Wersja obowiązująca od 2022.12.13

§ 24. [Wezwanie beneficjenta do usunięcia braków we wniosku] 1. Jeżeli wniosek o płatność nie został wypełniony poprawnie lub nie dołączono do niego wymaganych dokumentów, Agencja wzywa beneficjenta, na piśmie utrwalonym w postaci papierowej lub elektronicznej , do usunięcia braków w terminie 21 dni od dnia doręczenia wezwania.

2. Jeżeli beneficjent, pomimo wezwania, nie usunął braków w wyznaczonym terminie, Agencja wzywa ponownie beneficjenta, na piśmie utrwalonym w postaci papierowej lub elektronicznej , do usunięcia braków w terminie 14 dni od dnia doręczenia ponownego wezwania.

3. Jeżeli beneficjent, pomimo ponownego wezwania, nie usunął wszystkich braków, Agencja rozpatruje wniosek o płatność w takim zakresie, w jakim został on wypełniony, oraz na podstawie dołączonych i poprawnie sporządzonych dokumentów.

4. Agencja dokonuje wypłaty pomocy technicznej niezwłocznie po pozytywnym rozpatrzeniu wniosku o płatność, lecz nie później niż w terminie 3 miesięcy od dnia złożenia tego wniosku i nie później niż do dnia 31 grudnia 2025 r. [3] .

5. Do trybu rozpatrywania wniosku o płatność stosuje się odpowiednio przepisy § 16–18.

[3] § 24 ust. 4 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 3  rozporządzenia Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 18 listopada zmieniającego rozporządzenie w sprawie szczegółowych warunków i trybu przyznawania oraz wypłaty pomocy technicznej w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014–2020 (Dz.U. poz. 2442). Zmiana weszła w życie 13 grudnia 2022 r.

Wersja obowiązująca od 2022.12.13

§ 24. [Wezwanie beneficjenta do usunięcia braków we wniosku] 1. Jeżeli wniosek o płatność nie został wypełniony poprawnie lub nie dołączono do niego wymaganych dokumentów, Agencja wzywa beneficjenta, na piśmie utrwalonym w postaci papierowej lub elektronicznej , do usunięcia braków w terminie 21 dni od dnia doręczenia wezwania.

2. Jeżeli beneficjent, pomimo wezwania, nie usunął braków w wyznaczonym terminie, Agencja wzywa ponownie beneficjenta, na piśmie utrwalonym w postaci papierowej lub elektronicznej , do usunięcia braków w terminie 14 dni od dnia doręczenia ponownego wezwania.

3. Jeżeli beneficjent, pomimo ponownego wezwania, nie usunął wszystkich braków, Agencja rozpatruje wniosek o płatność w takim zakresie, w jakim został on wypełniony, oraz na podstawie dołączonych i poprawnie sporządzonych dokumentów.

4. Agencja dokonuje wypłaty pomocy technicznej niezwłocznie po pozytywnym rozpatrzeniu wniosku o płatność, lecz nie później niż w terminie 3 miesięcy od dnia złożenia tego wniosku i nie później niż do dnia 31 grudnia 2025 r. [3] .

5. Do trybu rozpatrywania wniosku o płatność stosuje się odpowiednio przepisy § 16–18.

[3] § 24 ust. 4 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 3  rozporządzenia Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 18 listopada zmieniającego rozporządzenie w sprawie szczegółowych warunków i trybu przyznawania oraz wypłaty pomocy technicznej w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014–2020 (Dz.U. poz. 2442). Zmiana weszła w życie 13 grudnia 2022 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2022.07.21 do 2022.12.12

§ 24. [Wezwanie beneficjenta do usunięcia braków we wniosku] 1. Jeżeli wniosek o płatność nie został wypełniony poprawnie lub nie dołączono do niego wymaganych dokumentów, Agencja wzywa beneficjenta, na piśmie utrwalonym w postaci papierowej lub elektronicznej [10] , do usunięcia braków w terminie 21 dni od dnia doręczenia wezwania.

2. Jeżeli beneficjent, pomimo wezwania, nie usunął braków w wyznaczonym terminie, Agencja wzywa ponownie beneficjenta, na piśmie utrwalonym w postaci papierowej lub elektronicznej [11] , do usunięcia braków w terminie 14 dni od dnia doręczenia ponownego wezwania.

3. Jeżeli beneficjent, pomimo ponownego wezwania, nie usunął wszystkich braków, Agencja rozpatruje wniosek o płatność w takim zakresie, w jakim został on wypełniony, oraz na podstawie dołączonych i poprawnie sporządzonych dokumentów.

4. Agencja dokonuje wypłaty pomocy technicznej niezwłocznie po pozytywnym rozpatrzeniu wniosku o płatność, lecz nie później niż w terminie 3 miesięcy od dnia złożenia tego wniosku.

5. Do trybu rozpatrywania wniosku o płatność stosuje się odpowiednio przepisy § 16–18.

[10] § 24 ust. 1 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 1 rozporządzenia Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 27 czerwca 2022 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie szczegółowych warunków i trybu przyznawania oraz wypłaty pomocy technicznej w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014–2020 (Dz.U. poz. 1420). Zmiana weszła w życie 21 lipca 2022 r.

[11] § 24 ust. 2 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 1 rozporządzenia Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 27 czerwca 2022 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie szczegółowych warunków i trybu przyznawania oraz wypłaty pomocy technicznej w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014–2020 (Dz.U. poz. 1420). Zmiana weszła w życie 21 lipca 2022 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2020.07.03 do 2022.07.20

§ 24. [Wezwanie beneficjenta do usunięcia braków we wniosku] 1. Jeżeli wniosek o płatność nie został wypełniony poprawnie lub nie dołączono do niego wymaganych dokumentów, Agencja wzywa beneficjenta, w formie pisemnej, do usunięcia braków w terminie 21 dni od dnia doręczenia wezwania.

2. Jeżeli beneficjent, pomimo wezwania, nie usunął braków w wyznaczonym terminie, Agencja wzywa ponownie beneficjenta, w formie pisemnej, do usunięcia braków w terminie 14 dni [19] od dnia doręczenia ponownego wezwania.

3. Jeżeli beneficjent, pomimo ponownego wezwania, nie usunął wszystkich braków, Agencja rozpatruje wniosek o płatność w takim zakresie, w jakim został on wypełniony, oraz na podstawie dołączonych i poprawnie sporządzonych dokumentów.

4. Agencja dokonuje wypłaty pomocy technicznej niezwłocznie po pozytywnym rozpatrzeniu wniosku o płatność, lecz nie później niż w terminie 3 miesięcy od dnia złożenia tego wniosku.

5. Do trybu rozpatrywania wniosku o płatność stosuje się odpowiednio przepisy § 16–18.

[19] § 24 ust. 2 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 5 rozporządzenia Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 18 czerwca 2020 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie szczegółowych warunków i trybu przyznawania oraz wypłaty pomocy technicznej w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014–2020 (Dz.U. poz. 1101). Zmiana weszła w życie 3 lipca 2020 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2016.10.05 do 2020.07.02

§ 24. [Wezwanie beneficjenta do usunięcia braków we wniosku ] 1. Jeżeli wniosek o płatność nie został wypełniony poprawnie lub nie dołączono do niego wymaganych dokumentów, Agencja wzywa beneficjenta, w formie pisemnej, do usunięcia braków w terminie 21 dni od dnia doręczenia wezwania.

2. Jeżeli beneficjent, pomimo wezwania, nie usunął braków w wyznaczonym terminie, Agencja wzywa ponownie beneficjenta, w formie pisemnej, do usunięcia braków w terminie 21 dni od dnia doręczenia ponownego wezwania.

3. Jeżeli beneficjent, pomimo ponownego wezwania, nie usunął wszystkich braków, Agencja rozpatruje wniosek o płatność w takim zakresie, w jakim został on wypełniony, oraz na podstawie dołączonych i poprawnie sporządzonych dokumentów.

4. Agencja dokonuje wypłaty pomocy technicznej niezwłocznie po pozytywnym rozpatrzeniu wniosku o płatność, lecz nie później niż w terminie 3 miesięcy od dnia złożenia tego wniosku.

5. Do trybu rozpatrywania wniosku o płatność stosuje się odpowiednio przepisy § 16–18.