Wersja obowiązująca od 2016.05.25 do 2017.03.01     (Dz.U.2016.720 tekst jednolity)

Art. 23. (uchylony)

Wersja obowiązująca od 2016.05.25 do 2017.03.01     (Dz.U.2016.720 tekst jednolity)

Art. 23. (uchylony)

Wersja archiwalna obowiązująca od 2015.04.21 do 2016.05.24     (Dz.U.2015.553 tekst jednolity)

Art. 23. (uchylony)

Wersja archiwalna obowiązująca od 2011.02.25 do 2015.04.20     (Dz.U.2011.41.214 tekst jednolity)

Art. 23. (uchylony).

Wersja archiwalna obowiązująca od 2004.01.20 do 2011.02.24     (Dz.U.2004.8.65 tekst jednolity)

(uchylony).

Wersja archiwalna obowiązująca od 2003.01.01 do 2004.01.19

[22] (skreślony).

[22] Art. 23 skreślony przez art. 6 pkt 6 ustawy z dnia 12 września 2002 r. o zmianie ustawy – Ordynacja podatkowa oraz o zmianie niektórych innych ustaw (Dz.U. Nr 169, poz. 1387). Zmiana weszła w życie 1 stycznia 2003 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2001.06.23 do 2002.12.31

[Zapoznawanie z ustaleniami kontroli] 1. Po zgromadzeniu dokumentacji czynności kontrolnych inspektor zapoznaje kontrolowanego z treścią dokumentów i ustaleniami kontroli.

2. Z czynności, o której mowa w ust. 1, sporządza się adnotację podpisaną także przez kontrolowanego.

3. Kontrolowany ma prawo, w terminie 3 dni od dnia zapoznania się z dokumentacją i ustaleniami kontroli, zażądać na piśmie:

1) uzupełnienia tej dokumentacji przez wskazanie czynności kontrolnych, które należałoby podjąć, i dokumentów, które należałoby włączyć do akt sprawy,

2) przeprowadzenia ponownej oceny zebranej dokumentacji z punktu widzenia możliwości weryfikacji ustaleń kontroli.

Wersja archiwalna obowiązująca od 1992.02.06

Art. 23. 1. Po zgromadzeniu dokumentacji czynności kontrolnych inspektor zapoznaje kontrolowanego z treścią dokumentów i ustaleniami kontroli.

2. Z czynności, o której mowa w ust. 1, sporządza się adnotację podpisaną także przez kontrolowanego.

3. Kontrolowany ma prawo, niezwłocznie lub najpóźniej w terminie 3 dni od dnia zapoznania się z dokumentacją i ustaleniami kontroli, zażądać na piśmie:

1) uzupełnienia tej dokumentacji przez wskazanie czynności kontrolnych, które należałoby podjąć, i dokumentów, które należałoby włączyć do akt sprawy,

2) przeprowadzenia ponownej oceny zebranej dokumentacji z punktu widzenia możliwości weryfikacji ustaleń kontroli.