycznych lub druków bezadresowych, jest on obowiązany do podania w ofercie co najmniej następujących danych:

1) firmy przedsiębiorcy;

2) numeru identyfikacji podatkowej (NIP);

3) siedziby i adresu przedsiębiorcy.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2015-04-29 do 2016-11-09    (Dz.U.2015.584 tekst jednolity)

[Sprzedaż bezpośrednia lub sprzedaż na odległość - identyfikacja przedsiębiorcy ] Jeżeli przedsiębiorca oferuje towary lub usługi w sprzedaży bezpośredniej lub sprzedaży na odległość za pośrednictwem środków masowego przekazu, sieci teleinformatycznych lub druków bezadresowych, jest on obowiązany do podania w ofercie co najmniej następujących danych:

1) firmy przedsiębiorcy;

2) numeru identyfikacji podatkowej (NIP);

3) siedziby i adresu przedsiębiorcy.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2013-06-11 do 2015-04-28    (Dz.U.2013.672 tekst jednolity)

[Sprzedaż bezpośrednia lub sprzedaż na odległość - identyfikacja przedsiębiorcy] Jeżeli przedsiębiorca oferuje towary lub usługi w sprzedaży bezpośredniej lub sprzedaży na odległość za pośrednictwem środków masowego przekazu, sieci teleinformatycznych lub druków bezadresowych, jest on obowiązany do podania w ofercie co najmniej następujących danych:

1) firmy przedsiębiorcy;

2) numeru identyfikacji podatkowej (NIP);

3) siedziby i adresu przedsiębiorcy.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2011-09-01 do 2013-06-10

[Sprzedaż bezpośrednia lub sprzedaż na odległość - identyfikacja przedsiębiorcy] Jeżeli przedsiębiorca oferuje towary lub usługi w sprzedaży bezpośredniej lub sprzedaży na odległość za pośrednictwem środków masowego przekazu, sieci teleinformatycznych lub druków bezadresowych, jest on obowiązany do podania w ofercie co najmniej następujących danych:

1) firmy przedsiębiorcy;

2) [1] numeru identyfikacji podatkowej (NIP);

3) siedziby i adresu przedsiębiorcy.

[1] Art. 21 pkt 2 w brzmieniu ustalonym przez art. 38 pkt 1 ustawy z dnia 29 lipca 2011 r. o zmianie ustawy o zasadach ewidencji i identyfikacji podatników i płatników oraz niektórych innych ustaw (Dz.U. Nr 171, poz. 1016). Zmiana weszła w życie 1 września 2011 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2010-11-24 do 2011-08-31    (Dz.U.2010.220.1447 tekst jednolity)

[Sprzedaż bezpośrednia lub sprzedaż na odległość - identyfikacja przedsiębiorcy] Jeżeli przedsiębiorca oferuje towary lub usługi w sprzedaży bezpośredniej lub sprzedaży na odległość za pośrednictwem środków masowego przekazu, sieci teleinformatycznych lub druków bezadresowych, jest on obowiązany do podania w ofercie co najmniej następujących danych:

1) firmy przedsiębiorcy;

2) numeru identyfikacji podatkowej (NIP), o ile taki posiada;

3) siedziby i adresu przedsiębiorcy.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2010-04-10 do 2010-11-23

[Sprzedaż bezpośrednia lub sprzedaż na odległość - identyfikacja przedsiębiorcy] Jeżeli przedsiębiorca oferuje towary lub usługi w sprzedaży bezpośredniej lub sprzedaży na odległość za pośrednictwem środków masowego przekazu, sieci teleinformatycznych lub druków bezadresowych, jest on obowiązany do podania w ofercie co najmniej następujących danych:

1) firmy przedsiębiorcy;

2) [13] numeru identyfikacji podatkowej (NIP), o ile taki posiada;

3) siedziby i adresu przedsiębiorcy.

[13] Art. 21 pkt 2 w brzmieniu ustalonym przez art. 46 pkt 10 ustawy z dnia 4 marca 2010 r. o świadczeniu usług na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (Dz.U. Nr 47, poz. 278). Zmiana weszła w życie 10 kwietnia 2010 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2007-08-28 do 2010-04-09    (Dz.U.2007.155.1095 tekst jednolity)

Jeżeli przedsiębiorca oferuje towary lub usługi w sprzedaży bezpośredniej lub sprzedaży na odległość za pośrednictwem środków masowego przekazu, sieci teleinformatycznych lub druków bezadresowych, jest on obowiązany do podania w ofercie co najmniej następujących danych:

1) firmy przedsiębiorcy;

2) numeru identyfikacji podatkowej (NIP);

3) siedziby i adresu przedsiębiorcy.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2004-08-21 do 2007-08-27

[Sprzedaż bezpośrednia i na odległość] Jeżeli przedsiębiorca oferuje towary lub usługi w sprzedaży bezpośredniej lub sprzedaży na odległość za pośrednictwem środków masowego przekazu, sieci teleinformatycznych lub druków bezadresowych, jest on obowiązany do podania w ofercie co najmniej następujących danych:

1) firmy przedsiębiorcy;

2) numeru identyfikacji podatkowej (NIP);

3) siedziby i adresu przedsiębiorcy.