Wersja obowiązująca od 2017-03-01 do 2018-02-24
[Informacja o rejestrze oświadczenia] 1. [6] Oświadczenie składa się w zamkniętej kopercie, na której czytelnie umieszcza się następujące dane funkcjonariusza: imię i nazwisko, imię ojca, rok urodzenia, nazwę jednostki organizacyjnej Krajowej Administracji Skarbowej, w której funkcjonariusz pełni służbę, oraz napis „oświadczenie o stanie majątkowym”.
2. Osoba przyjmująca oświadczenie zamieszcza na kopercie numer, pod którym oświadczenie zostało zarejestrowane zgodnie z odrębnymi przepisami.
[6] § 4 ust. 1 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 5 rozporządzenia Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 24 lutego 2017 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie postępowania w sprawach oświadczeń o stanie majątkowym funkcjonariuszy celnych (Dz.U. poz. 406). Zmiana weszła w życie 1 marca 2017 r.
Wersja obowiązująca od 2017-03-01 do 2018-02-24
[Informacja o rejestrze oświadczenia] 1. [6] Oświadczenie składa się w zamkniętej kopercie, na której czytelnie umieszcza się następujące dane funkcjonariusza: imię i nazwisko, imię ojca, rok urodzenia, nazwę jednostki organizacyjnej Krajowej Administracji Skarbowej, w której funkcjonariusz pełni służbę, oraz napis „oświadczenie o stanie majątkowym”.
2. Osoba przyjmująca oświadczenie zamieszcza na kopercie numer, pod którym oświadczenie zostało zarejestrowane zgodnie z odrębnymi przepisami.
[6] § 4 ust. 1 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 5 rozporządzenia Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 24 lutego 2017 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie postępowania w sprawach oświadczeń o stanie majątkowym funkcjonariuszy celnych (Dz.U. poz. 406). Zmiana weszła w życie 1 marca 2017 r.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2017-01-11 do 2017-02-28 (Dz.U.2017.65 tekst jednolity)
[Informacja o rejestrze oświadczenia ] 1. Oświadczenie składa się w zamkniętej kopercie, na której czytelnie umieszcza się następujące dane funkcjonariusza: imię i nazwisko, imię ojca, rok urodzenia, nazwę komórki organizacyjnej, w której funkcjonariusz pełni służbę, oraz napis „oświadczenie o stanie majątkowym”.
2. Osoba przyjmująca oświadczenie zamieszcza na kopercie numer, pod którym oświadczenie zostało zarejestrowane zgodnie z odrębnymi przepisami.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2011-11-23 do 2017-01-10
1. Oświadczenie składa się w zamkniętej kopercie, na której czytelnie umieszcza się następujące dane funkcjonariusza: imię i nazwisko, imię ojca, rok urodzenia, nazwę komórki organizacyjnej, w której funkcjonariusz pełni służbę, oraz napis „oświadczenie o stanie majątkowym”.
2. [2] Osoba przyjmująca oświadczenie zamieszcza na kopercie numer, pod którym oświadczenie zostało zarejestrowane zgodnie z odrębnymi przepisami.
[2] § 4 ust. 2 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 2 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 19 września 2011 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie postępowania w sprawach oświadczeń o stanie majątkowym funkcjonariuszy celnych (Dz.U. Nr 236, poz. 1397). Zmiana weszła w życie 23 listopada 2011 r.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2010-06-09 do 2011-11-22
1. Oświadczenie składa się w zamkniętej kopercie, na której czytelnie umieszcza się następujące dane funkcjonariusza: imię i nazwisko, imię ojca, rok urodzenia, nazwę komórki organizacyjnej, w której funkcjonariusz pełni służbę, oraz napis „oświadczenie o stanie majątkowym”.
2. Osoba przyjmująca oświadczenie zamieszcza na kopercie numer, pod którym oświadczenie zostało zarejestrowane w dzienniku ewidencji wykonanych dokumentów, oraz klauzulę „zastrzeżone”.