Wersja obowiązująca od 2016.07.18 do 2018.01.01     (Dz.U.2016.1038 tekst jednolity)

§ 15f. [Urzędowe poświadczenia odbioru oraz zachowanie terminów dla dokumentów wysłanych drogą elektroniczną ] W zakresie wnoszenia wniosków lub innych dokumentów, urzędowego poświadczenia ich odbioru oraz zachowania terminów dla dokumentów wysłanych drogą elektroniczną stosuje się odpowiednio przepisy:

1) rozporządzenia wydanego na podstawie art. 16 ust. 3 ustawy o informatyzacji;

2) (uchylony).

Wersja obowiązująca od 2016.07.18 do 2018.01.01     (Dz.U.2016.1038 tekst jednolity)

§ 15f. [Urzędowe poświadczenia odbioru oraz zachowanie terminów dla dokumentów wysłanych drogą elektroniczną ] W zakresie wnoszenia wniosków lub innych dokumentów, urzędowego poświadczenia ich odbioru oraz zachowania terminów dla dokumentów wysłanych drogą elektroniczną stosuje się odpowiednio przepisy:

1) rozporządzenia wydanego na podstawie art. 16 ust. 3 ustawy o informatyzacji;

2) (uchylony).

Wersja archiwalna obowiązująca od 2014.11.05 do 2016.07.17     (Dz.U.2014.1522 tekst jednolity)

[Urzędowe poświadczenia odbioru oraz zachowanie terminów dla dokumentów wysłanych drogą elektroniczną ] W zakresie wnoszenia wniosków lub innych dokumentów, urzędowego poświadczenia ich odbioru oraz zachowania terminów dla dokumentów wysłanych drogą elektroniczną stosuje się odpowiednio przepisy:

1) rozporządzenia wydanego na podstawie art. 16 ust. 3 ustawy o informatyzacji;

2) (uchylony).

Wersja archiwalna obowiązująca od 2013.06.22 do 2014.11.04

§ 15f. W zakresie wnoszenia wniosków lub innych dokumentów, urzędowego poświadczenia ich odbioru oraz zachowania terminów dla dokumentów wysłanych drogą elektroniczną stosuje się odpowiednio przepisy:

1) rozporządzenia wydanego na podstawie art. 16 ust. 3 ustawy o informatyzacji;

2) [9] (uchylony).

[9] § 15f pkt 2 uchylony przez § 1 pkt 11 rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 19 czerwca 2013 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (Dz.U. poz. 710). Zmiana weszła w życie 22 czerwca 2013 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2011.01.01 do 2013.06.21

§ 15f. W zakresie wnoszenia wniosków lub innych dokumentów, urzędowego poświadczenia ich odbioru oraz zachowania terminów dla dokumentów wysłanych drogą elektroniczną stosuje się odpowiednio przepisy:

1) rozporządzenia wydanego na podstawie art. 16 ust. 3 ustawy o informatyzacji;

2) rozporządzenia wydanego na podstawie art. 391 § 2 Kodeksu postępowania administracyjnego.