history Historia zmian
zamknij

Wersja archiwalna obowiązująca od 2018-10-17 do 2024-11-04

§ 40. [Skrzyżowanie wielopoziomowe a przejazdy kolejowo-drogowe] [28] 1. W odległości do 3 km z każdej strony od wybudowanego skrzyżowania wielopoziomowego nie mogą znajdować się przejazdy kolejowo-drogowe.

2. Przepisu ust. 1 nie stosuje się do:

1) skrzyżowań wielopoziomowych leżących w ciągu autostrady lub drogi ekspresowej;

2) przejazdów kolejowo-drogowych:

a) usytuowanych w obszarze zabudowanym,

b) tymczasowych,

c) kategorii F.

[28] § 40 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 18 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 13 września 2018 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać skrzyżowania linii kolejowych oraz bocznic kolejowych z drogami i ich usytuowanie (Dz.U. poz. 1876). Zmiana weszła w życie 17 października 2018 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2018-10-17 do 2024-11-04

§ 40. [Skrzyżowanie wielopoziomowe a przejazdy kolejowo-drogowe] [28] 1. W odległości do 3 km z każdej strony od wybudowanego skrzyżowania wielopoziomowego nie mogą znajdować się przejazdy kolejowo-drogowe.

2. Przepisu ust. 1 nie stosuje się do:

1) skrzyżowań wielopoziomowych leżących w ciągu autostrady lub drogi ekspresowej;

2) przejazdów kolejowo-drogowych:

a) usytuowanych w obszarze zabudowanym,

b) tymczasowych,

c) kategorii F.

[28] § 40 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 18 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 13 września 2018 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać skrzyżowania linii kolejowych oraz bocznic kolejowych z drogami i ich usytuowanie (Dz.U. poz. 1876). Zmiana weszła w życie 17 października 2018 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2015-11-14 do 2018-10-16

§ 40. [Skrzyżowanie wielopoziomowe a przejazdy kolejowo-drogowe] 1. W odległości do 3 km z każdej strony od wybudowanego skrzyżowania wielopoziomowego w obszarze niezabudowanym nie mogą znajdować się przejazdy kolejowo-drogowe.

2. Przepisu ust. 1 nie stosuje się do skrzyżowań wielopoziomowych leżących w ciągu autostrady lub drogi ekspresowej.