history Historia zmian
zamknij

Wersja obowiązująca od 2017-01-30

§ 13. [Akta ewidencyjne] 1. Akta ewidencyjne osób bez uprawnień dołącza się do akt ewidencyjnych kierowców, jeżeli osoba, której dotyczą, uzyska po raz pierwszy uprawnienie do kierowania pojazdami.

2. Akta ewidencyjne kierowcy przesyła się wraz z kopią karty kierowcy:

1) do organu właściwego ze względu na nowe miejsce zamieszkania osoby, o której mowa w § 9 ust. 1 pkt 15 – na wniosek tego organu,

2) [7] (uchylony)

3) [8] w ciągu 2 dni roboczych od dnia otrzymania wniosku, o którym mowa w pkt 1

– po wprowadzeniu danych o tym fakcie do systemu teleinformatycznego.

3. Akta ewidencyjne przesłane przez inny organ umieszcza się w odpowiednich aktach ewidencyjnych po wcześniejszym odnotowaniu tego faktu w systemie teleinformatycznym.

[7] § 13 ust. 2 pkt 2 uchylony przez § 1 pkt 9 lit. a) rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 23 grudnia 2016 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie wydawania dokumentów stwierdzających uprawnienia do kierowania pojazdami (Dz.U. poz. 2252). Zmiana weszła w życie 30 stycznia 2017 r.

[8] § 13 ust. 2 pkt 3 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 9 lit. b) rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 23 grudnia 2016 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie wydawania dokumentów stwierdzających uprawnienia do kierowania pojazdami (Dz.U. poz. 2252). Zmiana weszła w życie 30 stycznia 2017 r.

Wersja obowiązująca od 2017-01-30

§ 13. [Akta ewidencyjne] 1. Akta ewidencyjne osób bez uprawnień dołącza się do akt ewidencyjnych kierowców, jeżeli osoba, której dotyczą, uzyska po raz pierwszy uprawnienie do kierowania pojazdami.

2. Akta ewidencyjne kierowcy przesyła się wraz z kopią karty kierowcy:

1) do organu właściwego ze względu na nowe miejsce zamieszkania osoby, o której mowa w § 9 ust. 1 pkt 15 – na wniosek tego organu,

2) [7] (uchylony)

3) [8] w ciągu 2 dni roboczych od dnia otrzymania wniosku, o którym mowa w pkt 1

– po wprowadzeniu danych o tym fakcie do systemu teleinformatycznego.

3. Akta ewidencyjne przesłane przez inny organ umieszcza się w odpowiednich aktach ewidencyjnych po wcześniejszym odnotowaniu tego faktu w systemie teleinformatycznym.

[7] § 13 ust. 2 pkt 2 uchylony przez § 1 pkt 9 lit. a) rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 23 grudnia 2016 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie wydawania dokumentów stwierdzających uprawnienia do kierowania pojazdami (Dz.U. poz. 2252). Zmiana weszła w życie 30 stycznia 2017 r.

[8] § 13 ust. 2 pkt 3 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 9 lit. b) rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 23 grudnia 2016 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie wydawania dokumentów stwierdzających uprawnienia do kierowania pojazdami (Dz.U. poz. 2252). Zmiana weszła w życie 30 stycznia 2017 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2016-02-25 do 2017-01-29

§ 13. [Akta ewidencyjne] 1. Akta ewidencyjne osób bez uprawnień dołącza się do akt ewidencyjnych kierowców, jeżeli osoba, której dotyczą, uzyska po raz pierwszy uprawnienie do kierowania pojazdami.

2. Akta ewidencyjne kierowcy przesyła się wraz z kopią karty kierowcy:

1) do organu właściwego ze względu na nowe miejsce zamieszkania osoby, o której mowa w § 9 ust. 1 pkt 15 – na wniosek tego organu,

2) do organu właściwego ze względu na miejsce zamieszkania osób, o których mowa w § 9 ust. 1 pkt 1–6, jeżeli prawo jazdy lub pozwolenie wydał organ właściwy ze względu na jej miejsce czasowego pobytu,

3) w ciągu 2 dni roboczych od daty otrzymania wniosku, o którym mowa w pkt 1, albo od daty odebrania przez osobę uprawnioną prawa jazdy lub pozwolenia, o którym mowa w pkt 2

– po wprowadzeniu danych o tym fakcie do systemu teleinformatycznego.

3. Akta ewidencyjne przesłane przez inny organ umieszcza się w odpowiednich aktach ewidencyjnych po wcześniejszym odnotowaniu tego faktu w systemie teleinformatycznym.