Wersja obowiązująca od 2017-03-01 do 2018-03-31
[Ewidencja, o której mowa w art. 138l ust. 1 pkt 2 ustawy o podatku akcyzowym ] 1. Ewidencja, o której mowa w art. 138l ust. 1 pkt 2 ustawy, zawiera:
1) nazwę i adres podmiotu prowadzącego skład podatkowy, w którym magazynowane są wyroby akcyzowe właściciela, o którym mowa w art. 13 ust. 3 ustawy, lub podmiotu, o którym mowa w art. 116 ust. 1 pkt 7 ustawy;
2) datę otrzymania banderol;
3) oznaczenie banderoli;
4) liczbę otrzymanych banderol;
5) datę wykorzystania banderol do naniesienia;
6) liczbę banderol:
a) wydanych do oznaczania,
b) wykorzystanych do naniesienia i nieuszkodzonych,
c) uszkodzonych:
– przy oznaczaniu,
– poza oznaczaniem,
d) utraconych:
– przy oznaczaniu,
– poza oznaczaniem,
e) zniszczonych:
– przy oznaczaniu,
– poza oznaczaniem;
7) stan banderol wraz z datą określenia tego stanu;
8) datę zwrotu banderol:
a) nieuszkodzonych i niewykorzystanych,
b) uszkodzonych;
9) liczbę banderol zwróconych właścicielowi, o którym mowa w art. 13 ust. 3 ustawy, lub podmiotowi, o którym mowa w art. 116 ust. 1 pkt 7 ustawy:
a) nieuszkodzonych i niewykorzystanych,
b) uszkodzonych:
– przy oznaczaniu,
– poza oznaczaniem.
2. Ewidencja prowadzona w formie papierowej zawiera dodatkowo:
1) podpis podmiotu prowadzącego skład podatkowy, w którym magazynowane są wyroby akcyzowe właściciela, o którym mowa w art. 13 ust. 3 ustawy, lub podmiotu, o którym mowa w art. 116 ust. 1 pkt 7 ustawy;
2) pieczęć właściwego naczelnika urzędu celno-skarbowego [9] .
3. Wzór ewidencji, o której mowa w art. 138l ust. 1 pkt 2 ustawy, określa załącznik nr 11 do rozporządzenia.
[9] § 42 ust. 2 pkt 2 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 1 rozporządzenia Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 22 lutego 2017 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie ewidencji i innych dokumentacji dotyczących wyrobów akcyzowych i znaków akcyzy (Dz.U. poz. 390). Zmiana weszła w życie 1 marca 2017 r.
Wersja obowiązująca od 2017-03-01 do 2018-03-31
[Ewidencja, o której mowa w art. 138l ust. 1 pkt 2 ustawy o podatku akcyzowym ] 1. Ewidencja, o której mowa w art. 138l ust. 1 pkt 2 ustawy, zawiera:
1) nazwę i adres podmiotu prowadzącego skład podatkowy, w którym magazynowane są wyroby akcyzowe właściciela, o którym mowa w art. 13 ust. 3 ustawy, lub podmiotu, o którym mowa w art. 116 ust. 1 pkt 7 ustawy;
2) datę otrzymania banderol;
3) oznaczenie banderoli;
4) liczbę otrzymanych banderol;
5) datę wykorzystania banderol do naniesienia;
6) liczbę banderol:
a) wydanych do oznaczania,
b) wykorzystanych do naniesienia i nieuszkodzonych,
c) uszkodzonych:
– przy oznaczaniu,
– poza oznaczaniem,
d) utraconych:
– przy oznaczaniu,
– poza oznaczaniem,
e) zniszczonych:
– przy oznaczaniu,
– poza oznaczaniem;
7) stan banderol wraz z datą określenia tego stanu;
8) datę zwrotu banderol:
a) nieuszkodzonych i niewykorzystanych,
b) uszkodzonych;
9) liczbę banderol zwróconych właścicielowi, o którym mowa w art. 13 ust. 3 ustawy, lub podmiotowi, o którym mowa w art. 116 ust. 1 pkt 7 ustawy:
a) nieuszkodzonych i niewykorzystanych,
b) uszkodzonych:
– przy oznaczaniu,
– poza oznaczaniem.
2. Ewidencja prowadzona w formie papierowej zawiera dodatkowo:
1) podpis podmiotu prowadzącego skład podatkowy, w którym magazynowane są wyroby akcyzowe właściciela, o którym mowa w art. 13 ust. 3 ustawy, lub podmiotu, o którym mowa w art. 116 ust. 1 pkt 7 ustawy;
2) pieczęć właściwego naczelnika urzędu celno-skarbowego [9] .
3. Wzór ewidencji, o której mowa w art. 138l ust. 1 pkt 2 ustawy, określa załącznik nr 11 do rozporządzenia.
[9] § 42 ust. 2 pkt 2 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 1 rozporządzenia Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 22 lutego 2017 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie ewidencji i innych dokumentacji dotyczących wyrobów akcyzowych i znaków akcyzy (Dz.U. poz. 390). Zmiana weszła w życie 1 marca 2017 r.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2017-01-01 do 2017-02-28
[Ewidencja, o której mowa w art. 138l ust. 1 pkt 2 ustawy o podatku akcyzowym ] 1. Ewidencja, o której mowa w art. 138l ust. 1 pkt 2 ustawy, zawiera:
1) nazwę i adres podmiotu prowadzącego skład podatkowy, w którym magazynowane są wyroby akcyzowe właściciela, o którym mowa w art. 13 ust. 3 ustawy, lub podmiotu, o którym mowa w art. 116 ust. 1 pkt 7 ustawy;
2) datę otrzymania banderol;
3) oznaczenie banderoli;
4) liczbę otrzymanych banderol;
5) datę wykorzystania banderol do naniesienia;
6) liczbę banderol:
a) wydanych do oznaczania,
b) wykorzystanych do naniesienia i nieuszkodzonych,
c) uszkodzonych:
– przy oznaczaniu,
– poza oznaczaniem,
d) utraconych:
– przy oznaczaniu,
– poza oznaczaniem,
e) zniszczonych:
– przy oznaczaniu,
– poza oznaczaniem;
7) stan banderol wraz z datą określenia tego stanu;
8) datę zwrotu banderol:
a) nieuszkodzonych i niewykorzystanych,
b) uszkodzonych;
9) liczbę banderol zwróconych właścicielowi, o którym mowa w art. 13 ust. 3 ustawy, lub podmiotowi, o którym mowa w art. 116 ust. 1 pkt 7 ustawy:
a) nieuszkodzonych i niewykorzystanych,
b) uszkodzonych:
– przy oznaczaniu,
– poza oznaczaniem.
2. Ewidencja prowadzona w formie papierowej zawiera dodatkowo:
1) podpis podmiotu prowadzącego skład podatkowy, w którym magazynowane są wyroby akcyzowe właściciela, o którym mowa w art. 13 ust. 3 ustawy, lub podmiotu, o którym mowa w art. 116 ust. 1 pkt 7 ustawy;
2) pieczęć właściwego naczelnika urzędu celnego.
3. Wzór ewidencji, o której mowa w art. 138l ust. 1 pkt 2 ustawy, określa załącznik nr 11 do rozporządzenia.