Wersja obowiązująca od 2015-11-18 (Dz.U.2015.1891 tekst jednolity)
[Złożenie wniosku o przyznanie pomocy ] 1. Wniosek o przyznanie pomocy składa się w terminie od dnia 1 września do dnia 30 listopada 2010 r.
2. Wniosek o przyznanie pomocy składa się w urzędzie marszałkowskim albo samorządowej jednostce samorządu województwa, na obszarze którego znajduje się siedziba LGD. Wniosek składa się osobiście albo przez upoważnioną osobę, albo przesyłką rejestrowaną, nadaną w placówce pocztowej operatora publicznego.
3. Złożenie wniosku o przyznanie pomocy osobiście albo przez upoważnioną osobę bezpośrednio w urzędzie marszałkowskim albo samorządowej jednostce potwierdza się na jego kopii. Potwierdzenie zawiera datę złożenia wniosku oraz jest opatrzone pieczęcią urzędu marszałkowskiego albo samorządowej jednostki i podpisane przez osobę przyjmującą wniosek.
Wersja obowiązująca od 2015-11-18 (Dz.U.2015.1891 tekst jednolity)
[Złożenie wniosku o przyznanie pomocy ] 1. Wniosek o przyznanie pomocy składa się w terminie od dnia 1 września do dnia 30 listopada 2010 r.
2. Wniosek o przyznanie pomocy składa się w urzędzie marszałkowskim albo samorządowej jednostce samorządu województwa, na obszarze którego znajduje się siedziba LGD. Wniosek składa się osobiście albo przez upoważnioną osobę, albo przesyłką rejestrowaną, nadaną w placówce pocztowej operatora publicznego.
3. Złożenie wniosku o przyznanie pomocy osobiście albo przez upoważnioną osobę bezpośrednio w urzędzie marszałkowskim albo samorządowej jednostce potwierdza się na jego kopii. Potwierdzenie zawiera datę złożenia wniosku oraz jest opatrzone pieczęcią urzędu marszałkowskiego albo samorządowej jednostki i podpisane przez osobę przyjmującą wniosek.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2010-08-23 do 2015-11-17
[28] 1. Wniosek o przyznanie pomocy składa się w terminie od dnia 1 września do dnia 30 listopada 2010 r.
2. Wniosek o przyznanie pomocy składa się w urzędzie marszałkowskim albo samorządowej jednostce samorządu województwa, na obszarze którego znajduje się siedziba LGD. Wniosek składa się osobiście albo przez upoważnioną osobę, albo przesyłką rejestrowaną, nadaną w placówce pocztowej operatora publicznego.
3. Złożenie wniosku o przyznanie pomocy osobiście albo przez upoważnioną osobę bezpośrednio w urzędzie marszałkowskim albo samorządowej jednostce potwierdza się na jego kopii. Potwierdzenie zawiera datę złożenia wniosku oraz jest opatrzone pieczęcią urzędu marszałkowskiego albo samorządowej jednostki i podpisane przez osobę przyjmującą wniosek.
[28] § 5 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 5 rozporządzenia Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 12 sierpnia 2010 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie szczegółowych warunków i trybu przyznawania oraz wypłaty pomocy finansowej w ramach działania „Funkcjonowanie lokalnej grupy działania, nabywanie umiejętności i aktywizacja” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007–2013 (Dz.U. Nr 153, poz. 1029). Zmiana weszła w życie 23 sierpnia 2010 r.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2009-08-29 do 2010-08-22
1. [9] Wniosek o przyznanie pomocy składa się raz w roku, w terminie od dnia 15 września do dnia 15 października roku poprzedzającego rok, na który ma być przyznana pomoc, przy czym wniosek o przyznanie pomocy na pierwszy rok realizacji LSR składa się wraz z wnioskiem o wybór LGD do realizacji opracowanej przez nią LSR, składanym zgodnie z przepisami wydanymi na podstawie art. 29 ust. 1 pkt 2 ustawy.
2. LGD składa wniosek o przyznanie pomocy bezpośrednio w urzędzie marszałkowskim albo samorządowej jednostce samorządu województwa, na obszarze którego znajduje się siedziba LGD.
3. Złożenie wniosku o przyznanie pomocy potwierdza się na jego kopii. Potwierdzenie zawiera datę złożenia wniosku oraz jest opatrzone pieczęcią urzędu marszałkowskiego albo samorządowej jednostki i podpisane przez osobę przyjmującą wniosek.
[9] § 5 ust. 1 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 6 rozporządzenia Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 31 lipca 2009 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie szczegółowych warunków i trybu przyznawania oraz wypłaty pomocy finansowej w ramach działania „Funkcjonowanie lokalnej grupy działania" objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007–2013 (Dz.U. Nr 129, poz. 1063). Zmiana weszła w życie 29 sierpnia 2009 r.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2008-06-16 do 2009-08-28
1. Wniosek o przyznanie pomocy składa się raz w roku, w terminie do dnia 30 września roku poprzedzającego rok, na który ma być przyznana pomoc, przy czym pierwszy wniosek o przyznanie pomocy składa się wraz z wnioskiem o wybór LGD do realizacji opracowanej przez nią LSR, złożonym zgodnie z przepisami w sprawie szczegółowych kryteriów i sposobu wyboru lokalnej grupy działania do realizacji lokalnej strategii rozwoju w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007–2013.
2. LGD składa wniosek o przyznanie pomocy bezpośrednio w urzędzie marszałkowskim albo samorządowej jednostce samorządu województwa, na obszarze którego znajduje się siedziba LGD.
3. Złożenie wniosku o przyznanie pomocy potwierdza się na jego kopii. Potwierdzenie zawiera datę złożenia wniosku oraz jest opatrzone pieczęcią urzędu marszałkowskiego albo samorządowej jednostki i podpisane przez osobę przyjmującą wniosek.