Wersja obowiązująca od 2017-02-09 do 2017-06-21
[Etapy wnoszenia pisma przez użytkownika] [5] 1. Wniesienie pisma przez użytkownika dokonuje się kolejno przez:
1) utworzenie pisma z wykorzystaniem własnego oprogramowania przeznaczonego do edycji tekstów i zapisanie wytworzonego pisma w postaci elektronicznej;
2) wprowadzenie pisma w postaci elektronicznej, o której mowa w pkt 1, do systemu teleinformatycznego i opatrzenie go podpisem elektronicznym nadanym przez ten system, podpisem potwierdzonym profilem zaufanym ePUAP albo kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
2. Niezwłocznie po wniesieniu pisma system teleinformatyczny wytwarza elektroniczne zawiadomienie potwierdzające wniesienie pisma i automatycznie umieszcza je w odpowiednim repozytorium.
3. Doręczenie pisma za pośrednictwem systemu teleinformatycznego następuje przez umieszczenie tego pisma w systemie teleinformatycznym w sposób umożliwiający użytkownikowi zapoznanie się z jego treścią za pośrednictwem konta.
[5] § 10 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 5 rozporządzenia Ministra Sprawiedliwości z dnia 16 stycznia 2017 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie konta w systemie teleinformatycznym obsługującym zgłoszenie na wolne stanowisko asesorskie (Dz.U. poz. 160). Zmiana weszła w życie 9 lutego 2017 r.
Wersja obowiązująca od 2017-02-09 do 2017-06-21
[Etapy wnoszenia pisma przez użytkownika] [5] 1. Wniesienie pisma przez użytkownika dokonuje się kolejno przez:
1) utworzenie pisma z wykorzystaniem własnego oprogramowania przeznaczonego do edycji tekstów i zapisanie wytworzonego pisma w postaci elektronicznej;
2) wprowadzenie pisma w postaci elektronicznej, o której mowa w pkt 1, do systemu teleinformatycznego i opatrzenie go podpisem elektronicznym nadanym przez ten system, podpisem potwierdzonym profilem zaufanym ePUAP albo kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
2. Niezwłocznie po wniesieniu pisma system teleinformatyczny wytwarza elektroniczne zawiadomienie potwierdzające wniesienie pisma i automatycznie umieszcza je w odpowiednim repozytorium.
3. Doręczenie pisma za pośrednictwem systemu teleinformatycznego następuje przez umieszczenie tego pisma w systemie teleinformatycznym w sposób umożliwiający użytkownikowi zapoznanie się z jego treścią za pośrednictwem konta.
[5] § 10 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 5 rozporządzenia Ministra Sprawiedliwości z dnia 16 stycznia 2017 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie konta w systemie teleinformatycznym obsługującym zgłoszenie na wolne stanowisko asesorskie (Dz.U. poz. 160). Zmiana weszła w życie 9 lutego 2017 r.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2016-05-24 do 2017-02-08
[Etapy wnoszenia pisma przez użytkownika ] 1. Wniesienia pisma przez użytkownika dokonuje się kolejno przez:
1) utworzenie pisma z wykorzystaniem własnego oprogramowania przeznaczonego do edycji tekstów i zapisanie wytworzonego pisma w postaci elektronicznej;
2) wprowadzenie pisma w postaci elektronicznej, o której mowa w pkt 1, do systemu teleinformatycznego i opatrzenie go podpisem elektronicznym, o którym mowa w art. 3 pkt 1 ustawy z dnia 18 września 2001 r. o podpisie elektronicznym, nadanym przez ten system, podpisem potwierdzonym profilem zaufanym ePUAP albo bezpiecznym podpisem weryfikowanym przy pomocy ważnego kwalifikowanego certyfikatu.
2. Niezwłocznie po wniesieniu pisma, o którym mowa w ust. 1, system teleinformatyczny wytwarza elektroniczne potwierdzenie wniesienia pisma i automatycznie umieszcza je w odpowiednim repozytorium.