Wersja obowiązująca od 2017-10-26 (Dz.U.2017.1995 tekst jednolity)
[Raport wstępny] 1. Komisja przekazuje raporty wstępne Prezesowi Urzędu w postaci elektronicznej za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej, w jednym z formatów danych określonych w załączniku nr 2 do rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz. U. z 2016 r. poz. 113 i 1744), albo w postaci papierowej.
2. Raport wstępny sporządza się w formie pisemnej. Powinien on zawierać informacje o zdarzeniu, jak również o czynnikach mogących mieć ujemny wpływ na bezpieczeństwo lotów, które zostały ustalone do momentu jego sporządzenia.
3. (uchylony).
4. Komisja udostępnia na swojej stronie internetowej raporty wstępne z badania wypadku lotniczego, a w przypadku gdy jest to uzasadnione względami bezpieczeństwa wykonywania lotów – także z badania poważnego incydentu lotniczego.
Wersja obowiązująca od 2017-10-26 (Dz.U.2017.1995 tekst jednolity)
[Raport wstępny] 1. Komisja przekazuje raporty wstępne Prezesowi Urzędu w postaci elektronicznej za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej, w jednym z formatów danych określonych w załączniku nr 2 do rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz. U. z 2016 r. poz. 113 i 1744), albo w postaci papierowej.
2. Raport wstępny sporządza się w formie pisemnej. Powinien on zawierać informacje o zdarzeniu, jak również o czynnikach mogących mieć ujemny wpływ na bezpieczeństwo lotów, które zostały ustalone do momentu jego sporządzenia.
3. (uchylony).
4. Komisja udostępnia na swojej stronie internetowej raporty wstępne z badania wypadku lotniczego, a w przypadku gdy jest to uzasadnione względami bezpieczeństwa wykonywania lotów – także z badania poważnego incydentu lotniczego.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2017-09-01 do 2017-10-25
1. [1] Komisja przekazuje raporty wstępne Prezesowi Urzędu w postaci elektronicznej za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej, w jednym z formatów danych określonych w załączniku nr 2 do rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz. U. z 2016 r. poz. 113 i 1744), albo w postaci papierowej.
2. Raport wstępny sporządza się w formie pisemnej. Powinien on zawierać informacje o zdarzeniu, jak również o czynnikach mogących mieć ujemny wpływ na bezpieczeństwo lotów, które zostały ustalone do momentu jego sporządzenia.
3. [2] (uchylony)
4. [3] Komisja udostępnia na swojej stronie internetowej raporty wstępne z badania wypadku lotniczego, a w przypadku gdy jest to uzasadnione względami bezpieczeństwa wykonywania lotów – także z badania poważnego incydentu lotniczego.
[1] § 26 ust. 1 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 1 lit. a) rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 3 sierpnia 2017 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie wypadków i incydentów lotniczych (Dz.U. poz. 1539). Zmiana weszła w życie 1 września 2017 r.
[2] § 26 ust. 3 uchylony przez § 1 pkt 1 lit. b) rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 3 sierpnia 2017 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie wypadków i incydentów lotniczych (Dz.U. poz. 1539). Zmiana weszła w życie 1 września 2017 r.
[3] § 26 ust. 4 dodany przez § 1 pkt 1 lit. c) rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 3 sierpnia 2017 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie wypadków i incydentów lotniczych (Dz.U. poz. 1539). Zmiana weszła w życie 1 września 2017 r.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2007-02-27 do 2017-08-31
1. Raporty wstępne przekazywane przez Komisję, zgodnie z art. 135 ust. 7 ustawy, Prezes Urzędu wykorzystuje w celu niezwłocznego rozpowszechnienia informacji uzyskanych w początkowym etapie badania zdarzenia lotniczego.
2. Raport wstępny sporządza się w formie pisemnej. Powinien on zawierać informacje o zdarzeniu, jak również o czynnikach mogących mieć ujemny wpływ na bezpieczeństwo lotów, które zostały ustalone do momentu jego sporządzenia.
3. Informacje, o których mowa w ust. 1, rozpowszechnia się z zachowaniem przepisów o ochronie danych osobowych.