Wersja archiwalna obowiązująca od 2018-10-17 do 2024-11-04
[Sprawdzanie stanu technicznego przejazdów kolejowo-drogowych i przejść] [14] Stan techniczny przejazdów kolejowo-drogowych i przejść sprawdza się raz w roku, a także niezwłocznie po każdym wypadku na danym przejeździe kolejowo-drogowym lub przejściu.
[14] § 22 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 11 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 13 września 2018 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać skrzyżowania linii kolejowych oraz bocznic kolejowych z drogami i ich usytuowanie (Dz.U. poz. 1876). Zmiana weszła w życie 17 października 2018 r.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2018-10-17 do 2024-11-04
[Sprawdzanie stanu technicznego przejazdów kolejowo-drogowych i przejść] [14] Stan techniczny przejazdów kolejowo-drogowych i przejść sprawdza się raz w roku, a także niezwłocznie po każdym wypadku na danym przejeździe kolejowo-drogowym lub przejściu.
[14] § 22 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 11 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 13 września 2018 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać skrzyżowania linii kolejowych oraz bocznic kolejowych z drogami i ich usytuowanie (Dz.U. poz. 1876). Zmiana weszła w życie 17 października 2018 r.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2015-11-14 do 2018-10-16
[Sprawdzanie stanu technicznego przejazdów kolejowo-drogowych i przejść ] Stan techniczny przejazdów kolejowo-drogowych i przejść sprawdza się raz w roku, a także niezwłocznie po każdym wypadku.