Wersja obowiązująca od 2024-08-24
[Dokument elektroniczny] 1. Dokumenty elektroniczne zawierające dane przygotowane w systemie wyliczania są opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, przez osoby uprawnione do reprezentowania podmiotu.
2. Podpisy osób uprawnionych, o których mowa w ust. 1, stanowią również potwierdzenie rzetelności i prawidłowości przekazywanych danych.
3. W celu przekazywania dokumentów elektronicznych Bankowy Fundusz Gwarancyjny udostępnia w sieci Internet aplikację, zwaną dalej „portalem internetowym”, umożliwiającą przesyłanie plików kanałem wykorzystującym protokół TLS [1].
4. [2] (uchylony)
5. Dokumenty elektroniczne, przed wysłaniem, kompresuje się do formatu archiwum RAR lub ZIP oraz szyfruje się udostępnionym w tym celu kluczem publicznym Bankowego Funduszu Gwarancyjnego.
[1] § 4 ust. 3 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 1 lit. a) rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 lutego 2024 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie wymogów dla systemów wyliczania utrzymywanych w podmiotach objętych systemem gwarantowania (Dz.U. poz. 250). Zmiana weszła w życie 24 sierpnia 2024 r.
[2] § 4 ust. 4 uchylony przez § 1 pkt 1 lit. b) rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 lutego 2024 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie wymogów dla systemów wyliczania utrzymywanych w podmiotach objętych systemem gwarantowania (Dz.U. poz. 250). Zmiana weszła w życie 24 sierpnia 2024 r.
Wersja obowiązująca od 2024-08-24
[Dokument elektroniczny] 1. Dokumenty elektroniczne zawierające dane przygotowane w systemie wyliczania są opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, przez osoby uprawnione do reprezentowania podmiotu.
2. Podpisy osób uprawnionych, o których mowa w ust. 1, stanowią również potwierdzenie rzetelności i prawidłowości przekazywanych danych.
3. W celu przekazywania dokumentów elektronicznych Bankowy Fundusz Gwarancyjny udostępnia w sieci Internet aplikację, zwaną dalej „portalem internetowym”, umożliwiającą przesyłanie plików kanałem wykorzystującym protokół TLS [1].
4. [2] (uchylony)
5. Dokumenty elektroniczne, przed wysłaniem, kompresuje się do formatu archiwum RAR lub ZIP oraz szyfruje się udostępnionym w tym celu kluczem publicznym Bankowego Funduszu Gwarancyjnego.
[1] § 4 ust. 3 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 1 lit. a) rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 lutego 2024 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie wymogów dla systemów wyliczania utrzymywanych w podmiotach objętych systemem gwarantowania (Dz.U. poz. 250). Zmiana weszła w życie 24 sierpnia 2024 r.
[2] § 4 ust. 4 uchylony przez § 1 pkt 1 lit. b) rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 lutego 2024 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie wymogów dla systemów wyliczania utrzymywanych w podmiotach objętych systemem gwarantowania (Dz.U. poz. 250). Zmiana weszła w życie 24 sierpnia 2024 r.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2016-10-09 do 2024-08-23
[Dokument elektroniczny] 1. Dokumenty elektroniczne zawierające dane przygotowane w systemie wyliczania są opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, przez osoby uprawnione do reprezentowania podmiotu.
2. Podpisy osób uprawnionych, o których mowa w ust. 1, stanowią również potwierdzenie rzetelności i prawidłowości przekazywanych danych.
3. W celu przekazywania dokumentów elektronicznych Bankowy Fundusz Gwarancyjny udostępnia w sieci Internet aplikację, zwaną dalej „portalem internetowym”, umożliwiającą przesyłanie plików kanałem wykorzystującym protokół SSL.
4. Podmiot zgłasza do Bankowego Funduszu Gwarancyjnego dane osób uprawnionych do reprezentowania podmiotu, wyposażonych w kwalifikowane certyfikaty podpisu elektronicznego, oraz osób obsługujących komunikację z Bankowym Funduszem Gwarancyjnym, wyposażonych w certyfikaty do uwierzytelnienia użytkownika w systemach teleinformatycznych.
5. Dokumenty elektroniczne, przed wysłaniem, kompresuje się do formatu archiwum RAR lub ZIP oraz szyfruje się udostępnionym w tym celu kluczem publicznym Bankowego Funduszu Gwarancyjnego.